Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Farm town (facebook)

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-04-09, 22:57   #81
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Farm town (facebook)

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Ah er du der? Da skal jeg sende deg gave.

Du er visst naboen min. Jeg var på besøk hos deg og så den fine hunden din.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv  
Gammel 12-04-09, 23:01   #82
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Kan man bare ha venner fra Facebook som naboer i Farm Town?

Knerten er ikke aktiv  
Gammel 12-04-09, 23:02   #83
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Knerten, her.

Kan man bare ha venner fra Facebook som naboer i Farm Town?

Ja

Gammel 12-04-09, 23:03   #84
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har stått på markedsplassen og ult "Propella".

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 12-04-09, 23:05   #85
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg er på markedsplassen nå, og jeg heter (selvsagt) Fibi. :vil ha venner:

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv  
Gammel 12-04-09, 23:06   #86
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg skal stikke innom markedsplassen og ule ut FP. Lurer på om noen svarer?

Knerten er ikke aktiv  
Gammel 12-04-09, 23:10   #87
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er noen av dere Trine?

Joika er ikke aktiv  
Gammel 12-04-09, 23:11   #88
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Nei. Jeg er Propella der også.

Gammel 12-04-09, 23:12   #89
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Standard

Er det flere Markedsplasser? Det må da være fler enn de 20 som står der og henger nå?

Knerten er ikke aktiv  
Gammel 12-04-09, 23:13   #90
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg henger der jeg.

Joika er ikke aktiv  
Gammel 12-04-09, 23:13   #91
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Hørtes ut som noe jeg må sjekke ut.
Sender man masse dritt til vennene sine da tro?

Gammel 12-04-09, 23:14   #92
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Du er visst naboen min. Jeg var på besøk hos deg og så den fine hunden din.

Du må bekrefte naboskapet.
Hunden fikk jeg av aC, den er nydelig.
Jeg har sendt deg kylling.

Opprinnelig lagt inn av Knerten, her.

Jeg skal stikke innom markedsplassen og ule ut FP. Lurer på om noen svarer?

Jeg har gjort det flere ganger i dag uten respons.

Gammel 12-04-09, 23:14   #93
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jeg henger der jeg.

Ikke på den markedsplassen jeg er på. Jeg har gått og ut og inn og fikk opp helt nye mennesker andre gangen.

Knerten er ikke aktiv  
Gammel 12-04-09, 23:15   #94
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Standard

Ingen som svarer når jeg roper.

Gammel 12-04-09, 23:16   #95
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er flere markedsplasser, ja.

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 12-04-09, 23:18   #96
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Standard

Ingen som svarer meg heller og kyllingen min er borte! Hulk. Hvordan kan den bare bli borte?
Nei, der er den. Den hadde bare gjemt seg litt.

Knerten er ikke aktiv  
Gammel 12-04-09, 23:23   #97
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Er det?

Gammel 12-04-09, 23:24   #98
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Propella, her.

Er det?

Ja, samme som det er flere pøbber. Går man ut og inn igjen, er det andre folk der.

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 12-04-09, 23:25   #99
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Det forklarer jo litt.

Kan noen fortelle meg hensikten med buddy listen? Jeg fikk flere forespørsler om den når jeg hang på markedsplassen. Er det greit å legge folk til der? Hva skjer når de er der?

Gammel 12-04-09, 23:25   #100
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Standard

Ja, samme som det er flere pøbber. Går man ut og inn igjen, er det andre folk der.

Måtte prøve å gå inn og ut noen ganger nå. Oppdaget det samme.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:17.