Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Farm town, den tredje tråden

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-04-09, 20:05   #1
Kaktus
St(r)ikkeplante

Kaktus sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Farm town, den tredje tråden

FoF!

Gammel 28-04-09, 20:40   #2
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Kan noen komme og jobbe litt hos meg?
Har noen druer jeg ikke helt vet når blir ødelagt. + endel annet.

Gammel 28-04-09, 20:59   #3
Slettet bruker
Passiv

Standard

Har jeg deg på vennelisten, Mamma Rosa?

Gammel 28-04-09, 21:32   #4
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av FarOutFishing, her.

Har jeg deg på vennelisten, Mamma Rosa?

Nei, vi er vel bare buddyer tror jeg. Sender deg en prikk.

Gammel 28-04-09, 21:34   #5
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Kan noen komme og ta litt jordbær og druer hos meg?

Gammel 28-04-09, 21:15   #6
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Har kaffe og litt til ferdig. Noen som vil høste?

Gammel 28-04-09, 21:25   #7
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Kommer!

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv  
Gammel 28-04-09, 21:28   #8
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Har fått hjelp av Kisha, fibi og FoF. Takk!

Gammel 28-04-09, 22:10   #9
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Hvorfor vil dere ikke ha trærne høstet, man tjener jo penger på dem.

Gammel 28-04-09, 22:12   #10
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Jeg vil ha alle høstet samtidig. Derfor venter jeg til alle er modne.

Gammel 28-04-09, 22:13   #11
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Jeg vil ha alle høstet samtidig. Derfor venter jeg til alle er modne.

Aha. Og de blir ikke dårlige? Hvor lenge kan de henge på trærne før de må høstes?

Gammel 28-04-09, 22:21   #12
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Standard

Per i dag blir ikke frukten dårlig.

Gammel 28-04-09, 22:52   #13
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Nå skjedde det akkurat meg. De som har vært inne på farmen min vet at det skal være ganske greit å vite om man skal eller ikke. I tillegg sier jeg alltid fra i tillegg. Likevel var det en som tok 15-20 trær nå nettopp. Jeg sa fra underveis også, men de bare fortsatte. Er det noe man kan gjøre for å stoppe dem? Sparke dem, liksom?

Nei ikke enda, men de prates mye om det på forumet, så en skal ikke se bort fra at det kommer. Det er irriterende med dem som bare tar seg til rette. Og det fører til at de som har "kjekke" gårder aldri ansetter på markedsplassen.

Opprinnelig lagt inn av Tangina, her.

Aha. Og de blir ikke dårlige? Hvor lenge kan de henge på trærne før de må høstes?

De blir ikke dårlige nei.

Gammel 28-04-09, 23:29   #14
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh herregud... Nå ser jeg at den største åkeren min ved første øyekast kan minne om et svært nazisymbol. Jeg skulle bare lage et kult mønster, det så ikke sånn ut da jeg sådde frøene.

Gammel 28-04-09, 23:40   #15
Tove
XXX

Tove sin avatar

Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Åh herregud... Nå ser jeg at den største åkeren min ved første øyekast kan minne om et svært nazisymbol. Jeg skulle bare lage et kult mønster, det så ikke sånn ut da jeg sådde frøene.

Jeg kommenterte det på forrige side...jeg sperret opp øynene, når jeg mente jeg så et hakekors når jeg zoomet ut

Gammel 29-04-09, 07:44   #16
Slettet bruker
Passiv

Standard

Hvis noen er våkne, har jeg kaffe og vannmelon til innhøsting.

Gammel 29-04-09, 07:48   #17
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

I det jeg skulle legge meg i gårkveld fikk jeg en sms. "Herregud, åkeren min ser ut som et nazisymbol!" Jeg måtte jo inn å se, og jammen stemte det ikke.

Fibi er ikke aktiv  
Gammel 29-04-09, 07:48   #18
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Standard

FOF: Jeg kommer.

Fibi er ikke aktiv  
Gammel 29-04-09, 08:29   #19
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har en god del klart for innhøsting.

Gammel 29-04-09, 08:31   #20
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Standard

Already there.

Fibi er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:55.