Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hva var fint i 2008?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-12-08, 22:07   #81
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva var fint i 2008?

2008 har vært et år uten de helt store begivenhetene, men jeg har mange fine minner allikevel:
- Mye latter sammen med gode venner.
- En flott festivalhelg i sommer.
- Ny og spennende jobb.
- Mange flotte turer sammen med mann og barn.
- En fin ferie i sommer.
- En fin tur til Bulgaria sammen med nær familie i høst.

Gammel 29-12-08, 22:09   #82
Dali
Glad

Dali sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

At vi klarte å bli gravid igjen. Og at jeg rakk å få en ny jobb med høyere lønn før jeg går ut i permisjon med 80 % lønn.

Gammel 29-12-08, 22:13   #83
iBam
Erfaren

iBam sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
iBam er populæriBam er populæriBam er populær
Standard

Glemte å si at vi flyttet inn i ny leilighet da. For DET var virkelig et viktig høydepunkt

Gammel 29-12-08, 22:15   #84
Tove
XXX

Tove sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Jeg husker jeg gledet meg til 2008, for året før var et av mine dårligste. Jeg håpet at 2008 skulle bli et bra år. Så jeg håper 2009 bli hvertfall litt bedre enn de 2 foregående.

Jeg har selvsagt kunne glede meg over det ungene har gjort, og er stolt av konfirmanten min, og min yngste som begynte på skolen. Ellers må jeg si at er veldig takknemmelig for å ha fått være med på en fødsel. Det er noe jeg alltid vil huske

Gammel 29-12-08, 22:17   #85
Maggie74
Bør lage seg en tittel selv

Maggie74 sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 8
Maggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det beste med 2008 er at det snart er omme!

Gammel 29-12-08, 22:30   #86
ILY
Multitasker

ILY sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Her ;)
ILY er populærILY er populærILY er populærILY er populærILY er populær
Standard

Året begynte ikke så bra med mistrivsel på stedet der vi bodde og masse tull i huset vi bodde. Toppet seg med en helvettes vannlekkasje i februar. Da var det nok. Tålmodigheten var oppbrukt og letingen etter et nytt sted og hjem var i gang.

Men i mai begynte det som skulle bli et lykkelig og fantastisk 2008! Sambo fikk seg ny jobb, vi kjøpte oss rekkehus, pakket alt vi hadde og flyttet 5 timer sørover.
Her har vi funnet vår plass. Så nå er jeg en studerendejobbemamma som har bestått alle eksamner og er ferdig med mitt andre studieår.

Med andre ord godt fornøyd med 2008 og ser frem til fortsettelsen i 2009!

Gammel 29-12-08, 22:30   #87
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Paristuren og Tom Waits-konsertene! Og Legoland med Poden. Og Poden som har hatt en grei skolestart. Og morsomme ting på jobb, og bedre form og humør på meg selv. Og et par nye venner, som f.eks. trådstarteren selv. Og fint nytt kjøkken og bad.

Gammel 29-12-08, 22:34   #88
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skilpadda

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 22:35   #89
Alexy
Lykkelig nygift.

Alexy sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Alexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

2008 har vært et fint år.
Lillesøster har smeltet oss totalt dette året, mammas lille snuppe. Jeg fikk meg jobb på en super arbeidsplass og har blitt inkludert fra dag 1. Mitt personlige mål er langt på vei, håper å få fullført det i 2009.
Jeg fant mitt første par med støvletter, ever!!

Storebror 03 og lillesøster 06.
Alexy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 22:38   #90
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

- fantastisk familietur til Tenerife i mars
- late og supre dager i sommerferien
- fikk ny jobb i august, drømmejobben.

2008 har vore eit supert år.

Gammel 29-12-08, 22:40   #91
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maggie74, her.

Det beste med 2008 er at det snart er omme!

Jepp. Hurra for 2009!

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 22:41   #92
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eyh. POSITIV mimring. :streng:

Cupfinalen!

Gammel 29-12-08, 22:42   #93
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

2008 har vært et fantastisk år.
- Lille kom
- Bryllup
- Fikk skværet opp med en god venn
- Knyttet nærere bånd til annen venn
- Skal bli tante
- Knyttet fine bånd til familiemedlemmer
Og flere ting som ikke egner seg i åpent forum.
Jeg tror ikke noe kan toppe dette året altså.

Gammel 29-12-08, 22:43   #94
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Cupfinalen!

Liverpool leder ligaen i England as we speak - det er en fin ting. (At Gerrard fremdeles sitter i arresten er mindre fint...)

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 22:44   #95
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Det har i grunnen ikke vært noe særlig til år, for å være ærlig. Men vi hadde en deilig uke på ferie i Oslo i sommer; vi får leve på den.

Gammel 29-12-08, 22:45   #96
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Oh. Det var bare litt bad boy-greier som skulle til før den mannen ble overjordisk sexy. :look at the bright side:

Gammel 29-12-08, 22:48   #97
Callisto
Bør lage seg en tittel selv

Callisto sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bergen
Callisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populær
Standard

- At jeg ble mamma igjen i august
- At jeg fikk en rask og fantastisk fødsel. Og kom meg raskt tilbake i form slik at barseltiden har vært flott. Etter et tungt svangerskap både fysisk og psykisk har det vært veldig deilig!
- At jeg har en mann som har holdt ut med meg i graviditeten og tok støyten på hjemmebane.
- At jeg ble tante igjen i november.
- At venninnen min ble mamma igjen (ICSI-forsøk).

Håper at 2009 fortsetter like bra!

Gammel 29-12-08, 22:54   #98
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Vi pusset opp kjøkkenet og jeg er sååå fornøyd.
Vi var på en super sommerferie i Spania i sommer. Alle hadde det supert sammen og jeg fikk også slappet av masse. Deilig å bade i lunka vann.
Jeg og gubben har holdt ut med hverandre i 10 år nå straks.

Gammel 29-12-08, 22:55   #99
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

*I 2008 fikk jeg bekreftet at jeg virkelig har funnet drømmemannen min, han er bare helt utrolig.
*Jeg fikk en liten gutt med drømmemannen og det har vært så deilig å få barn med en mann som virkelig tar sin del og enda litt til.
*Overgangen til ungdomsskolen har gått bra for min eldste.
*5 åringen lærte å sykle uten støttehjul noe mamman ikke trodde han kom til å klare på noen år enda pga beina hans.
*Påskeferien med de to mellomste ungene
*Ferien med bare mannen og minstemann

Gammel 29-12-08, 23:39   #100
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi kjøpte oss et nytt hus, som vi kan se for oss at vi blir boende i de neste par tiårene. Vi fikk solgt det gamle huset, bare uker før finanskrisa satte inn. Jeg fant tilbake til politikken på alvor etter noen års pause og halvveispause, og det føles veldig bra og veldig riktig for meg, og selv om jeg er mere borte på kveldene og har det travelt føler jeg meg "helere" og trives generelt bedre med livet mitt pga. det. Og jeg fikk en ny venn.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:44.