|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
This is normal!
|
Sv: Spinoff: Hvem på FP er du oftest enig med?
Jeg sitter og venter på at Kanne skal signere Esme og kalle henne klok.
|
|
|
|
#2 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Det er jo jeg som er klok. Henviser til den andre tråden.
|
|
|
#10 |
|
Vaklende
|
Sv: Spinoff: Hvem på FP er du oftest enig med?Fnis. Jeg synes det er litt dumt at dette ikke er en popularitetskonkurranse, for da hadde det vært lettere å svare. Jeg fascineres av de fleste personene som formes i mitt hodet basert på summen av innleggene jeg leser, for eksempel torsk, Vimsen, smilefjes, Zoë, aC, Sitron m.fl., selv om mange av disse er langt fra lik til meg, slik jeg opplever meg selv.
Interessant nok er jeg også ofte veldig enig med Zoë, selv om hun og Esme fremstår som motpoler i veldig mange sammenhenger. Sist redigert av Balanse : 19-12-08 kl 15:17. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Passiv
|
Jeg er med - jeg er med - jeg er med. Hurra! |
|
|
|
#13 |
|
saftig
|
Sv: Spinoff: Hvem på FP er du oftest enig med?Det er flere gjengangere på "eniglisten" min, men skal jeg trekke frem kun én, så må det bli Skilpadda. Jeg kan ikke huske at jeg har lest ett eneste innlegg av henne som jeg har vært uenig i.
|
|
|
#15 |
|
Bedreviter
|
Jeg også, mange ganger, men langt oftere IRL enn på nett. (Jeg snakker både fortere og høyere enn henne, så der klarer jeg å argumentere for mitt syn langt lettere. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Sv: Spinoff: Hvem på FP er du oftest enig med?Jeg har også vært uenig med Skilpadda.
|
|
|
#18 |
|
This is normal!
|
Sv: Spinoff: Hvem på FP er du oftest enig med?Her er det snart en spinn off: Har du noen gang vært uenig med Skilpadda?
|
|
|
|
#20 |
|
Peppy!
|
Sv: Spinoff: Hvem på FP er du oftest enig med?Dette synes jeg var ufattelig vanskelig å svare på. Først begynte jeg å ramse opp en mengde brukere, men innså at det bare var en liste over brukere jeg liker spesielt godt. De fleste av disse har imidlertid flere synspunkter jeg ikke kan si meg enig i. |
|
|
|
![]() |
| Emneord |
| popularitetskonkurranse |
|
|