|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
I gapestokken
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor "nasjonalistisk" er du av deg?
Riktig. Det var ikke ment slik.
|
|
|
#2 |
|
Erfaren nok
|
|
|
|
#4 |
|
Curlingkone
|
Jeg tror det er utrolig få som tenker slik AC. Det ville i så fall vært utrolig synd om folk tar det for gitt å være født i et land som Norge.
|
|
|
#5 |
|
Ringskrømt
|
For å komme med ett av hundrevis av eksempler. Vi har f.eks. stemt frem en regjering som f.eks. har vedtatt en ny ekteskapslov. Det er klart mannen i gata er med på å påvirke uten at man viser finger til folk fra Somalia av den grunn. Og da er det velt helt logisk og fair å si at man kan være stolt? |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Pauset
|
Sv: Hvor "nasjonalistisk" er du av deg?Jeg er stolt av Norge og har et stort hjerte for mitt land. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Ansvar for egen luring
|
Sv: Hvor "nasjonalistisk" er du av deg?Jeg ble.. tja... patriot? etter på ha bodd utenlands, og kan vel egentlig underskrive hovedinnlegget.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor "nasjonalistisk" er du av deg?Jeg er nok veldig patriotisk. Ordet nasjonalistisk har en litt negativ klang for meg.
|
![]() |
|
|