Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hvilken sang/artist liker du ikke at du liker?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-01-09, 18:39   #81
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken sang/artist liker du ikke at du liker?

Det flaueste musikkøyeblikket mitt er helt klart den gangen jeg ble rørt av DDEs E6.

Gammel 29-01-09, 19:26   #82
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-09, 20:04   #83
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den der liker jeg også, Arken. Respekten for Hellbillies ble imidlertid litt redusert da jeg innså at det faktisk er en (fornorsket) coverlåt.

Gammel 29-01-09, 20:36   #84
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Respekten for Hellbillies ble imidlertid litt redusert da jeg innså at det faktisk er en (fornorsket) coverlåt.

Ja, jeg mistet også litt av respekten da jeg ble klar over det.

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-09, 21:36   #85
Noba
🎈

Noba sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Er det flaut å like 80-talls låter og Hellbillies altså? Simple Minds har jeg alltid likt og det har aldri falt meg inn at det skulle være pinlig. Jeg skal derimot gi dere flaut jeg (og du får det ikke mye flauere heller):

(Kilde:

(Kilde: youtube.com)
)

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-09, 13:34   #86
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh. Nå kom jeg på. Usher.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-09, 18:33   #87
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Åh. Nå kom jeg på. Usher.

Knis.

Gammel 30-01-09, 18:34   #88
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Man har blitt mobbet tilstrekkelig allerede, thank you very much.

:note to self - slett pinlige elementer fra iTunes før du tar med pc på jobbfest:

Gammel 30-01-09, 19:00   #89
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg nikker gjenkjennende til mye av det som blir nevnt her (Spandau Ballet, Freiheit og Billy Idol blant andre. Ja, også Simple Minds-låta -men det er da ikke flaut, vel?).

Jeg tror kanskje jeg bør være litt flau over å like Ila Autos Late night zombies? Jeg liker jo ikke køntri, jeg!

Gammel 30-01-09, 19:08   #90
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Spiller ikke Ila Auto på Rockefeller i kveld? Eller var det neste uke?

Gammel 30-01-09, 19:21   #91
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Spiller ikke Ila Auto på Rockefeller i kveld? Eller var det neste uke?

Det er i dag.

Hva slags folk går egentlig på konsert med dem?

Gammel 30-01-09, 19:27   #92
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.

Det er i dag.

Hva slags folk går egentlig på konsert med dem?

Jeg ville gjort det.
Syns de har frisk og spennende musikk, jeg.

Gammel 30-01-09, 19:28   #93
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Kan ikke si at jeg husker å ha hørt noe av de, så det aner jeg jaggu ikke.

Gammel 30-01-09, 19:33   #94
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Standard

Jeg lånte CD-en på biblioteket. Må tilstå at jeg muligens liker 1/3 av sangene. Men det er kanskje ikke nok til å gå på konsert ...

Gammel 31-01-09, 23:11   #95
Rafiki
The Anti-Walter

Rafiki sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Rafiki har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

Og den som har endret seg er i alle fall ikke han...

http://pub.tv2.no/multimedia/TV2/arc...pa_187610g.jpg

Var jo glimrende da han *enkelt* kunne spille seg selv i "The Wedding Singer"

Synes ellers at folk er litt for selvkritiske; må jo være lov å ha sans for musikk fra ulike deler av livet sitt, når det er med på å hente frem minner man gjerne henter frem?

Denne, som var en av de første jeg virkelig digga; singelen gikk på repeat og repeat og at muttern ikke kastet plata og hele platesplleren ut av vinduet til slutt er bevis godt nok for meg om hvor glad hun er i meg:

(Kilde:

)

Denne, som var den *eneste* låta som jeg og en av mine beste barndomsvenner kunne enes om at var bra:

(Kilde:

)

Denne, som var russetidens store hit, hender det at jeg henter frem fra de støvete delene av musikkarkivet innimellom:

(Kilde:

)

Eller denne dama, som holdt en av de første konsertene jeg var på med min nåværende kone:

(Kilde:

)

Ellers er det jo musikk man liker som folk ser rart på en etter at man har fortalt det uten at det på langt nær kvalifiserer til at man ikke liker å like den (kanskje snarere tvert om ), f.eks. Jean-Michel Jarre:

(Kilde:

)

(Var på konsert i fjor, og om jeg får det som jeg vil, så skal jeg på konsert igjen i år )

Rafiki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-09, 09:16   #96
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Barbarella, her.

Jeg er ikke veldig stolt av at jeg fremdeles synes Spandau Ballet er ganske kule.

Enig, "Thorugh the barricades" er jo bare så bra!

*like lite stolt som Barbarella *

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-09, 12:18   #97
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Det flaueste musikkøyeblikket mitt er helt klart den gangen jeg ble rørt av DDEs E6.

Der har du meg også! Hadde nettopp kommet hjem fra sykehuset med min førstefødte, og hørte treige DDE og E6-låta i bakgrunnen på radioen. "kanskje ligg det nån i arman heinnes no!?" - jeg tenkte bare at det var en sjalu trailersjåfør på E6 som måtte forte seg hjem for å ferske kona.
Da jeg skjønte hva det faktisk dreide seg om, at han svingte inn på parkeringsplassen på sykehuset der kona lå i fødsel - brast jeg ut i hulkegråt! Deretter ble jeg veldig flau, men ingen så meg altså.

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-09, 12:34   #98
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg tror ikke det er noe musikk jeg er flau over å like, er heller stolt over å ha en allsidig musikksmak. Klassisk/chill/jazz/den gode 80-tallspopen og synthen/Zeppelin/Rammstein/Beatles/Baccara/MrBungle/Abba/Wham/BonJovi/Vera Lynn/Billie Holiday/TheCure/ELO/DeepPurple/Nirvana/RHCP/Black Sabbath/ACDC/Metallica/StinaNordenstam/KaiaHuuse/Herbjørg Kråkevik/noe Jan Eggum/deLillos/Turboneger/Alphaville/ - ingen vits å fortsette.

Men denne artisten undrer jeg meg litt over at jeg liker, jeg kjenner at jeg blir litt flau - men jeg likte mange av låtene hennes og hadde kassetten!
OK, dette er prinsesse Stephanie i 1986 - noen som husker denne?

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-09, 18:37   #99
C3PO
Earthling

C3PO sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ja, jeg husker Stephanies forsøk som popprinsesse.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-09, 18:44   #100
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Standard

Når jeg ser klesstil, hår og sminke på damen over, forstår jeg at vi ikke har hatt helt reprise på åttitallet ennå.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:08.