Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Gnissende lår - tips?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-05-09, 23:35   #81
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gnissende lår - tips?

Mange gode tips her. Jeg har tidligere sverget til pudder, men ble lett grisete. Nå har jeg kjøpt hudfarget kort undertøyssykkelshorts.

De undertøysshortsene var kjempesmarte.

Gammel 20-05-09, 23:39   #82
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eneste problemet med sånne undertøysshorter er hvis de er akkurat litt korte, så de ruller opp nederst fordi man gnikker lårene mot hverandre - de må være lange nok Når de er lange nok er de geniale!

Når de ruller opp blir de veldig stramme og ikke spesielt nette, og det er så ekstremt ulurt å måtte graspe oppunder skjørtet for å rulle ned shortsen igjen. Gang på gang :erfart:

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-09, 23:42   #83
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

De pantyene jeg har har aldri rullet seg opp på låret. Mine er visst alle bestillt fra www.sparkjop.no fordi min kjære mormor handler der og da handler hun noen til meg samtidig

Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-09, 23:47   #84
LittLemen

LittLemen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
LittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har klippet av en helt vanlig strømpebukse rett over knærne - fungerer bra til de skjørtelengdene jeg bruker

LittLemen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-09, 23:48   #85
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Jeg kan nesten ikke bruke strømpebukse under skjørt heller. Alt blir ekkelt og det ender opp med å gnage uansett. Litt tykkere strømpebukser har jeg sjelden problemer med, men det egner seg dårlig på sommeren.

De shortsene fra Sparkjøp var søte - tror jammen jeg skal prøve et par sånne.

Gammel 20-05-09, 23:49   #86
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av LittLemen, her.

Jeg har klippet av en helt vanlig strømpebukse rett over knærne - fungerer bra til de skjørtelengdene jeg bruker

Det tispet har jeg fått av ei vennine også, men siden jeg er sikker på at den kommer til å rulle seg (selv om hun sier at den ikke gjør det) har jeg aldri fått meg til å gjøre det jeg.

Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-09, 12:54   #87
puselini
Aktiv

puselini sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
puselini er litt kul
Standard

Her var det jammen mange godt tips. JEg har bevisst unngått skjørt om sommeren pga av dette. Tror jeg må kjøpe noen lange sloggi og de underkjoleshortsene. De såg helt geniale ut.

puselini er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-09, 15:52   #88
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Thights som er kort! Fungerer bra! Nylonstrømpis sklir.. Man får jo sånne tynne thighs nå, som er noe midt i mellom nylon og bomull i tykkelse. De må jo være bra?

Jeg er ikke veldig overvektig, men har likevel dette problemet når det er på det varmeste. Tror det er mange som har det uavhengig av vekt, så du vet det.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-09, 16:11   #89
Tuneland
grand multipara

Tuneland sin avatar

Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Hittil har det gått i tights eller sånn undertøyshorts som Esme viste fram. Problemet med tights er at er det veldig varmt ute, blir det enda varmere med både tights og skjørt. Kanskje sloggien Guniss viste fram er mere behagelig i varmen?

Gammel 24-05-09, 16:25   #90
Skytte

Skytte sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har jo tatt helt av; har bestilt både de Tinetoff viste frem, Sloggi-typen og en versjon fra Sparkjøp.

Håper det blir en god kjole-sommer.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-09, 16:33   #91
m^2

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor har du kjøpt de Tinetoff viste? For Amazon krevde en halv formue i forsendelse da jeg prøvde meg

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-09, 17:56   #92
Skytte

Skytte sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Hos Underworks. Tinetoff som hadde bestilt derfra selv. Jeg bestilte to stykker på onsdag og etter sporingslinken jeg har fått fra Fedex, så skal de komme til meg i morgen (fra Miami).

To stykker kom på under kr. 200 inklusive porto. Kostet 8 dollar stykket; portoen kom på det samme som vareverdien sånn ca. Syntes allikevel det var en rimelig pris.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-09, 18:51   #93
Anne C

Anne C sin avatar

Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har tre fra før og bestilte fra Sloggy. Når det kommer litt mer penger på kontoen skal jeg kjøpe de fra Sparkjøp og kanskje de underskjørtaktige.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-09, 19:06   #94
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skytte, her.

Hos Underworks. Tinetoff som hadde bestilt derfra selv. Jeg bestilte to stykker på onsdag og etter sporingslinken jeg har fått fra Fedex, så skal de komme til meg i morgen (fra Miami).

To stykker kom på under kr. 200 inklusive porto. Kostet 8 dollar stykket; portoen kom på det samme som vareverdien sånn ca. Syntes allikevel det var en rimelig pris.

Jeg også. Jeg er så fornøyd jeg endelig fant noen med det samme problemet - jeg er et skjørtemenneske og har hatt skikkelig problemer med lårgnissing de siste åra.

Gammel 24-05-09, 19:13   #95
Anne C

Anne C sin avatar

Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvordan er størrelsene her?

Gammel 24-05-09, 19:16   #96
Anne C

Anne C sin avatar

Standard

Og en ting til, hvilken av lengdene?

Gammel 24-05-09, 19:43   #97
saxpia
Aktiv

saxpia sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
saxpia er litt kul
Standard

Det er så godt å vite at vi er flere med samme problem.

Skal få bestilt meg litt til mine gnisselår, jeg også. Må bare bli ferdig med eksamen først, slik at jeg kan ta meg tid til å sette meg ned og studere hva det er som blir best for meg ...

saxpia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-09, 11:50   #98
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har kjøpt pettipants. Og min første kjole på flere år.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-09, 11:56   #99
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg kom på noe.
Når man har litt angst for store forsamlinger så får man ofte tips om å se for seg alle i rommet i undertøyet. Ihvertfall er det det de tipser om på film og sånn.

Jeg ser for meg de med angst for å treffe nye på FP treff og hvilke bilder de har i hodet.

Svar med sitat
Gammel 27-05-09, 12:46   #100
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jeg kom på noe.
Når man har litt angst for store forsamlinger så får man ofte tips om å se for seg alle i rommet i undertøyet. Ihvertfall er det det de tipser om på film og sånn.

Jeg ser for meg de med angst for å treffe nye på FP treff og hvilke bilder de har i hodet.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:22.