Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Spinoff: Hvem på FP er du oftest enig med?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-12-08, 14:13   #1
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Hvem på FP er du oftest enig med?

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Du skriver alt så mye bedre enn meg. Jeg signerer Skilpadda.

Jeg sitter og venter på at Kanne skal signere Esme og kalle henne klok.

Gammel 19-12-08, 14:15   #2
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Embs, her.

Jeg sitter og venter på at Kanne skal signere Esme og kalle henne klok.

Det er jo jeg som er klok. Henviser til den andre tråden.

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-08, 14:15   #3
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Enten er jeg usynlig eller så er det ingen som er verken enig eller uenig med meg. Fnis.

Gammel 19-12-08, 14:36   #4
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Enten er jeg usynlig eller så er det ingen som er verken enig eller uenig med meg. Fnis.

Jeg synes du har vært usynlig i det siste, så jeg nevner deg ikke som straff. :lokker:

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-08, 14:33   #5
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Hei. :testing:

Gammel 19-12-08, 14:40   #6
Kråka

Kråka sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kråka er litt kulKråka er litt kulKråka er litt kul
Standard

Hei. :testing:

Jeg er mye enig med deg.

Kråka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-08, 14:36   #7
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Standard

Gammel 19-12-08, 14:43   #8
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Standard

Gammel 19-12-08, 15:00   #9
Kråka

Kråka sin avatar

Kråka er litt kulKråka er litt kulKråka er litt kul
Standard

Hæ?

Kråka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-08, 15:03   #10
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Fnis. Jeg synes det er litt dumt at dette ikke er en popularitetskonkurranse, for da hadde det vært lettere å svare. Jeg fascineres av de fleste personene som formes i mitt hodet basert på summen av innleggene jeg leser, for eksempel torsk, Vimsen, smilefjes, Zoë, aC, Sitron m.fl., selv om mange av disse er langt fra lik til meg, slik jeg opplever meg selv.

Kanne, Esme, DM og Skilpadda er blant dem som er så velformulerte, logiske og positive i sine innlegg at jeg aldri kan huske å ha vært uenig med noen av dem. Hvis Esme har svart i en tråd er det ofte jeg ikke svarer, fordi etter å ha lest hennes innlegg har jeg ikke noe nytt eller unikt å tilføre.

nolo (også en jeg ofte nikker gjenkjennende til) skrev det så fint:

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Jeg skulle ønske jeg kunne si at jeg tenkte likt som Esme, men i grunnen er jeg vel bare imponert over tankerekkene hennes, og adopterer dem etter hvert som hun setter dem på trykk.

Interessant nok er jeg også ofte veldig enig med Zoë, selv om hun og Esme fremstår som motpoler i veldig mange sammenhenger.

Sist redigert av Balanse : 19-12-08 kl 15:17.
Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-08, 15:39   #11
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

Fnis. Jeg synes det er litt dumt at dette ikke er en popularitetskonkurranse, for da hadde det vært lettere å svare. Jeg fascineres av de fleste personene som formes i mitt hodet basert på summen av innleggene jeg leser, for eksempel torsk, Vimsen, smilefjes, Zoë, aC, Sitron m.fl., selv om mange av disse er langt fra lik til meg, slik jeg opplever meg selv.

Kanne, Esme, DM og Skilpadda er blant dem som er så velformulerte, logiske og positive i sine innlegg at jeg aldri kan huske å ha vært uenig med noen av dem. Hvis Esme har svart i en tråd er det ofte jeg ikke svarer, fordi etter å ha lest hennes innlegg har jeg ikke noe nytt eller unikt å tilføre.

nolo (også en jeg ofte nikker gjenkjennende til) skrev det så fint:

Interessant nok er jeg også ofte veldig enig med Zoë, selv om hun og Esme fremstår som motpoler i veldig mange sammenhenger.

Jeg er med - jeg er med - jeg er med. Hurra!

Svar med sitat
Gammel 19-12-08, 15:54   #12
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-08, 16:21   #13
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er flere gjengangere på "eniglisten" min, men skal jeg trekke frem kun én, så må det bli Skilpadda. Jeg kan ikke huske at jeg har lest ett eneste innlegg av henne som jeg har vært uenig i.

Gammel 19-12-08, 16:22   #14
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har vært uenig med Skilpadda.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-08, 16:27   #15
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg har vært uenig med Skilpadda.

Jeg også, mange ganger, men langt oftere IRL enn på nett. (Jeg snakker både fortere og høyere enn henne, så der klarer jeg å argumentere for mitt syn langt lettere. )

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-08, 16:26   #16
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har også vært uenig med Skilpadda.

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-08, 16:44   #17
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Standard

Jeg er forresten ganske ofte enig med safran.

Gammel 19-12-08, 16:49   #18
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her er det snart en spinn off: Har du noen gang vært uenig med Skilpadda?

Gammel 19-12-08, 17:13   #19
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Embs, her.

Her er det snart en spinn off: Har du noen gang vært uenig med Skilpadda?

Ikke etter at jeg har lest argumentene hennes.

Svar med sitat
Gammel 19-12-08, 18:15   #20
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dette synes jeg var ufattelig vanskelig å svare på. Først begynte jeg å ramse opp en mengde brukere, men innså at det bare var en liste over brukere jeg liker spesielt godt. De fleste av disse har imidlertid flere synspunkter jeg ikke kan si meg enig i.

Av verdisyn har jeg flere ganger opplevd å være enig med Sitron, og også grunnleggende uenig (abortspørsmålet for eksempel). Esme er jeg jevnt over enig med her, og samme med aC og Veronal.

Politisk har jeg ikke funnet min sjelevenn ennå (muligens Miss Norway er nær meg, men jeg er ikke sikker). Polyanna mener feil () angående eiendomsskatt, ellers er jeg på linje med henne. Samme med Scarlett. Men disse to er jo Venstrefolk, so there is a gap.

Jeg nekter å si at jeg er enig med Skilpadda, for nå blir hun snart innbilsk. Dessuten mener Skilpadda at man ikke kan forby alt man ikke liker, og det er jo en grunnholdning jeg ikke bifaller. :diktator-wannabe:

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
popularitetskonkurranse

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:44.