Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Du skal på klassefest ...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Du skal på klassefest med ungdomsskolen eller videregående. Hva tenker du da?
Gleder meg! 79 35,59%
Jeg har tenkt å gå, men vet ikke om det blir så gøy. 50 22,52%
Nja, de var ikke en bra klasse 17 7,66%
Åh, jeg må definitivt kjøpe nye klær 25 11,26%
Hva kommer de å synes om min kjedelige/dårlige jobb? 4 1,80%
Dit skal jeg ikke! 43 19,37%
Dustepoll! 4 1,80%
Deltakere: 222. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-05-09, 20:43   #81
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Du skal på klassefest ...

Var på ungdomsskolereunion for to år siden. Det var koselig og litt komisk å se hvordan noen falt inn i gamle roller. Roller som innbefatter å bruke mye energi på teite ting som man tror at andre oppfatter som kult. For eksempel å late som man er skikkelig dritings eller late som man ikke husker navnet på noooooen.

Videregående ville jeg gått på om det var for hele trinnet, ikke bare min klasse.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-09, 08:03   #82
Cleopatra
Nybegynner

Medlem siden: Apr 2009
Cleopatra har et hav av muligheter foran seg
Standard

Hadde vel gått om det passet.Men hadde ikke satt himmel og jord i bevegelse for å få det til,nei

Cleopatra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-09, 11:17   #83
Lisbeth
Aktiv

Lisbeth sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Lisbeth er litt kul
Standard

Jeg hadde gledet meg!

Lisbeth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-09, 11:27   #84
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Hadde hvertfall stilt opp på vgs før ungdomskolen. Også hadde jeg kjøpt nye klær.

Gammel 09-05-09, 14:10   #85
Gwen
Midtsommerprinsesse

Gwen sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Gwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Dit skal jeg ikke!

Vi hadde reunion i fjor og jeg gikk ikke.

Gammel 09-05-09, 22:22   #86
kharadra
Aktiv

Medlem siden: Oct 2007
kharadra er litt kul
Standard

....

Sist redigert av kharadra : 15-08-09 kl 17:20.
kharadra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-09, 07:54   #87
mina
Strikker

mina sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Nja... Barne- og ungdomsskolen var grei nok, men heller ikke noe mer. Jeg hadde kanskje gått, men hadde nok ikke gleda meg så masse.

Vgs derimot: Jeg hadde det kjempekjekt (annet sted, andre folk) og ville virkelig prøvd alt for å få det til.

mina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-09, 14:14   #88
Kjøkkenskriveren
Bork bork bork

Kjøkkenskriveren sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Nedre Romerike
Blogginnlegg: 56
Kjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har vært på både 10-års- og 20-års-jubileer for ungdomsskolen (det var forøvrig samme klasse jeg gikk barneskolen med), og det var riktig så trivelig.

Har ikke hørt om at noen har orket å stelle i stand tilsvarende for videregående, ville ikke ha giddet å møte opp uansett.

Gammel 13-05-09, 12:01   #89
indie
Bør lage seg en tittel selv

indie sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
indie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg hadde gått. Med litt blandede følelser både for det ene og for det andre, men hadde vært for nysgjerrig til å gå glipp av det.

Barneskolen og videregående hadde jeg nok hatt mest forhåpninger til at skulle bli koselig.

indie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:05.