|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
Erfaren
|
![]() Sv: Finnes det noen som betegner deg som sin beste venn?Et godt spørsmål!
![]() |
#82 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Finnes det noen som betegner deg som sin beste venn?
Nope, sorry. Du må nok gå om igjen første klasse på mobbeskolen.
![]() |
#84 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Finnes det noen som betegner deg som sin beste venn?Jepp.
![]() |
#85 |
både her og der
|
![]() Sv: Finnes det noen som betegner deg som sin beste venn?Har ei barndomsvenninne som jeg har kjent i snart 30 år, og vi har alltid vært veldig nære venner. Vil nok betegne henne som min beste venninne, og tror hun også tenker det om meg.
![]() |
#86 |
Peppy!
|
Jeg klemmer ikke på venninne mine altså. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Snikende tiger
|
![]() Sv: Finnes det noen som betegner deg som sin beste venn?Jeg vet faktisk ikke om jeg er noen sin beste venn. Jeg har en håndfull som går under betegnelsen mine beste venner, og jeg ønsker jo at de skal si det samme om meg.
![]() |
#88 |
Pauset
|
![]() Sv: Finnes det noen som betegner deg som sin beste venn?Jeg har ganske mange nære venner. Det oppdaget jeg når jeg fikk kreft. Venner er noe jeg verdsetter høyt. Vi møtes innimellom og går ut og spiser mat sammen. Vi hjelper hverandre innimellom også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Finnes det noen som betegner deg som sin beste venn?Jeg har ei venninne som jeg tror beskriver meg som en av sine beste venner. Hun bor langt unna, vi har kjent hverandre i 31 år, og selv om vi sees sjelden er vi på bølgelengde med en gang. Jeg var forloveren hennes i bryllup, og skulle jeg gifte meg er det hun som blir min forlover.
![]() |
#90 |
villende
|
Jeg er vel ikke slem, vel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
|
![]() Sv: Finnes det noen som betegner deg som sin beste venn?Jeg har noen nære venner, og tror vel at de vil betegne meg som en av deres nære venner også. I det hele tatt har hele vennegreiene blitt mye viktigere for meg nå enn før. |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
lader
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Finnes det noen som betegner deg som sin beste venn?Jeg har tre nære venninner som jeg tenker på som mine beste venninner. Vet at iallefall den ene av dem regner meg som hennes bestevenninne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Passiv
|
![]() Sv: Finnes det noen som betegner deg som sin beste venn?Ja. Heldig er jeg. |
![]() |
![]() |
#96 |
Ingen tittel
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Finnes det noen som betegner deg som sin beste venn?Nei. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|