Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Polkadot på TV2 i morgen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-12-06, 01:21   #81
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Polkadot på TV2 i morgen?

Gratulerer så masse!! Jeg måtte jo se på, og du var jo bare kjempe skjønn

Gammel 17-12-06, 10:16   #82
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Hvor: Telemark
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Gratulerer! Fikk ikke sett slutten så jeg var kjempespent når jeg slo på FP i dag. Håpet du fikk med deg endel, og det gjorde du jo!

Du var bare helt nydelig på skjermen.

Gammel 17-12-06, 11:50   #83
livit
Duracell

livit sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Gratulere så masse med gevinsten ! Du så kjempeflott ut på TV. Og ja da - typen til mamma og jeg fulgte spent med

livit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-06, 12:30   #84
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så moro - gratulerer med gevinsten! Håper du finner på noe ekstra hyggelig nå!

Jeg fikk dessverre ikke sett det selv - søren også!

Gammel 17-12-06, 13:26   #85
@nne
Ikke fra NM

@nne sin avatar

Hvor: arendal
@nne er litt kul@nne er litt kul@nne er litt kul
Standard

Gratulerer saa mye! Naar det programmet spilt inn forresten?

Gammel 17-12-06, 14:06   #86
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Gratulerer så masse med gevinsten!

Du så flott ut på tv!

Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-06, 15:37   #87
kris
kross

kris sin avatar

kris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Gratulerer, Polkadot - når er reprisen?

kris er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-06, 18:19   #88
Polkadot
Passiv

Hvor: Hedmark
Polkadot er populærPolkadot er populærPolkadot er populærPolkadot er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av SpetakkelRandi, her.

Grattulerer med premien.. du var kjempe flink. virket som du hadde FULL ro.. var programlederen like kjekk som han virker??

Er ikke kjæresten din sammen med deg lenger?? så dumt da.. han virket så søt da han sa at han gjerne ville reise å besøke familien til sønnen din.. hehe da smeltet jeg litt..

Jeg skal love deg at jeg ikke hadde full ro. Var super-stressa! Sturla er like kjekk utseende-messig, men han var litt vanskelig å få kontakt med. Følte ikke at vi var helt på nett, men det kan også være fordi han var veldig sliten etter en uke med intens jobbing. Jeg var nest deltaker som ble spilt inn.

Han x'n min kan du få billig av meg. Du finner han på blink hvis du er der. Han er veldig glad i barn

Polkadot er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-06, 18:20   #89
Polkadot
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av @nne, her.

Gratulerer saa mye! Naar det programmet spilt inn forresten?

Programmet ble spilt inn 5. september. Deilig å få det sendt, overstått og ferdig.

Gammel 17-12-06, 18:21   #90
Polkadot
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av kris, her.

Gratulerer, Polkadot - når er reprisen?

Reprisen gikk i dag på formiddagen. Men de har begynt å sende programmene om igjen på mandager kl 20, så om ca 2,5-3 mnd kommer jeg i reprise igjen, tenker jeg.

Gammel 17-12-06, 19:03   #91
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg så deg!

Og jeg ble skikkelig engasjert denne gangen (uten at jeg visste du var her ) - og sa til og med til mannen min at jeg syntes skikkelig synd på deg da du traff 1,5 mill

Men du vant jo en bra slump med penger likevel da!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-06, 19:24   #92
Doxa
hmmm

Doxa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Doxa er populærDoxa er populærDoxa er populærDoxa er populær
Standard

Gratulerer med premien!

Gammel 17-12-06, 19:55   #93
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polkadot, her.

Han x'n min kan du få billig av meg. Du finner han på blink hvis du er der. Han er veldig glad i barn

hva er galt med han da.. jeg lover deg jeg trenger ikke være mere enn 5 min i et rom med en fyr før jeg har funnet 20 feil.. jeg er så utrolig kresen etter jeg ble singel. hva heter DU på blink forresten?

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-06, 20:43   #94
Senna
Javel

Senna sin avatar

Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Gratulerer så masse med premien.

Gammel 17-12-06, 22:00   #95
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Gratulerer med premien.
Får passe på å se når det går i reprise om et par mnd jeg da, for jeg fikk ikke sett i går og reprisen i dag har jeg ikke fått med meg den heller.

Gammel 17-12-06, 22:28   #96
Kråka

Kråka sin avatar

Kråka er litt kulKråka er litt kulKråka er litt kul
Standard

Ga du noen penger til eksen?

Kråka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-06, 23:30   #97
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Gratulerer med premien! Hvordan går jakten på berømmelsen ellers? (Det var du som var opptatt av å komme på tv, var det ikke?)

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-06, 00:19   #98
Polkadot
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Jill, her.

Gratulerer med premien! Hvordan går jakten på berømmelsen ellers? (Det var du som var opptatt av å komme på tv, var det ikke?)

Nei, det var nok en liten misforståelse der. Trodde jeg oppklarte den, men noen har visst ikke lest alt i den gamle tråden...

Gammel 18-12-06, 00:28   #99
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polkadot, her.

Nei, det var nok en liten misforståelse der. Trodde jeg oppklarte den, men noen har visst ikke lest alt i den gamle tråden...

Ok. Fikk bare med meg at du likte hele styret med produksjonen, ikke selve det å bli kjent og berømt. Så kanskje jeg gikk glipp av noe der, eller kanskje jeg stilte spørsmålet for dumt.

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:28.