Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Vis meg dine støvletter

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-09-06, 01:47   #81
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har unger som hoster i kveld og må få tiden mellom rundene til å gå, for sove klarer jeg jo ikke. Og da tar man bilder av støvletter i stedet.

Disse er mørkegråsvartelilla - ubestemmelig gråfarge ihvertfall. Foret med masse deilig ull og praktiske med den tykke gummisålen! (hælhøyden derimot... )

Penboots innkjøpt i NewYork i 35 graders sommervarme... Elsker bare disse, faktisk gode å gå med selv om de er så høye. De er altså oppbygget under forfoten, ikke så lett å se på bildet men de har litt "platåpreg".

Og ja, snowjoggerne mine ja som står i boden, de ser slik ut. Fra Stelle McCartneys Adidaskolleksjon (fjorårets). Får ikke tatt bilde av dem, men de er helt like de til høyre på dette bildet (bare at mine er svarte). Myke og lette som fjær, joggesko med leggvarmere!

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-06, 08:31   #82
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hmm. De langskaftede snøjoggerne der skulle jeg gjerne likt å ha, i svart ja!

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-06, 08:42   #83
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Solveigmor, her.

Jenter, lets face it. Ingen av oss har spelt et minutt fotball. Det er ikkje fotball-leggar vi har, men lubne leggar

Høh! Ridning gjør samme nytta
Jeg har etpar høye helt enkle og høyhælede (men akk så dyre) skinnstøvletter fra Gabor i deilig svart skinn - på www.gabor.de står det litt om forskjellig skaft-vidder på støvlettene, og de kan bestilles her i Norge også. Mine er kjøpt hos Eurosko.
Også har jeg etpar brune semskede "strømpe-støvletter".

Sist redigert av m^2 : 25-09-06 kl 10:41.
m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-06, 09:45   #84
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lindamor, her.

I hvilken butikk finner man da disse støvlettene?

Falkanger, EuroSko og Skoringen hadde alle sko som jeg fikk på meg

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-06, 10:25   #85
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har også alltid hatt stor omkrets på det tykkeste av leggen, uansett hvor tynn jeg ellers har vært. Jeg har faktisk en skikkelig svær muskel der, og leggene er knallharde ...

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-06, 10:52   #86
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Disse er mørkegråsvartelilla - ubestemmelig gråfarge ihvertfall. Foret med masse deilig ull og praktiske med den tykke gummisålen! (hælhøyden derimot... )

De var skikkelig RÅLEKRE!!!

....har jeg også lyst på!!
Har du kjøpt de i Norge?

Gammel 25-09-06, 11:09   #87
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

De var kule

Har planer om støvelshopping i dag.

Gammel 25-09-06, 11:27   #88
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

De var skikkelig RÅLEKRE!!!

....har jeg også lyst på!!
Har du kjøpt de i Norge?

Marc Jacobs Ja, de er kjøpt i Oslo, på Benedicte Ferner. De har dem i svart på CC Vest.

Gammel 25-09-06, 12:01   #89
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Marc Jacobs Ja, de er kjøpt i Oslo, på Benedicte Ferner. De har dem i svart på CC Vest.

JA selvfølgelig, jeg elsker MJ, har et par i beige og elsker de
Skulle gjerne hatt akkurat den fargen jeg.Mulig Corso Como har de?

Gammel 25-09-06, 12:03   #90
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Standard

Har forresten shoppet i lunsjen i dag
Samboer har bursdag i dag og jeg måtte kjøpe gave.
Kjøpte sort Armani Jeans, Bike blad og sjokkis
Var innomen av mine to faste butikker og kjøpte Frye i gråoliven, nyyydelige

Gammel 25-09-06, 12:19   #91
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Fikk en gang tips om at danske Billibi har litt bredere skaft for oss med litt kraftigere legger enn de har i Spania og Italia... Og det stemte det, kjøpte meg et par lekre i svart skinn på Magasin i Køben i våres. Gleder meg til å bruke dem!

kiddo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-06, 12:24   #92
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Var innomen av mine to faste butikker og kjøpte Frye i gråoliven, nyyydelige

De ser vi gjerne bilde av

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-06, 12:26   #93
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

De ser vi gjerne bilde av

Det skal bli

Gammel 25-09-06, 13:30   #94
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Resultat av et impulskjøp! Brukt en gang, siden jeg så at det var 100 fjortisser som hadde dem i lille Arendal.

Kjøpt på Din Sko, og brukt noen ganger for et par år siden. Har ikke hjerte til å kvitte meg med dem...

Kjøpt på DNB i Kr.Sand. Fantastisk gode å gå på, og så er de så gode og varme!!!

Disse går jeg med hver dag omtrent. De kostet 199,- på salg i fjor, og er veldig gode å gå med.

Ville ta bilder av flere støvletter, men fant ut at de var så velbrukte at de havnet heller i søpla!(Nabojenta klarte faktisk å kaste dem)

Når jeg var ferdig med å ta bildene, så jeg at jeg burde ha støvsuget litt først. Når ungene perler, havner som regel de fleste perlene på gulvet!!! Og ja, jeg skal bytte ut teppet i stua....(En ting om gangen)

Gammel 25-09-06, 16:59   #95
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Lekre! Hvor og hva?

Angelique: Vil gjerne se bilde! *misunnelig*

MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-06, 17:09   #96
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sannemor, her.

Lekre! Hvor og hva?

Angelique: Vil gjerne se bilde! *misunnelig*

Lurer på om butikken er Økonomi Sko, men er ikke sikker. Gav 499,- for dem for ett år siden.

Det er str. 38...

Måtte inn og endre litt... Det var ikke Økonomi Sko.. Det var Skoringen!!!!!

Sist redigert av Nabojenta : 26-09-06 kl 08:19.
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-06, 17:25   #97
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Standard

JA selvfølgelig, jeg elsker MJ, har et par i beige og elsker de
Skulle gjerne hatt akkurat den fargen jeg.Mulig Corso Como har de?

kan godt være, men det er ikke lenge siden jeg kjøpte dem på Benedicte Ferner altså, så det er godt mulig de har flere igjen!

Gammel 25-09-06, 17:36   #98
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Standard

kan godt være, men det er ikke lenge siden jeg kjøpte dem på Benedicte Ferner altså, så det er godt mulig de har flere igjen!

Ringer imorgen!!!
Tusen takk

Gammel 25-09-06, 18:05   #99
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vart støvlar på meg i dag. Ikkje akkurat Ilse Jacobsen, men med kjøpestopp er dei fine nok. På salg Mine er forresten rååsa!

Gammel 25-09-06, 19:35   #100
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

De var rålekre! :sikle:

Jeg har unger som hoster i kveld og må få tiden mellom rundene til å gå, for sove klarer jeg jo ikke. Og da tar man bilder av støvletter i stedet.

Selvsagt!

MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:44.