|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bøker lest i 20091. Abid Raja: Talsmann
![]() |
#82 |
Skal rømme
|
![]() Sv: Bøker lest i 20091. Vigdis Hjort: Tredje person entall. Likte den veldig godt. God skildring av en kvinne som skjærer helt ut i livet (Hjorth skriver vel ofte om det men). Selv om ikke alt er like gjenkjennelig (heldigvis), så sier hun også mye klokt som setter ord på tanker jeg har tenkt selv.
![]() |
#83 |
seru
|
![]() Sv: Bøker lest i 2009Så gøy å ha en liten oversikt. Så langt i år kan jeg oppsummere at jeg har lest ganske nøyaktig 0 bøker. Lest litt faglitteratur, men det teller ikke i mitt hode. Har akkurat begynt på denne: |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() Sv: Bøker lest i 20091. Siri Hustvedt: The Sorrows of an American. Påbegynt i fjor, men det gjensto 30 sider som jeg leste nå, derfor er den med. Jeg likte den veldig, veldig godt, hun troner høyt på listen over mine favoritter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Bøker lest i 20091. Håkan Nesser: En helt annen historie - Liker veldig godt Håkan Nesser sine bøker, og anbefaler bøkene sterkt!
![]() |
#86 |
Passiv
|
![]() Sv: Bøker lest i 20091. Steinkisten, Kjell Eriksson. Krimbok som er meget velskrevet. Anbefales. Sist redigert av Skvetten : 28-01-09 kl 08:52. |
![]() |
![]() |
#87 |
kamerat
|
![]() Sv: Bøker lest i 20091. J.K. Rowling: Harry Potter and the Deathly Hallows (jeg leste nemlig Tales of Beedle the Bard i jula, og fant ut at jeg ikke husket mer enn ca. halvparten av plottet i HP7, og sånn kan vi ikke ha det når jeg har etablert meg som HP-guru for storesøster).
![]() |
#88 |
intro
|
![]() Sv: Bøker lest i 2009
Veldig gjerne - hvis det ikke allerede er for seint!
![]() |
![]() |
#89 |
Erfaren nok
|
Og jeg som nettopp har bestilt de, hvorfor så jeg ikke dette med en gang!
![]() |
#90 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
![]() Sv: Bøker lest i 20091. Abid Raja: Talsmann
![]() |
#91 |
På flyttefot.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bøker lest i 20091. Mørkemannen av Unni Lindell. Veldig spennende, litt teit slutt, men et godt plott.
![]() |
![]() |
#92 |
Gro
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bøker lest i 20091. Åsa Linderborg - Meg eier ingen Denne likte jeg veldig godt! Sist redigert av Bærekraftig : 03-02-09 kl 18:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Denne boken har jeg store forventninger til, gleder meg til å få lest den. Synes du den var bra? |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Gro
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nja. Den kommer ikke på topplisten min. Jeg hadde nok kanskje for store forventninger til den. |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hmm, kanskje best jeg justerer ned forventningene litt da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Skal rømme
|
![]() Sv: Bøker lest i 20091. Vigdis Hjort: Tredje person entall. Likte den veldig godt. God skildring av en kvinne som skjærer helt ut i livet (Hjorth skriver vel ofte om det men). Selv om ikke alt er like gjenkjennelig (heldigvis), så sier hun også mye klokt som setter ord på tanker jeg har tenkt selv.
![]() |
#98 |
Passiv
|
![]() Sv: Bøker lest i 20091. Steinkisten, Kjell Eriksson. Krimbok som er meget velskrevet. Anbefales. |
![]() |
![]() |
#99 |
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bøker lest i 20091) Morten Hesseldahl: Drager over Kabul |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |