Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Når rydder dere bort julen?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-01-09, 21:09   #81
Tåtti
klossemajor

Tåtti sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når rydder dere bort julen?

Her ble jula bokstavelig talt kastet ut på søndag. Vi benyttet nemlig anledningen til å kaste et juleservise samtidig. Eller "miste ut gjennom vinduet" som jeg bruker å si. Fin fyllmasse under planlagt vinterhage.

Gammel 06-01-09, 21:19   #82
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Jeg hiver meg ikke på julepyntekjøret før et godt stykke ut i adventstiden, så her får julen som regel være i hus til over nyttår. Juletreet ryker gjerne først for å unngå barnåler overalt (siden jeg er elendig til å huske å vanne ). Siste frist er 13. dag jul, og i år er det først idag jeg har plukket ned all pynt for nedpakking.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-09, 21:32   #83
amo

amo sin avatar

amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Jeg har ryddet det bort i dag. Trist og mørkt i vinduene,så for å muntre meg selv opp, pleier jeg å kjøpe en bukett tulipaner og noen primulaer til kjøkkenbordet etter at julen er ryddet bort. Været er så elendig at jeg orker ikke dra på sentert en gang i dag, så jeg gleder meg allerede til neste jul. Jeg får aldri nok jul jeg.

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-09, 21:35   #84
Carpe Diem

Carpe Diem sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ryddet bort alt sammen på søndag...
Hmmm...må sannelig kjøpe meg noen nye blomster i morgen...

Gammel 06-01-09, 21:46   #85
Magica
søt

Magica sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Er jeg den eneste som fremdeles har jul?

Gammel 10-01-09, 00:39   #86
Siw
Twinsouls

Siw sin avatar

Hvor: Sørlandet
Siw er populærSiw er populærSiw er populærSiw er populær
Standard

Det var jul hos meg i dag, nå har jeg rydda den bort.
Fem kasser med lys pynt...............

"The way you make mee feel"
Siw er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-09, 02:16   #87
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

Er jeg den eneste som fremdeles har jul?

Neida, her er det jul fremdeles, selv om jeg har plukket bort et par nissemus fra sofaen og noen juggelhjerter fra lysfatet. Vi har både tre, duk, krybbe og vindusstjerne ++ som pynter opp. Det klør litt i fingrene etter å ta det bort nå, men det er jo sånn det skal kjennes noen dager for at jeg skal bli skikkelig julelei.

Fortsatt god jul til alle.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:20.