|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?Men jeg husker jeg tenkte veldig ulikt flere når det gjaldt spiral=drap tråden.
|
|
|
#3 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ringskrømt
|
Jeg er enig i alle, hvis jeg får omskrive/forklare/legge til litt.
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?Tenker ulikt fra mange. Sist redigert av Dronningen : 20-12-08 kl 00:30. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Impulsiv innimellom
|
Sv: Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?Nå har jeg vel ikke vært med på de sterkeste diskusjonene, men jeg har lest mange. Føler meg veldig på nett med Skremmer'n når det gjelder barn, arbeidstid, barnehage, abort og den skalaen der. Samtidig syns jeg hun er skikkelig utidig til tider mot andre, men tenker for meg selv at det kanskje er for å skape litt action og moro her inne. At hun egentlig ikke er så frekk i munnen i RL.
|
|
|
#7 |
|
♥
![]() ![]() ![]() |
Jeg ønsker ikke provosere noen. Jeg har nok sære meninger, men jeg mener det jeg mener og står for det jeg sier. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
I tropene
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvordan synes du disse burde tenkt? At mannen skal ha nr to enten han vil eller ikke?
|
|
|
#9 |
|
<*(((<
|
Jeg tenker også veldig ulikt folk som ikke tror på at det finnes X- og Y-kromosomer. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Pauset
Ja mange tenker tydeligvis veldig annerledes enn meg, i følge denne tråden, men få sier på hvilke punkter. Jeg synes det er interessant å høre hva som er forskjellene i så fall, og hva som gjør meg så veldig annerledes. Er det bare det at jeg sier det høyt? Sist redigert av Dronningen : 19-12-08 kl 11:41. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Tre små T
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er vi tvillingsøstre? Bortsett fra at jeg liker og lage mat da...
|
|
|
#12 |
|
ctrl+z
|
Sv: Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?Jeg er veldig uenig med Electronica i mange ting som angår familie, men har vel også opplevd å være mye enig med henne på andre områder. Bina har jeg nok aldri vært enig med og rine er vel en av dem som jeg oppfatter at diskuterer mest for å diskutere.
|
|
|
#13 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
flisespikker
|
Sv: Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?Jeg skulle til å si at jeg nok også tenker ganske forskjellig fra Electronica, men så ser jeg at hun vanligvis er enig med meg i den andre tråden, så da må jeg revurdere litt.
|
|
|
#15 |
|
Pauset
Sv: Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?Når jeg ser på listen selv så framstår jeg veldig konservativ vil jeg tro. Stemmer det? I alle fall på en del ting. Så kan man tolke ting i verste mening så klart. Men det var et forsøk på å trekke fram elementer hos andre som bidrar til at jeg selv deltar i diskusjoner.
Var den til meg? |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Jeg er ikke uenig med deg i alt på lista altså! Men på noen punkter er vi VELDIG ulike. Men hadde du ikke skrevet opp den lista så hadde jeg aldri tenkt på at du var en jeg pleier å være uenig med. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
flisespikker
|
Samme her. Det var den listen kombinert med at du sa du pleier å være enig med meg som fikk meg til å stusse.
|
|
|
#19 |
|
Pauset
Du formulerer deg ofte veldig reflektert, og det er alltid interessant å lese. Men så klart så er vi jo alle komplekse og man er jo sjelden enig med folk i alt. Det er jo også tråder jeg ikke leser eller deltar i overhode. |
|
|
|
![]() |
| Emneord |
| grupper, konservativ, rødstrømper |
|
|