|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#83 |
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange kvm bor dere på?Jeg tror vi har ca 120 kvm her vi bor. Til daglig er vi tre personer i huset, i helgene er vi fem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange kvm bor dere på?Vi er to voksne og tre barn, og huset har i overkant av 200 kvm i boareal. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Hvor mange kvm bor dere på?Vi bor en voksen og to barn på 77 kvm. Tre soverom, veldig økonomisk planløsning, men nå som ungene begynner å bli store kjenner jeg at jeg kunne tenkt meg mer albuerom. Jeg drømmer og en kjeller- eller loftstue og å ha primærrommene over to plan så vi ikke er så tett innpå hverandre hele tida.
![]() |
#86 |
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange kvm bor dere på?2 voksne og 2 barn på ca 91 kvm (2 etasjer). Bodde på 53 kvm fram til oktober i fjor så vi trives godt på de nye og ekstra kvadratmeterne. Gutta har fått hvert sitt soverom og vi har 5 meter under taket enkelte steder i leiligheten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Nybegynner
Medlem siden: Sep 2006
![]() |
![]() Sv: Hvor mange kvm bor dere på?to voksne og to barn på 126 kvm. 3 relativt små soverom. Savner ett ekstra som til overnattingsbesøk/kontor mulighet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange kvm bor dere på?Vi er to voksne og to barn som bor på 100 kvm. I tillegg har vi litt plass i kjelleren, hvor vi har fryser og oppbevarer hagemøblene om vinteren. Vi har også ei tredelt bu i hagen. DEr har vi redskapsbu, snekkerbua og ei "kjellerstue" på 14 kvm. I tillegg har vi tre deilige terasser som er mye i bruk og som føles som stua vår om sommeren. Syns vi har nok plass.
![]() |
#89 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() Sv: Hvor mange kvm bor dere på?Hm, tror vi har ca. 186 kvm boareal eller noe sånt. Men så leier vi ut nesten hele kjelleren så da kan vi vel trekke fra 70 kvm, tror jeg.
![]() |
#90 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hvor mange kvm bor dere på?Vi er 2 voksne og ett barn på 180 kvm, har fullt loft og kjeller i tillegg, så vi har for mye lagringsplass (altfor lett å stue vekk ting man burde kvittet seg med med en gang) Men vi har gammelt hus med endel upraktiske løsninger, så vi synes ikke vi har for god plass. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Hvor mange kvm bor dere på?Ca 200 kvm og god plass. To etasjer, der 2.etasje har full takhøyde. 3 soverom og 1 gjesterom. Stor loftstue.
![]() |
#92 |
TittelTøs
|
![]() Sv: Hvor mange kvm bor dere på?Vi er to voksne og 3 barn og en katt, og har et boareal på 284 kvm. (tror jeg det var...).
![]() |
#93 |
Møllspist fletthurpe
|
![]() Sv: Hvor mange kvm bor dere på?vi er en voksen (meg) og to barn og har 71 kvm. Jeg syns det er passe, men skulle gjerne hatt et ekstra soverom og/eller et vaskerom.
![]() |
#94 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Hvor mange kvm bor dere på?
Godt presisert.
![]() |
![]() |
#95 |
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
![]() Sv: Hvor mange kvm bor dere på?Vi bor på 140 kvadratmeter frem til midten av august, deretter på 50 kvadratmeter på ubestemt tid, i verste fall frem til neste sommer. Vi er 2 store og 2 små. |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvor mange kvm bor dere på?Vi er to voksne og (snart) en liten som deler 140 kvadrat. Jeg føler vi har god plass, men planløsningen er ikke den beste. Drømmer om stor stue.. |
![]() |
![]() |
#97 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hvor mange kvm bor dere på?To voksne og to barn på 115 kvm.
![]() |
#98 |
Midtsommerprinsesse
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange kvm bor dere på?Vi er to voksne og to barn på 84 kvm (med ett soverom).
![]() |
#99 |
I gapestokken
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange kvm bor dere på?Vi bor på 97 kvm på et plan, tre soverom - 2 voksne og 4 barn på 6,5 år, 3,5 år og tvillinger på 1,5 år. Når jeg er ferdig med å studere (begynner forhåpentligvis neste høst), må vi nok ha noe større ja. Vet ikke om vi får kjøpt oss nok soverom til alle, er vanskelig å finne et sted med 5 soverom, så tvillingene må nok dele rom videre. Men får vi et stort nok soverom kan man jo dele det i to med bokhyller.
![]() |
#100 |
Pauset
|
![]() Sv: Hvor mange kvm bor dere på?Vi er fem i familien. To voksne+ 9-åring, 15-åring og 17-åring. Sist redigert av Jessica : 20-06-09 kl 19:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|