|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Ville dere sagt noe hvis ...Jeg syns vel gjerne at noen av de som snakker høyt om andre, bør passe på hva de selv driver med.
![]() |
#2 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Dec 2008
![]() |
![]() Sv: Ville dere sagt noe hvis ...Jeg håper virkelig at om noen tviler på min "ekthet" på nett så sender de meg en PM. Ble også litt paranoid av dette. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Ville dere sagt noe hvis ...Hvis det var noen som løy på seg fin bil og andre statussymboler så hadde jeg vel bare fnist for meg selv, men ikke sagt så mye. Eller, jeg hadde kanskje ikke klart å dy meg for noen små forsiktige hint.
![]() |
#5 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Ville dere sagt noe hvis ...
Det syns jeg er litt tullete.
![]() |
#6 |
Absolute Beginner
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Ville dere sagt noe hvis ...Jeg er gladnaiv og tror på alle. Og så lenge jeg ikke finner ut at noen lurer meg så er jeg jo like fornøyd.
![]() |
#9 |
Ringskrømt
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Yes, we can!!
|
![]() |
#11 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Ville dere sagt noe hvis ...Smilefjes: Det aller beste trikset ang. å få større pupper (eller cup-størrelse) er å kjøpe BH-er på undertøysbutikk. Da går må ofte opp 2 str. i cup og 1 str. over ryggen. :erfaren: |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Expired
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ville dere sagt noe hvis ...Ingen glemmer vel Milla.
![]() |
#14 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() |
#18 |
lurer
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ville dere sagt noe hvis ...Trodde jeg hadde tenkt ut noe jeg skulle skrive når jeg kom til siste sida, men så dukket det opp så mye annet underveis... Enig med de som sier at det kommer an på løgnen hva jeg ville gjort. Noe er bare barnslig og bryr meg ikke, mens andre ting ville jeg kanskje hintet om, og kanskje sendt PM om. Tror jo det beste om folk til det motsatte er bevist. Anser meg som ærlig selv, og blir veldig skuffet om noen lyger til meg.
![]() |
![]() |
#19 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Ville dere sagt noe hvis ...007: Kvinneguiden. Tror det var første forumopplevelse for mange her. Der var det en dame som var (lot som om hun var) en blanding av Sitron og Angelique, bare at hun var FÆL og SLEM! Og intelligent og skarp og veldig vittig. Hun lagde en masse bruduljer og rabalder og folk gikk rett på limpinnen. Hver gang.
![]() |
#20 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|