Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva er historien bak nicket ditt?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-09-06, 14:23   #81
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av muskat, her.

Jeg brukte muskat i middagen den dagen jeg meldte meg inn her. Ikke spesielt oppfinnsom altså.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-06, 15:27   #82
Muskat
Bør lage seg en tittel selv

Muskat sin avatar

Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av annemede

;det ble en forkortelse, kanskje jeg burde byttet til noe enklere? anne med e.

Ha ha, jeg har alltid lest det som anne-mede, med skikkelig dansk fløde-uttalelse på mede. Så feil kan man ta. Anne med e blir jo et helt annet navn.

Sist redigert av Muskat : 22-09-06 kl 18:21.
Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-06, 17:27   #83
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv

Observatøren sin avatar

Blogginnlegg: 22
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Og jeg er inspirert av en låt av Meredith Brooks, Bitch. Samt at det også er et kallenavn jeg har.

Gammel 22-09-06, 18:09   #84
Misty
Håpefull eller håpløs....

Misty sin avatar

Hvor: Plankebyen
Misty er litt kulMisty er litt kulMisty er litt kul
Standard

Jeg kalte meg Misty første gangen jeg registrete meg på en eller annet chat for seks år siden. Det betyr noe a la svak tåke, fargen misty black feks er lik koksgrå. Og så er jeg jo tåkete da
Og så ble jeg hetende det da.....

Gammel 23-09-06, 09:47   #85
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Jeg hadde nick av initialene mine på dol, men var så lei av det. Da jeg skulle melde meg inn på nm, hadde vi akkurat vært i Kina og hentet en liten prinsesse på ett år. Hun var blid som dagen var lang, men når kveldene kom, ville hun absolutt IKKE legge seg. Da lå hun først og bæljet så huset ristet, men da hun skjønte at hun ikke fikk slippe å legge seg av den grunn, skiftet hun taktikk, og lå og "gnuret" i stedet . Vi begynte så å kalle henne gnuri på dagtid, og kallenavnet henger fortsatt med henne, selv om det er flere år siden hun sluttet med "gnuringen" om kveldene
Da jeg skulle velge nick, satt jeg i naborommet og hørte på "gnuringen" hennes -Og jeg heter IKKE Guri

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-06, 12:33   #86
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

Hvor: Oslo
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg synes alltid jeg fant så kjedelige nick eller logon, så da jeg skulle melde meg på SM, vred jeg hjernen til jeg fant noe akseptabelt. Hadde akkurat sett Kill Bill, og syntes det ble kult med en litt dobbelt mening iom at jeg ventet barn

kiddo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-06, 12:39   #87
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ganske så kjedelig, heite Solveig.

Vil egentlig ha nytt

Gammel 23-09-06, 12:42   #88
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Da jeg registrerte meg på SG i tidenes morgen gikk filmen "Planet of the Apes" på tv (den opprinnelige fra 60-tallet). Kjæresten til filmens helt het Nova. Det var det beste jeg kom på i farta.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-06, 13:07   #89
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Solveigmor, her.

Vil egentlig ha nytt

Hva med Solveig? Synes det er slikt et vakkert navn. Det passer til deg.

Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-06, 10:31   #90
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Solveigmor, her.

Vil egentlig ha nytt

Du kan ikke skifte!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-06, 10:44   #91
Bequita
Walking in the air

Bequita sin avatar

Hvor: Oslo
Bequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det er et kallenavn jeg fikk av vertsfamilien da jeg var på solidaritetsbrigade i El Salvador. Jeg likte det mye bedre enn da de kalte meg "gringita" i hvertfall...

Bequita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-06, 11:13   #92
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Når jeg skulle være anonym på nett brukte jeg tipptippoldemor sitt navn. Hadde egen e-postadresse til "henne" og profil på Eudora og alt mulig. Da jeg først registrerte meg på et forum (og hva slags forum er det ingen som får vite!!!) ble det initialene hennes. Agnes Caroline Sophie Antes. Hvis jeg hadde visst hvor mange på NM som skulle feilstave det som Asca hadde jeg muligens valgt noe annet. Men siden jeg hater nickbytter så bare ble det sånn. De siste par-tre åra har jeg stort sett brukt et annet nick når jeg registrerer meg på nye sider (f.eks Ap-Norge, Tettinntil osv).

Gammel 24-09-06, 11:22   #93
Boo
Fullverdig medlem

Boo sin avatar

Hvor: Østen for måne, vesten for sol.
Boo har et hav av muligheter foran seg
Standard

Tror ikke det er så mange som kjenner meg som boo her inne, det er det jeg heter på NM, så jeg tenkte å fornye meg litt. Da ble det Daisy, for jeg liker både Dolly Duck og ... hva f... heter de på norsk da??? Den blomsten man napper ut kronbladene samtidig som man sier skal - skal ikke!

Boo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-06, 11:23   #94
Boo
Fullverdig medlem

Boo sin avatar

Standard

Enn at jeg liker en blomst jeg ikke husker hva heter da?

Gammel 24-09-06, 11:23   #95
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Daisy, her.

Tror ikke det er så mange som kjenner meg som boo her inne, det er det jeg heter på NM, så jeg tenkte å fornye meg litt. Da ble det Daisy, for jeg liker både Dolly Duck og ... hva f... heter de på norsk da??? Den blomsten man napper ut kronbladene samtidig som man sier skal - skal ikke!

Prestekrage

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-06, 11:31   #96
Boo
Fullverdig medlem

Boo sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Prestekrage

Gammel 24-09-06, 11:51   #97
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Daisy, her.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-06, 17:13   #98
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er ikke like mye schwong over "Prestekrage" nei

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-06, 17:36   #99
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Jeg er av de kjedelige med dårlig fantasi. Jeg heter Linda og er mamma, derfor Lindamor.

Propella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-06, 18:41   #100
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har en gang i tiden trodd jeg selv het Kanne.

Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:29.