|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#83 |
intro
|
![]() Sv: Hvilken sang/artist liker du ikke at du liker?Den der liker jeg også, Arken. Respekten for Hellbillies ble imidlertid litt redusert da jeg innså at det faktisk er en (fornorsket) coverlåt.
![]() |
![]() |
#84 |
Fornøyd
|
![]() Sv: Hvilken sang/artist liker du ikke at du liker?
Ja, jeg mistet også litt av respekten da jeg ble klar over det.
![]() |
#85 |
🎈
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken sang/artist liker du ikke at du liker?Er det flaut å like 80-talls låter og Hellbillies altså? Simple Minds har jeg alltid likt og det har aldri falt meg inn at det skulle være pinlig. Jeg skal derimot gi dere flaut jeg (og du får det ikke mye flauere heller): (Kilde: youtube.com)
![]() |
#87 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Knis.
![]() |
![]() |
#89 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: Hvilken sang/artist liker du ikke at du liker?Jeg nikker gjenkjennende til mye av det som blir nevnt her (Spandau Ballet, Freiheit og Billy Idol blant andre. Ja, også Simple Minds-låta -men det er da ikke flaut, vel?).
![]() |
#92 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Jeg ville gjort det.
![]() |
![]() |
#94 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: Hvilken sang/artist liker du ikke at du liker?Jeg lånte CD-en på biblioteket. Må tilstå at jeg muligens liker 1/3 av sangene. (Kilde: youtube.com)
![]() |
#95 |
The Anti-Walter
Medlem siden: Nov 2008
![]() |
Var jo glimrende da han *enkelt* kunne spille seg selv i "The Wedding Singer" (Kilde: youtube.com) Denne, som var den *eneste* låta som jeg og en av mine beste barndomsvenner kunne enes om at var bra: (Kilde: (Kilde: youtube.com) Denne, som var russetidens store hit, hender det at jeg henter frem fra de støvete delene av musikkarkivet innimellom: (Kilde: (Kilde: youtube.com) Eller denne dama, som holdt en av de første konsertene jeg var på med min nåværende kone: (Kilde: (Kilde: youtube.com) Ellers er det jo musikk man liker som folk ser rart på en etter at man har fortalt det uten at det på langt nær kvalifiserer til at man ikke liker å like den (kanskje snarere tvert om ![]() (Kilde: (Kilde: youtube.com) (Var på konsert i fjor, og om jeg får det som jeg vil, så skal jeg på konsert igjen i år ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Enig, "Thorugh the barricades" er jo bare så bra! (Kilde: youtube.com) *like lite stolt som Barbarella ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Med & uten trylleformel.
|
![]() |
![]() |
#98 |
Med & uten trylleformel.
|
![]() Sv: Hvilken sang/artist liker du ikke at du liker?Jeg tror ikke det er noe musikk jeg er flau over å like, er heller stolt over å ha en allsidig musikksmak. Klassisk/chill/jazz/den gode 80-tallspopen og synthen/Zeppelin/Rammstein/Beatles/Baccara/MrBungle/Abba/Wham/BonJovi/Vera Lynn/Billie Holiday/TheCure/ELO/DeepPurple/Nirvana/RHCP/Black Sabbath/ACDC/Metallica/StinaNordenstam/KaiaHuuse/Herbjørg Kråkevik/noe Jan Eggum/deLillos/Turboneger/Alphaville/ - ingen vits å fortsette. (Kilde: youtube.com)
![]() |
![]() |
#99 |
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken sang/artist liker du ikke at du liker?Ja, jeg husker Stephanies forsøk som popprinsesse. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|