Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor mange FP-ere har du møtt?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hvor mange har du møtt?
Ingen! 18 7,96%
Ingen.. 12 5,31%
1-5 stk 81 35,84%
5-10 stk 27 11,95%
10-15 stk 15 6,64%
15-20 stk 15 6,64%
20-30 stk 15 6,64%
Flere enn 30 43 19,03%
Deltakere: 226. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-12-08, 22:23   #81
Tåtti
klossemajor

Tåtti sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mange FP-ere har du møtt?

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Var du hos Teo?

Nei, vi møttes før FP. Men ingen av oss het den gangen det vi heter nå.

Gammel 22-12-08, 22:24   #82
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg har møtt Allium.
Også har jeg møtt Albertine på web i så mange år at det er rett før jeg teller henne med også.

Svar med sitat
Gammel 22-12-08, 22:26   #83
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du har møtt meg Karamell. Den gangen du hadde et annet nick.

Gammel 22-12-08, 22:30   #84
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg har nesten møtt Maz. Veldig dumt at det ikke gikk den gangen.

Gammel 22-12-08, 22:41   #85
Fersken
Tatt på

Fersken sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har møtt mellom 5 og 10 stk.

Gammel 22-12-08, 22:46   #86
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror jeg har møtt over 30.

Gammel 22-12-08, 22:49   #87
Callisto
Bør lage seg en tittel selv

Callisto sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bergen
Callisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populær
Standard

Har møtt 3

LilleLeo
Carolin
Hannah

Ellers så føles det som om jeg har møtt Enhjørning også men det er nok bare i drømme

Gammel 22-12-08, 22:50   #88
Patsy
Ingen tittel

Patsy sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Patsy er populærPatsy er populærPatsy er populærPatsy er populær
Standard

Ingen.

Patsy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-08, 22:50   #89
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor mange FP`ere har du møtt?

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Ganske mange, stemte mellom 20-30.

Deg blant annet.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-08, 22:52   #90
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av vimjer, her.

Jeg stemte mellom 10-15.
De jeg husker i farta er:

Angelique
Tosse
Acsa
-ea-
Skilpadda
Fargo
Nynne
Frost
livit
Divine
Maximillia
Mor til 4
FarOutFishing
Canisa
På randen
Madam Mim
La Banga

Det er de jeg kommer på i farta. Det er sikkert flere.

Du glemte meg.

Gammel 22-12-08, 23:38   #91
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Jeg stemte 1-5, men tror kanskje det er 7?
Nuta
Pio
Gnuri
Skytte
AnneC
Estrella (men vet ikke om hun vet, jeg visste det ikke før etterpå)
Også er jeg litt usikker på om jeg har møtt Arken. Var på mai 05 treff på Peppes på Aker Brygge en gang, men husker ikke om hun var med der? Jeg var en smule stresset den dagen!

Gammel 22-12-08, 23:44   #92
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Maimor, her.

Jeg stemte 1-5, men tror kanskje det er 7?
Nuta
Pio
Gnuri
Skytte
AnneC
Estrella (men vet ikke om hun vet, jeg visste det ikke før etterpå)
Også er jeg litt usikker på om jeg har møtt Arken. Var på mai 05 treff på Peppes på Aker Brygge en gang, men husker ikke om hun var med der? Jeg var en smule stresset den dagen!

Hmm, var det på et av de store treffene? Det var jo så mange så jeg husker jo ikke alle jeg hilste på.

Gammel 22-12-08, 23:45   #93
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Skal jeg telle med treff blir det noen, men jeg husker jo ikke en brøkdel av hvem det var. Sikter da til MM-treff for et par år siden.
Ellers traff jeg jo noen hos Heiko og Juste, og jeg husker bare de jeg satt på bord sammen med.
Det er to stykker jeg helt sikkert kjenner igjen på gata.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-08, 23:54   #94
Koma
Lysende norsk flaskekoker

Koma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg skrev 15-20, men det er nok kanskje 25-30.
Jeg har vært med på baketreff hos Mim, quizkveld hos Heiko og Juste, og noen barseltreff i tillegg til at jeg kjenner en del fra før

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-08, 23:56   #95
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Estrella, her.

Hmm, var det på et av de store treffene? Det var jo så mange så jeg husker jo ikke alle jeg hilste på.

Se prikk!

Gammel 23-12-08, 00:05   #96
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Maimor, her.

Se prikk!

Da ble jeg jo klokere. Har sendt deg prikk.

Gammel 23-12-08, 00:11   #97
Fargo
Hogger i stein

Fargo sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Fargo er populærFargo er populærFargo er populærFargo er populærFargo er populær
Standard

Jeg har i hvert fall møtt, og jeg antar det er noen til, Vimjer, FOF, Miromurr, Ea og Skilpadda.

Fargo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-08, 00:14   #98
Skvetten
Passiv

Standard

1-5 svarte jeg.

Svar med sitat
Gammel 23-12-08, 00:19   #99
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1273
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eyh! Har Fargo møtt Skilpadda?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-08, 00:27   #100
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mange! Flere enn 30.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:13.