Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Om du var en fyldig modell

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-01-09, 19:57   #81
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Om du var en fyldig modell

Nei, det ville jeg det ville jeg ikke gjort.

Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-09, 19:58   #82
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Det er jo du som er ung og vakker.

:oppklarer:

Ah, seff. :eier verden, vet alt og kan alt:

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Hva i all verden hadde vært bedre (eller mindre "tullete") med det?

Ditto that.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-09, 21:01   #83
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg finner det liksom ikke det spor merkelig at Rine forsvarer Bina.

Jeg forsvarer da ikke Bina, jeg forsvarer alle som av en eller annen grunn blir utsatt for slemminger. :edel:
Er ikke enig med henne i at reklamen var spesielt morsom, men så ikke noen grunn til bli spydig av den grunn.

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Jeg ville aldri vært slem mot Lindsay Lohan. Og Bina, som selv har fortalt at hun liker å være uenig med andre og å diskutere, tåler nok en tilbakemelding på at hun har blitt sett og hørt.

Hva! Liker hun å være uenig med andre? (Er andre det samme som noen? )

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-09, 21:05   #84
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jo, du forsvarer Bina. Ikke det at hun trenger deg, men for all del; carry on!

Gammel 04-01-09, 21:10   #85
Skvetten
Passiv

Standard

Litt action?

Svar med sitat
Gammel 04-01-09, 21:11   #86
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg forsvarer da ikke Bina, jeg forsvarer alle som av en eller annen grunn blir utsatt for slemminger. :edel:

En ekte helgen.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-09, 21:14   #87
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skvetten, her.

Litt action?

Nah. Same old, same old.

Gammel 04-01-09, 21:14   #88
cora
både her og der

cora sin avatar

Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

For å svare på HIs innlegg: Nei, det ville jeg ikke. Synes reklamen var et slag i trynet for alle som sliter med ekstra kg. Unødvendig.

Gammel 04-01-09, 21:15   #89
Skvetten
Passiv

Standard

Nah. Same old, same old.

Isj, kjedelig.

Svar med sitat
Gammel 04-01-09, 21:18   #90
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Er ikke enig med henne i at reklamen var spesielt morsom, men så ikke noen grunn til bli spydig av den grunn.

Jeg trodde vi ble enige i den andre tråden om at dine tolkninger og konklusjoner er helt på trynet og verken kan eller bør stoles på.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-09, 21:19   #91
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde nok gjort det for penger :hore:

Hadde ikke akkurat satt maten i halsen () om denne hadde dukket opp i en avis jeg leste. Hvordan lage en reklame som skal illustrere overvekt uten tjukke folk liksom? Kunne gjerne vært en mann i boksershorts, men denne dama var da mye stiligere?

Gammel 04-01-09, 21:20   #92
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Jeg hadde nok gjort det for penger :hore:

Hadde ikke akkurat satt maten i halsen () om denne hadde dukket opp i en avis jeg leste. Hvordan lage en reklame som skal illustrere overvekt uten tjukke folk liksom? Kunne gjerne vært en mann i boksershorts, men denne dama var da mye stiligere?

Mangler'u fantasi, eller? De kunne da bare vist frem den fete maten du har spist?

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-09, 21:21   #93
rine
Halloen!

rine sin avatar

rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jo, du forsvarer Bina. Ikke det at hun trenger deg, men for all del; carry on!

Indirekte kanskje, men jeg synes faktisk ikke hennes synspunkt var noe å rope hurra for. Jeg ble heller ikke svært sjokkert. Det må vel gå an å synes at en slik reklame er morsom?
Nå har jeg jo fått med meg at hun har sagt at hun liker å diskutere. (Gjør vi ikke alle det?), og skjønner derfor litt mer av tilbakemeldingene enn jeg gjorde med en gang. Likevel: Det kom ikke som noen surprise hvem som valgte å komme med spydige kommentarer og hvem som var saklige/evt. overså henne. Det var det jeg kommenterte, og blir det oppfattet som en uforbeholden støtte til Binas synspunkt i diskusjonen, så får det vel heller bli det.
Jeg mener at det skal kunne gå an å være uenig med en person, men samtidig kunne reagere på måten h*n blir behandlet på.

Gammel 04-01-09, 21:26   #94
rine
Halloen!

rine sin avatar

Standard

Nah. Same old, same old.

Ja, fikk et kraftig dêjà vu mens jeg skrev siste innlegg.

:stikker:

(Men mindre Sitron skulle komme med noe ufattelig provoserende da....)

Gammel 04-01-09, 21:28   #95
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Mangler'u fantasi, eller? De kunne da bare vist frem den fete maten du har spist?

Jaha, så et bilde av ribbe, pinnekjøtt og delfiakake hadde virkelig fanget din oppmerksomhet sånn rett over jul? Sorry, men tror ikke DET hadde vært årets "gullfisk" for å si det sånn

Gammel 04-01-09, 21:32   #96
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Jaha, så et bilde av ribbe, pinnekjøtt og delfiakake hadde virkelig fanget din oppmerksomhet sånn rett over jul? Sorry, men tror ikke DET hadde vært årets "gullfisk" for å si det sånn

Bugnende bord med delfiafett, smør, diverse fete og søte saker i slik overflod at det er kvalmende å se på. Litt sånn du blir hva du spiser inspirert.

Svar med sitat
Gammel 04-01-09, 21:34   #97
rine
Halloen!

rine sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg trodde vi ble enige i den andre tråden om at dine tolkninger og konklusjoner er helt på trynet og verken kan eller bør stoles på.

Pokker, jeg så ikke denne jeg, men syntes i grunnen det var litt rart at du ikke hadde kommet med noen sure oppgulp.

Forøvrig har jeg ingen kommentar. Kommentaren din sier vel i grunn sitt om hvem som er "på trynet" her (også.)

Gammel 04-01-09, 21:35   #98
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

*heier på Skremmern*

Gammel 04-01-09, 21:38   #99
rine
Halloen!

rine sin avatar

Standard

*heier på Skremmern*

Surprise, surprise!

Gammel 04-01-09, 21:39   #100
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tenk så gøy om du kunne vært med i en hel tråd uten å bitche om hvordan andre FP-ere uttaler seg, rine!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:46.