|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#4 |
Erfaren
|
![]() Sv: Sjokoladekalender i barnehagenDet hadde ikke skjedd i barnehagen her. I fjor var det store skriv om at de kunne ære så snille om å vente med sjokoladekalenderene hjemme til etter barnehagen. Ungene kom i barnehagen hypre på sjokolade og ville ha mere når de kom om morgenene.
![]() |
#5 |
En Som Trener
|
![]() Sv: Sjokoladekalender i barnehagenHadde nok ikke reagert så voldsomt nei, men i vår barnehage skjer det nok ikke uansett. Men denne tråden fikk meg til å lete fram de gylne kalorireglene da!
![]() |
#6 |
Mjau
Medlem siden: Aug 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sjokoladekalender i barnehagenIkke noe jeg hadde giddet lage sak på, men det finnes jo mange bedre alternativer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Sjokoladekalender i barnehagen
Du hadde nok blitt mindre rund i kantene om du bare hadde spist en non stop om dagen.
![]() |
#8 |
Pauset
|
![]() Sv: Sjokoladekalender i barnehagenJeg syntes det er ok at han får moderat med sukker på ukedagene, men det skal helst ikke være i form av goderi. Vi drar ikke voldsomt på med godteri i helgene heller og har i praksisk aldri brus i huset, så om han får en halv brødskive om dagen med syltetøy, og en nonstop i barnehagen i uka (i snitt), så kan jeg ikke se problemet i det heletatt jeg... Hadde det sånn selv og det har gått ganske greit det jeg kan se. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg spiser selvsagt ikke sjokolade i ukedagene og har gått ned 13 kilo de siste årene så kroppen min er nok mindre rund enn på lenge. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Sjokoladekalender i barnehagenEn søt liten nonstop.
![]() |
#13 |
godt brukt
|
![]() Sv: Sjokoladekalender i barnehagenHmm. Ser dere ikke den at det ikke er alle foreldre som vil gi sjokolade og snop til barna sine? I det minste drøye det lengst mulig, og ihvertfall ha kontroll selv på når de får det? |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Erfaren nok
|
Joda, men EN nonstop?
![]() |
#15 |
Har fått viljen sin
|
Det blir 24 Non stop tilsammen da. Og (litt) sjokolade hver dag i nesten en måned. Om jeg måtte velge mellom de to ondene du skisserer ville jeg heller at storebror skulle spise en pepperkake med melis en dag i adventen enn litt sjokolade hver dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Sjokoladekalender i barnehagenJeg hadde nok ikke tatt kampen på det nei. Her får en unge et pepperkakehjerte hver dag.
![]() |
#20 |
Erfaren nok
|
![]() |
|
|