Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Jeg har så lyst å gjøre noe slemt

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-11-06, 01:15   #81
dutte
fornyet

dutte sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Far out east
dutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeg har så lyst å gjøre noe slemt

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Jeg hadde synes det var slemt å (mis)bruke bildet av den den overlevende aborten i en signatur. Uansett påskrift.

Men Sitron, skjønner godt at du blir provosert ja, og når hun har valgt en sånn tåpelig signatur synes jeg godt at du får lyst å harselere og i så tilfelle til pass for henne. But don't stoop to her level.

Svært enig i det Miss Norway says. Ikke gidd. Vær så snill.

dutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-06, 10:03   #82
Stillongs
Aktiv

Stillongs sin avatar

Stillongs er litt kulStillongs er litt kul
Standard

Jeg hadde helt sikkert gjort det på den rette dagen.

Stillongs er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-06, 12:42   #83
turi
representert

turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Er det bare meg som har gått gjennom 66 sider med medlemslister på leitings etter en avatar med en mage med MINE over??? Trodde det var på NM jeg... Sukk og stønn.... På tide å friskmelde seg igjen og jobbe litt tror jeg....

turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-06, 12:45   #84
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av turi, her.

Er det bare meg som har gått gjennom 66 sider med medlemslister på leitings etter en avatar med en mage med MINE over??? Trodde det var på NM jeg... Sukk og stønn.... På tide å friskmelde seg igjen og jobbe litt tror jeg....

Noe sier meg at de ikke tillater diskusjoner å gå så langt, så NM er det første forumet jeg ville ha utelukket.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-06, 12:45   #85
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av turi, her.

Såvidt jeg husker var det snakk om signaturen, ikke avataren. Så det er nok bare å starte på nytt igjen. Og selv da kan du ikke være sikker på at du er på rett forum.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-06, 12:47   #86
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Noe sier meg at de ikke tillater diskusjoner å gå så langt, så NM er det første forumet jeg ville ha utelukket.

Samme her.

DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-06, 12:50   #87
turi
representert

turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Å Herre gud, jeg byner ikke igjen, legg ut ett skrekkelig hint a....

turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-06, 08:19   #88
@nne
Ikke fra NM

@nne sin avatar

Hvor: arendal
@nne er litt kul@nne er litt kul@nne er litt kul
Standard

Jeg er forresten ganske sikker paa at Sitron har sagt at det er et utenlandsk forum, saa lykke til med letingen

Gammel 01-12-06, 08:51   #89
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 222
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skjønner reaksjonen din, Sitronen - dette høres helt horribelt ut. Dama er tydeligvis ikke riktig på en flekk.

Likevel ville jeg (selvsagt) ikke "svart med samme mynt", hvertfall ikke i dette tilfelle. Det er for mye å tape på det, rett og slett.
Nå vet jeg jo også at du er mer liberal i forhold til hvordan du reagerer på nett enn de fleste jeg kjenner, så dette må du kjenne på selv.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:14.