|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#3 |
|
saftig
|
Sv: Er du norsk nok?Jeg tok testen på helten, og han krysset av riktig på oljefeltet. Han er dog i overkant interessert i slikt, all den tid hans far har jobbet i bransjen noen år. Helten kunne fortelle at det første feltet het Blokk 2/4 og ble funnet 18. september 1969, og het ikke Ekofisk før året etter. Helten sier dessuten at det ikke er allmennkunnskap at Ekofisk var det første.
|
|
|
#4 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Er du norsk nok?
Kanskje ikke at Ekofisk var det første, men at Statfjord og Troll ikke var det, så!!
|
|
|
#5 |
|
Glamorøs
|
|
|
|
#7 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Er du norsk nok?Jeg vedder en del på at taxikjeltringene ikke er de mest ihuga moskevankerne, for å si set forsiktig. Kjeltringer er kjeltringer.
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
Hva tror du ligger bak? For svake kunnskaper om Ekofisk-feltet? |
|
|
|
|
|
#9 |
|
flisespikker
|
Kommer dette inn under "følelsesutbrudd" eller "fornuftige svar i tråden", tro?
|
|
|
#10 |
|
![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du norsk nok?Litt sarkasme, er vel et av varemerkene her? Litt mer raffinert enn "dust" og "idiot" |
|
|
|
|
|
#11 |
|
flisespikker
|
Vil det si at du egentlig mente å kalle Polyanna for "dust" eller "idiot", men bestemte deg for å gjøre det på en litt mer subtil måte?
|
|
|
#13 |
|
Jazzbabe
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du norsk nok?Hmmmm - 16 av 19 på meg...
|
|
|
|
#14 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Er du norsk nok?Jeg klarte 19 av 19. Jeg var ganske sikker på at det var Ekofisk, men ikke helt. Uansett synes jeg ikke at det er en ekstremt viktig ting å kunne. Man kan ikke akkurat kalles ignorant selv om man scorer 15 i den testen der.
|
|
|
|
#15 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Er du norsk nok?Altså, islam er en religion som er klokkeklar både på at tyveri og snyt ikke er greit, OG at man skal følge lovene i det landet man er i. Å skylde på religionen er, i dette tilfellet, et fullstendig bomskudd. Husk at i en del land, som i Palestina, så er det de som er de mest rabiate muslimene som faktisk har et noenlunde fungerende, ikke-korrupt, redelig statsapparat (jada, alt er selvsagt relativt). Det sekulære PLO var en gjeng med korrupte kjeltringer.
|
|
|
#16 |
|
Deltidsmamma
|
Godt sagt, og dekker det jeg prøvde å beskrive i et tidligere innlegg, at man sliter med bagasje fra et samfunn som ikke fungerer og hver mann sin haug- mentalitet. Dette tror jeg har gitt utslag i drosje-svindelen, i tillegg opplæringen/kravene til sjåfører er for dårlig, det blir for lett å snoke unna. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
![]() ![]() ![]() |
For det første så har jeg ikke malt noe fanden på veggen vedr. Islam. Det er bare tull. Jeg oppfatter dette her stort sett som som et saklig og avbalansert ordskifte. Sist redigert av Brutus_ : 10-06-09 kl 16:49. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Er du norsk nok?Svaret over var til Brutus, som skylder på islam som roten til alt ondt.
|
|
|
#19 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Er du norsk nok?Har du giddet å lese svaret mitt Brutus?
|
|
|
#20 |
|
![]() ![]() ![]() |
Jeg leste det nå. Tenkte jeg skulle være litt stille |
|
|