|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
Se resultatene: Hvor gammelt er kjøkkenet ditt? | |||
Under 1 år - helt nytt |
![]() ![]() ![]() ![]() |
20 | 10,70% |
1-5 år |
69 | 36,90% |
6-10 år |
30 | 16,04% |
11-17 år |
18 | 9,63% |
18-25 år |
21 | 11,23% |
Eldre enn 25 |
29 | 15,51% |
Deltakere: 187. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Hvor gammelt er kjøkkenet ditt?Det er seks år, tror jeg, omtrent billigste sort man får på IKEA. Det som var i huset før var fra tidlig åttitall, slitt og upraktisk, blant annet var overskapene så grunne at det ikke var plass til noe som helst i det. Vi har planer om ombygging av huset om noen år, og da ryker enten hele eller deler av kjøkkenet og blir erstattet at nytt og da smeller vi til med litt høyere prisklasse enn det vi har nå. Jeg er ikke spesielt imponert over holdbarheten til IKEA-kjøkken for å si det mildt.
![]() |
#82 |
safariqueen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor gammelt er kjøkkenet ditt?Kjøkkenet vårt er snart 10 år. Heltre benkeplate, mørkbeis/lakk. Dørene er hvite profilerte. Takhøye vitrine overskap. Jeg er veldig fornøyd med kjøkkenet og skulle jeg byttet hadde jeg nok gått for noe av det samme. Det er ikke Ikea kjøkken, men likner Lidingø. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Hvor gammelt er kjøkkenet ditt?vårt er et Invita kjøkken. Det er 9 år og noen mnd, lys vaniljefarget. Og ikke antydning til slitt/ødelagt. Holder glatt i 10 år til vil jeg tro
![]() |
#84 |
Unik
|
![]() Sv: Hvor gammelt er kjøkkenet ditt?Litt usikker faktisk. Rundt ein 5 år kanskje. I alle fall deler av det. Men det er knøtt lite og ikkje særlig praktisk. Har lyst til å forandre på det, men det blir ikkje med det første.
![]() |
#85 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor gammelt er kjøkkenet ditt?Hm... 9 år, tror jeg. Kommer sikkert ikke til å bytte det ut før om 20 år, minst
![]() |
#86 |
Impulsiv innimellom
|
![]() Sv: Hvor gammelt er kjøkkenet ditt?Vi kjøpte huset vårt i 2002, og da hadde de forrige eierne pusset opp kjøkkenet året før. Så, det er 8 år gammelt. Ikke helt min stil, men vi skal male tak og vegger til høsten, og legge på ny flis. Så, da kan jeg slå meg til ro noen år, for kjøkkenet er pent, bare ikke helt meg.
![]() |
#87 |
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor gammelt er kjøkkenet ditt?Byttet kjøkken for 4 år siden, da vi flyttet hit. Kjøkkenet vi flyttet til var fra huset var bygd i 1964(?), og fantes ikke praktisk.
![]() |
#88 |
Textrovert
|
![]() Sv: Hvor gammelt er kjøkkenet ditt?Relativt gammelt.
![]() |
#89 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: Hvor gammelt er kjøkkenet ditt?Vårt kjøkken var helt nytt da vi kjøpte huset for 2,5 år siden.
![]() |
#90 |
Borte
|
![]() Sv: Hvor gammelt er kjøkkenet ditt?Vårt er fra 1979, men det er et solid og pent brukt kjøkken med glatte eikedører. Vi har byttet benkeplater, knotter og vask og lurer på å male dørene. Selve innredningen får stå lenge til tror jeg, den er minimalt slitt.
![]() |
#92 |
kamerat
|
![]() Sv: Hvor gammelt er kjøkkenet ditt?Fire år gammelt, like gammelt som leiligheten. Det er veldig, veldig fint.
![]() |
#93 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Hvor gammelt er kjøkkenet ditt?Vi arvet svigers sitt furukjøkken fra 1982 og har malt det lyst og skiftet benkeplate, knotter og vask. Kjøkkenet er helt OK, men litt upraktisk da kjøkkenløsningen ikke er bygget for vårt kjøkken, men satt sammen til noe som nesten passer. Vi planlegger nytt kjøkken om noen år, da blir det et IKEA-kjøkken som blir kjøpt. Jeg skal ikke bo her resten av livet og vi gidder ikke brake store summer på kjøkkenet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Hvor gammelt er kjøkkenet ditt?Vårt er fra 2007 (2 år gammelt) Nå skal jeg få nytt kjøkken - IGJEN! Bytter hus.
![]() |
#95 |
Superaktiv
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Sunnhordland
![]() |
![]() Sv: Hvor gammelt er kjøkkenet ditt?35 år gammelt sigdal kjøkken, noe dritt! Fronter, benkeplate og fliser ble byttet på beg av 90. |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hvor gammelt er kjøkkenet ditt?Det er fire år gammelt. Vi skiftet ut det som var her når vi flyttet inne. Det som var her var fra 65 og jeg ville egentlig ikke bytte det ut, men det var for upraktisk og ingen løsninger gikk i forhold til oppvaskmaskin og litt sånt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Aktiv
Medlem siden: Jan 2009
![]() |
![]() Sv: Hvor gammelt er kjøkkenet ditt?Kjøkkenet vårt er 3 år gammelt.
![]() |
#98 |
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor gammelt er kjøkkenet ditt?Vi flyttet inn til nyoppusset kjøkken for 4 år siden.
![]() |
#100 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Hvor gammelt er kjøkkenet ditt?4,5 år gammelt; spjut nytt da vi kjøpte huset i januar 2005.
![]() |
|
|