Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hva hadde du til frokost i dag?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-02-09, 08:51   #1
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva hadde du til frokost i dag?

smoothie på meg, brødskive med nøttepålegg til størstemann og vaniljeyoghurt og smaksprøver her og der av smoothien til mor for minstemann

Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-09, 13:17   #2
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Restene av lørdagsgodteriet til poden.

(Til mitt forsvar er jeg hjemme fordi jeg er syk. )

Gammel 18-02-09, 13:19   #3
Turte
Latsabb

Turte sin avatar

Turte er litt kulTurte er litt kulTurte er litt kul
Standard

Vi hadde "søndagsfrokost" i dag, det ble servert kakao og egg.

Turte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-09, 13:24   #4
Mandino
inn i dimman

Mandino sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

To skiver Ingers rugbrød - en med bringebærsyltetøy og en med løvtynn kalkun + 1 glass melk og 1 kopp kaffe.

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-09, 14:24   #5
emma-li
Fullverdig medlem

Medlem siden: Feb 2009
emma-li har et hav av muligheter foran seg
Standard

jeg var så sunn att jeg spiste 2 loff brødskiver med nugatti hehe

emma-li er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-09, 14:41   #6
September
Aktiv

Medlem siden: Jan 2009
September er litt kul
Standard

Et knekkebrød, Finn Crisp Multi Grain med smøreost og to speilegg var min frokost i dag.

September er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-09, 16:19   #7
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eggerøre som jeg hadde smuldret fetaost med chili og hvitløk oppi før jeg stekte den. Jeg og sønnen min delte en porsjon laget på 5 egg, kjempegodt. Han elsket det. Vesla ville bare ha druer og mandler i en skål.

Gammel 24-02-09, 07:45   #8
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

"Isets" smoothie på mor og en kopp te og en med kaffe. Unga får brødskiver i dag

Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-09, 07:49   #9
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Skal spise frokost på Godt Brød i Trondheim når jeg kommer dit om en times tid.

Gammel 24-02-09, 09:37   #10
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv

Stellebord sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

Skal spise frokost på Godt Brød i Trondheim når jeg kommer dit om en times tid.

Heldiggris!

Her ble det en smoothie med kokosmelk, blåbær, jordbær og banan også ei skive med ost etterpå. Vann og kaffe.

Gammel 24-02-09, 07:52   #11
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

En Activia-yoghurt med blåbær og en schvær kopp grønn te. Ungene spiser speltfras med melk på, og pærer ved siden av

Ha en god dag, alle!

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:24.