|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
klossemajor
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når rydder dere bort julen?Her ble jula bokstavelig talt kastet ut på søndag. Vi benyttet nemlig anledningen til å kaste et juleservise samtidig. Eller "miste ut gjennom vinduet" som jeg bruker å si. Fin fyllmasse under planlagt vinterhage.
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Sv: Når rydder dere bort julen?Jeg hiver meg ikke på julepyntekjøret før et godt stykke ut i adventstiden, så her får julen som regel være i hus til over nyttår. Juletreet ryker gjerne først for å unngå barnåler overalt (siden jeg er elendig til å huske å vanne |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Sv: Når rydder dere bort julen?Jeg har ryddet det bort i dag. Trist og mørkt i vinduene,så for å muntre meg selv opp, pleier jeg å kjøpe en bukett tulipaner og noen primulaer til kjøkkenbordet etter at julen er ryddet bort. Været er så elendig at jeg orker ikke dra på sentert en gang i dag, så jeg gleder meg allerede til neste jul. Jeg får aldri nok jul jeg.
|
|
|
|
#4 |
|
søt
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Når rydder dere bort julen?Er jeg den eneste som fremdeles har jul?
|
|
|
#5 |
|
WF: Sausnebbet
|
Sv: Når rydder dere bort julen?
Neida, her er det jul fremdeles, selv om jeg har plukket bort et par nissemus fra sofaen og noen juggelhjerter fra lysfatet. Vi har både tre, duk, krybbe og vindusstjerne ++ som pynter opp. Det klør litt i fingrene etter å ta det bort nå, men det er jo sånn det skal kjennes noen dager for at jeg skal bli skikkelig julelei. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Twinsouls
Hvor: Sørlandet
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når rydder dere bort julen?Det var jul hos meg i dag, nå har jeg rydda den bort.
|
![]() |
|
|