Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ville dere sagt noe hvis ...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-12-08, 16:42   #1
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ville dere sagt noe hvis ...

Jeg syns vel gjerne at noen av de som snakker høyt om andre, bør passe på hva de selv driver med.

Gammel 14-12-08, 21:27   #2
Maia
Fullverdig medlem

Maia sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Maia er litt kul
Standard

Jeg håper virkelig at om noen tviler på min "ekthet" på nett så sender de meg en PM. Ble også litt paranoid av dette.

Maia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-08, 00:15   #3
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Jeg som trodde FP var forskånet fra slike.

Gammel 15-12-08, 00:26   #4
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis det var noen som løy på seg fin bil og andre statussymboler så hadde jeg vel bare fnist for meg selv, men ikke sagt så mye. Eller, jeg hadde kanskje ikke klart å dy meg for noen små forsiktige hint.

Hvis det var noen som løy på seg for eksempel syke barn og fikk veldig mange til å engasjere seg mye i det, så tror jeg at jeg ville sagt noe forsiktig direkte til dem som engasjert seg. Selv om slike ting selvsagt er sykelige, så ville jeg beskyttet andre fra å bli såret på den måten.

Hvis noen løy om ting som var relevante i høylydte diskusjoner her inne, for eksempel om jeg visste at Skremmern hadde barna sine forovervendt fra de var 10 måneder, eller ikke hadde barn, så hadde jeg sagt fra, i tråden.

Gammel 15-12-08, 00:34   #5
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Hvis noen løy om ting som var relevante i høylydte diskusjoner her inne, for eksempel om jeg visste at Skremmern hadde barna sine forovervendt fra de var 10 måneder, eller ikke hadde barn, så hadde jeg sagt fra, i tråden.

Det syns jeg er litt tullete.
Når man argumenterer for noe så kan man godt lyve om et eksempel. I stedet for å si at "tenk deg om mormoren min var død, og presten sa ditt og datt. Da hadde jo det vær en belastning for oss andre" så kan jeg si at "Da mormor døde gjorde presten nettopp det du snakker om her, og det opplevdes ikke noe godt for oss pårørende".

Er det ikke slikt du tenker på?

Gammel 15-12-08, 08:36   #6
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Hvis det var noen som løy på seg fin bil og andre statussymboler så hadde jeg vel bare fnist for meg selv, men ikke sagt så mye. Eller, jeg hadde kanskje ikke klart å dy meg for noen små forsiktige hint.

Hvis det var noen som løy på seg for eksempel syke barn og fikk veldig mange til å engasjere seg mye i det, så tror jeg at jeg ville sagt noe forsiktig direkte til dem som engasjert seg. Selv om slike ting selvsagt er sykelige, så ville jeg beskyttet andre fra å bli såret på den måten.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-08, 00:20   #7
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er gladnaiv og tror på alle. Og så lenge jeg ikke finner ut at noen lurer meg så er jeg jo like fornøyd.

Gammel 15-12-08, 00:20   #8
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det hender det dukker opp spøkelser i eget skap også. Spør Joika..

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-08, 06:28   #9
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Je kainj bevis det, heilt sant.

Her diskuteres det litt forskjellig, ser jeg. Jeg skjønner ikke helt hva du prøver å oppnå med å være sånn semikvasibeskyldene mot en eller annen på FP, Jokia, men jeg får litt dårlig smak i munnen av det.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-08, 09:04   #10
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Je kainj bevis det, heilt sant.

Her diskuteres det litt forskjellig, ser jeg. Jeg skjønner ikke helt hva du prøver å oppnå med å være sånn semikvasibeskyldene mot en eller annen på FP, Jokia, men jeg får litt dårlig smak i munnen av det.

Brukte deg som eksempel fordi jeg føler meg trygg på at du er den du sier du er.

Gammel 15-12-08, 08:35   #11
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Smilefjes: Det aller beste trikset ang. å få større pupper (eller cup-størrelse) er å kjøpe BH-er på undertøysbutikk. Da går må ofte opp 2 str. i cup og 1 str. over ryggen. :erfaren:

Ellers er jeg enig med Skremmern og jeg siterer Dagfinn Lyngbø: Ka e vitsen?

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-08, 09:21   #12
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Ingen glemmer vel Milla.

Gammel 15-12-08, 09:23   #13
007
© All rights reserved

007 sin avatar

007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mens andre igjen ikke aner hvem Milla er.

Gammel 15-12-08, 09:30   #14
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Mens andre igjen ikke aner hvem Milla er.

Det var visst på KG man skulle vært (eller kanskje ikke).

Jeg vet ikke om jeg ville sagt noe. Det kommer litt an på graden. Om det er sånn at folk begynner innsamling av penger/klær eller bruker mye tid og følerier på noe jeg vet er bløff, så ville jeg nok sagt ifra. Og jeg håper andre ville sagt ifra til meg om jeg kastet bort tid og engasjement på noen som ikke "fortjente" det.

Gammel 15-12-08, 09:31   #15
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Standard

Noen aner ikke hva KG er heller.

Gammel 15-12-08, 09:32   #16
Fluke

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Noen aner ikke hva KG er heller.

Jeg tror det er KvinneGuiden.

Gammel 15-12-08, 09:33   #17
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Jeg tror det er KvinneGuiden.

Ah. Det vet jeg hva er.

Gammel 15-12-08, 09:31   #18
Malus
lurer

Malus sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

Trodde jeg hadde tenkt ut noe jeg skulle skrive når jeg kom til siste sida, men så dukket det opp så mye annet underveis... Enig med de som sier at det kommer an på løgnen hva jeg ville gjort. Noe er bare barnslig og bryr meg ikke, mens andre ting ville jeg kanskje hintet om, og kanskje sendt PM om. Tror jo det beste om folk til det motsatte er bevist. Anser meg som ærlig selv, og blir veldig skuffet om noen lyger til meg.

Gammel 15-12-08, 09:34   #19
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Standard

007: Kvinneguiden. Tror det var første forumopplevelse for mange her. Der var det en dame som var (lot som om hun var) en blanding av Sitron og Angelique, bare at hun var FÆL og SLEM! Og intelligent og skarp og veldig vittig. Hun lagde en masse bruduljer og rabalder og folk gikk rett på limpinnen. Hver gang.

Gammel 15-12-08, 09:43   #20
MokkMokk

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Der var det en dame som var (lot som om hun var) en blanding av Sitron og Angelique

Om man søker på KG kan man fortsatt komme over ett og annet inlegg dama skrev den gangen. Hun kalte seg vel Minnie Emmerdale i en periode også, om jeg ikke husker feil, husker ikke om det var før eller etter Milla.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:28.