|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#82 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]()
Ha ha, jeg har alltid lest det som anne-mede, med skikkelig dansk fløde-uttalelse på mede. Så feil kan man ta. Anne med e blir jo et helt annet navn. Sist redigert av Muskat : 22-09-06 kl 18:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Håpefull eller håpløs....
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Plankebyen
![]() ![]() ![]() |
![]() Jeg kalte meg Misty første gangen jeg registrete meg på en eller annet chat for seks år siden. Det betyr noe a la svak tåke, fargen misty black feks er lik koksgrå. Og så er jeg jo tåkete da
![]() |
#85 |
Fru Jacobsen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Jeg hadde nick av initialene mine på dol, men var så lei av det. Da jeg skulle melde meg inn på nm, hadde vi akkurat vært i Kina og hentet en liten prinsesse på ett år. Hun var blid som dagen var lang, men når kveldene kom, ville hun absolutt IKKE legge seg. Da lå hun først og bæljet så huset ristet, men da hun skjønte at hun ikke fikk slippe å legge seg av den grunn, skiftet hun taktikk, og lå og "gnuret" i stedet |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
På flyttefot.
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Jeg synes alltid jeg fant så kjedelige nick eller logon, så da jeg skulle melde meg på SM, vred jeg hjernen til jeg fant noe akseptabelt. Hadde akkurat sett Kill Bill, og syntes det ble kult med en litt dobbelt mening iom at jeg ventet barn |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Ferdiglada
![]() Ganske så kjedelig, heite Solveig.
![]() |
![]() |
#88 |
Sliter med tastaturet
![]() Da jeg registrerte meg på SG i tidenes morgen gikk filmen "Planet of the Apes" på tv (den opprinnelige fra 60-tallet). Kjæresten til filmens helt het Nova. Det var det beste jeg kom på i farta. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Walking in the air
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Det er et kallenavn jeg fikk av vertsfamilien da jeg var på solidaritetsbrigade i El Salvador. Jeg likte det mye bedre enn da de kalte meg "gringita" i hvertfall...
![]() |
#92 |
Audacious
|
![]() Når jeg skulle være anonym på nett brukte jeg tipptippoldemor sitt navn. Hadde egen e-postadresse til "henne" og profil på Eudora og alt mulig. Da jeg først registrerte meg på et forum (og hva slags forum er det ingen som får vite!!!) ble det initialene hennes. Agnes Caroline Sophie Antes. Hvis jeg hadde visst hvor mange på NM som skulle feilstave det som Asca hadde jeg muligens valgt noe annet. Men siden jeg hater nickbytter så bare ble det sånn. De siste par-tre åra har jeg stort sett brukt et annet nick når jeg registrerer meg på nye sider (f.eks Ap-Norge, Tettinntil osv).
![]() |
#93 |
Fullverdig medlem
Hvor: Østen for måne, vesten for sol.
![]() |
![]() Tror ikke det er så mange som kjenner meg som boo her inne, det er det jeg heter på NM, så jeg tenkte å fornye meg litt. Da ble det Daisy, for jeg liker både Dolly Duck og ... hva f... heter de på norsk da??? |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Fullverdig medlem
Hvor: Østen for måne, vesten for sol.
![]() |
![]() Enn at jeg liker en blomst jeg ikke husker hva heter da? |
![]() |
![]() |
![]() |