Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Nyttårsforsett 2009

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-01-09, 10:32   #1
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nyttårsforsett 2009

Jeg har igrunn ikke noen forsetter, det er mange år siden jeg hadde det sist. Men jeg har bestemt meg for at jeg skal bli flinkere til å bli tatt bilder av. Jeg scrapper digitalt og av de ganske så mange hundre sidene jeg har laget så er det nesten ikke noen med bilder av meg.

Og så håper jeg at jeg klarer å gå ned 10 kg til.......

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-09, 10:37   #2
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Mine nyttårsfortsetter er
* Lese flere bøker ( en i måneden).
* ha mere sex.
* Leve sunnere og gå ned i vekt.
* Prioritere tid til å treffe venner.

Gammel 01-01-09, 10:37   #3
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg skal for(t)sette som nå jeg.
Muligens prøve å stresse mindre over eksmannens mange kreative idéer på å stresse meg opp, men det vet jeg ikke om jeg får til.

Også har jeg ambisjoner om å være med i m2-hemlis-gjengen på FP i løpet av året. :nysgjerrig på hva det er for noe:

Vekten skal ned noen kilo til, men det er ikke noe jeg skal endre sånn sett - det er bare å fortsette som jeg har gjort i evigheter.

Svar med sitat
Gammel 01-01-09, 12:00   #4
leliane
madmanized

leliane sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
leliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt likt
Standard

Jeg skal være snill med meg selv i 2009. Si noe positivt til speilet hver morgen og applaudere meg selv for ett eller annet før jeg legger meg hver kveld.

Helt konkret skal jeg også slippe å kjøpe ny skibukse til påske. Og det skal jeg primært klare ved å begynne å trene igjen. Skikkelig. Det er på høy tid og jeg kjenner motivasjonen komme snikende!

leliane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-09, 12:27   #5
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Jeg skal begynne å trene igjen
Var flink i 2008, men har hatt og har fortsatt pause etter to operasjoner....

Har ellers planer om å kose meg mer sammen med hele familien, og med bare mannen

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-09, 00:24   #6
Skvetten
Passiv

Standard

Jeg er den jeg er, og jeg trenger ingen forsetter.

Svar med sitat
Gammel 06-01-09, 10:28   #7
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Blogginnlegg: 41
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Slutte å være så hormonell og sur; tenker det går over av seg selv i månedskifte mai/juni...

Ellers så er det bare et nyttårsforesette som mannen skulle ønske jeg ville innfri; ikke rydde så mye at jeg ikke finner igjen det jeg har ryddet bort...

Har bestemt meg for at jeg skal tenke som Skvetten; jeg er den jeg er!

Gammel 06-01-09, 11:22   #8
Patsy
Ingen tittel

Patsy sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Patsy er populærPatsy er populærPatsy er populærPatsy er populær
Standard

Jeg skal:
- slutte å røyke.
- Begynne å trene.
- Spise sunt.
- Kvitte meg med ca 80 - 90 kg. (det er ikke mine kilo)

Patsy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-09, 16:13   #9
Sonar
Bør lage seg en tittel selv

Sonar sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Blogginnlegg: 31
Sonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg skal og har begynt:

Nyte dagene og være mer tilstede i hverdagen. Har hatt et tøft følelsesmessig år bak meg, men nå ser jeg heldigvis lyspunkter igjen.

Jeg skal ned i vekt. La på meg 15 kilo i 2008, og de må vekk. Ta vare på kroppen min slik at helsen holder. Da må jeg trene (har lyst å si dessverre, for jeg liker ikke trene)

Og så skal jeg sluttføre kurset jeg begynte på for over 2 år siden.

Bestemme meg for hva jeg vil i livet videre med tanke på jobb. Ikke noe tidsfrist, men finne ut hva jeg vil bli når jeg blir stor

Sonar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-09, 16:27   #10
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det viser seg visst at jeg i tillegg til de ovennevnte skal trene ( ) og har lagt om kostholdet. I hele tre dager. :sjempeflink:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:21.