|
|||||||
| Skilpaddas flisespikkeri Ingen flis for liten - her er det fritt frem for alle pedanter! |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
Det er vel meg som er "juletingen"? Jeg tåler fint å være litt "rar", hvis mine meninger i denne tråden oppfattes som rare |
|
|
|
|
|
#2 |
|
"De"
|
|
|
|
#12 |
|
sasiltranopogol
Hvor: sammen med 538.410 andre
![]() ![]() |
Jeg har ikke ønsket noen velkommen ennå. Det er vel fordi jeg knapt har kommet meg inn døra selv så da føler jeg det foreløig litt teit å ønske velkommen til oss. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
sasiltranopogol
![]() ![]() |
Vi skal vel ikke bli et prikkehysteriforum dette her også vel? Ikke at det vil plage meg stort, det er morsomt med litt undermåls nivå innimellom. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
flisespikker
|
Spørsmålet som startet tråden var vel strengt tatt ikke flisespikkeri i det hele tatt, men hadde kanskje egnet seg bedre på Spikerhjørnet?
|
|
|
#16 |
|
sasiltranopogol
![]() ![]() |
Jeg mener vel i bunn og grunn at vi burde være såpass voksne mennesker her at prikkefunksjonen burde være oss uvedkommende. All erfaring viser at den funksjonen bringer frem det mest barnslige i mange. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
flisespikker
|
Jeg har veldig god erfaring med prikkefunksjonen - i alle fall den grønne, som stort sett er den eneste jeg har erfaring med.
|
|
|
#18 |
|
sasiltranopogol
![]() ![]() |
Jadda, men du har vel også erfaring med at en del personer går bananas over røde prikker, ikke sant? Eller over prikkingen i det hele tatt? |
|
|
|
|
|
#19 |
|
flisespikker
|
Joda. Men jeg opplever ikke det som et problem.
|
|
|
#20 |
|
Passiv
|
karamell , du fikk iallefall mange til å snakke til deg nå *liker forresten smørbukk veldig godt jeg * |
|
![]() |
|
|