|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
flisespikker
|
![]() Sv: Får dere med dere de ulike nickene her inne?
Du trenger ikke å forsvare det, det var jo bare et eksempel på at dere skriver litt forskjellig. De fleste skriver litt forskjellig fra hverandre, det er ikke noe rart eller galt i det.
![]() |
#82 |
Gjer så godt eg kan
|
![]() Sv: Får dere med dere de ulike nickene her inne?Litt for god oversikt eigentleg (= for mykje tid her inne i forhold til alt det andre eg heller burde gjort..). Eg skriv ikkje så mykje, men er flittig lesar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Ikke fra NM
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: arendal
![]() ![]() ![]() |
Neida, det var bare et dårlig forsøk på å være morsom. Vi har nemlig hatt dette opp til diskusjon før, og prøvde meg derfor med litt intern humor.
![]() |
#85 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Får dere med dere de ulike nickene her inne?Jeg fører selvsagt skjema med alle navnene i alfabetisk rekkefølge og hva hver enkelt person står for.
![]() |
#86 |
prøver å være tål***ig
|
Ja det tenkte jeg og
![]() |
#87 |
er her
|
![]() Sv: Får dere med dere de ulike nickene her inne?Kjenner noen godt, andre ikke fulllt så godt,
![]() |
#88 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Får dere med dere de ulike nickene her inne?Jeg husker nickene, men ikke hva de forskjellige står for. Og når folk får seg nytt nick blir jeg totalt forvirret. Sitronen f.eks. tok det evigheter før jeg skjønte hvem var. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
drømmende
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har ennå ikke skjønt hvem Sitronen er jeg, så jeg er nok mer forvirra enn deg akkurat der.
![]() |
#90 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Da er vi to som er forvirra iallefall.
![]() |
![]() |
#91 |
Superaktiv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() |
Sitronen...
![]() |
#93 |
Håpefull eller håpløs....
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Plankebyen
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Får dere med dere de ulike nickene her inne?Jeg "kjenner" best de fra barselgruppene mine på NM. Holdt meg mest der jeg
![]() |
#94 |
|
![]() Sv: Får dere med dere de ulike nickene her inne?Jeg husker de fleste aktive nickene, men når folk bytter nick har jeg ikke sjans å skjønne hvem de er. Sitronen for eksempel, jeg aner virkelig ikke hvem det er. Eller Line* som flere tok etter bare et par innlegg her, jeg har overhodet ingen idé om hvem det er. Men så er jeg altfor lat til å drive detektivvirksomhet også da, i tillegg til at jeg har teflonhjerne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Trallallaa
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Får dere med dere de ulike nickene her inne?Jeg har akkurat meldt overgang fra nm. Jaggu var det blitt stille på mm, og jeg hadde ingen anelse om at de fleste hadde flyttet inn hit. Og som den wannabeen jeg er, fulgte jeg etter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Får dere med dere de ulike nickene her inne?Noen husker jeg fra nm/mm. Andre har jeg såvidt begynt å kjenne her inne. Er blant dem som blir forvirret av avatarbytte og like navn. Men enkelte utmerker seg så klar både i holdninger og stil.
![]() |
#97 |
flisespikker
|
![]() Sv: Får dere med dere de ulike nickene her inne?Kula? Har ikke du kommet før nå?
![]() |
#98 |
Trallallaa
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Øhhh...nei...hakke det. Har ikke engang lusket rundt i kulissene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Fola Blakken
|
![]() |
![]() |
#100 |
Til tider frustrert...
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Får dere med dere de ulike nickene her inne?Jeg er jo ny her så jeg kjenner bare de nickene jeg har sett på NM i sin tid...Jeg er T@ der inne og jeg har ikke skrevet voldsomme mengder der egentlig, jeg har svart en god del på sånne "pinlige", folk jeg har syntes synd på og sånn. Jeg har ikke diskutert voldsomt og høylytt på NM, eneste gangen jeg virkelig hevet stemmen var i en tråd jeg selv laget, en vogndiskusjon for en tid tilbake som ble vel heftig og tok sin tid...jeg kom meg jo nesten ikke i seng for natten da det sto på som værst...hadde jeg fortsatt slik, ville sikkert mange ha husket meg! Men jeg er egentlig stille og rolig både IRL og på nm og her fremover og. Bortsett fra om jeg føler meg misforstått eller urettferdig behandlet da...da er jeg ikke stille og rolig mer. Jeg husker: Siri; hvis det er deg som hadde et sånn mygger som parrer-avartar en gang? Liven,Majsa; jeg tror du hadde bilde av barnet ditt i signaturen? Husker bildet fordi jeg syntes hun var så søt! FarOutFishing,Lykkeliten02,Maz,vimjer og Skilpadda, Myggstukket,MokkMokk,Fluke og Estrella. Estrella husker jeg veldig godt.
![]() |
|
|