Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Michael Jackson er død ...

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-06-09, 22:26   #81
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Michael Jackson er død ...

(Kilde:

(Kilde: youtube.com)
)

Gammel 26-06-09, 23:04   #82
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Jeg tror overhodet ikke Michael Jackson var pedofil. Jeg tror, fra dypet av mitt indre, at han ble så preget av sin suksess at han ikke klarte å utvikle seg normalt - sosialt sett. Hans omgang med barn har dekket et behov for samvær han trolig ikke kunne finne hos andre.

Barn er ekte, oppriktige og ærlige, og det har sikkert sørget for at han foretrakk barn fremfor voksne.

.

Kremt. Vel, jeg er en av dem som ikke tror noe som helst om ham, det er umulig å si. Men dine argumenter underbygger påstandene.

Pedofili handler først og fremst om relasjonsvansker/skader. De er ikke "onde", voldtektsforbryterer, men mennesker med relasjonsskader fra tidlig alder.

Men det er en annen diskusjon. :redd for å ødelegge en hyllest til MJ-tråd:

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-09, 23:10   #83
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Diskuterer vi dette fortsatt? Vi vet faktisk ikke noe som helst. Skjønner ikke helt poenget jeg... Mannen er død.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-09, 23:11   #84
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Rørende, Urt.

Hvem er denne Ryan som Michael dedikerer sangen til?

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-09, 23:12   #85
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Diskuterer vi dette fortsatt? Vi vet faktisk ikke noe som helst. Skjønner ikke helt poenget jeg... Mannen er død.

Har du stanset diskusjonen?

Gammel 26-06-09, 23:12   #86
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Nettopp:

"Gone Too Soon" is a song by Michael Jackson. It is the ninth single taken from the album Dangerous. It peaked at #33 on the UK Singles Chart in December 1993.
The song is dedicated to Ryan White, a young victim of AIDS whom Jackson befriended prior to his death. Michael performed this song at the ball for former President Bill Clinton's first inauguration on January 20, 1993, where he highlighted the importance of supporting research for a cure to this disease.
The track was included on the compilation album, Diana Princess of Wales Tribute, released by Sony in December 1997, shortly after the death of Princess Diana.

Gammel 26-06-09, 23:18   #87
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Har du stanset diskusjonen?

Jeg syntes det er merkelig å diskutere noe som man ikke kan vite noe om når mennesket det gjelder ikke har vært død i et døgn en gang. Som du sier over her, så trodde jeg også at dette var en "hyllest til MJ-tråd".

Jeg skjønner ikke at dere gidder, og det må jeg få lov til å si, men fortsett gjerne.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-09, 23:20   #88
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Nei, men jeg syntes det er merkelig å diskutere noe som man ikke kan vite noe om når mennesket det gjelder ikke har vært død i et døgn en gang.

Jeg skjønner ikke at dere gidder, og det må jeg få lov til å si, men fortsett gjerne.

Ja, det er jeg enig i. Mente bare å si at det er forskjell på å diskutere om han er overgriper eller ikke, og å diskutere på hvilket grunnlag enkelte tror han er skyldig eller uskyldig.

Gammel 26-06-09, 23:21   #89
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Rørende, Urt.

Hvem er denne Ryan som Michael dedikerer sangen til?

Den passer veldig godt den sangen akkurat no.
Som eg har sagt før. Sjølv om ein kanskje ikkje heilt likte mannen så lagde han masse bra musikk. Musikk som mangen av oss har minner til.

Gammel 26-06-09, 23:22   #90
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Standard

(Kilde: youtube.com)

Gammel 26-06-09, 23:22   #91
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Standard

Eg sitter som mangen andre å mimre på youtube.

Gammel 26-06-09, 23:28   #92
CINDY
supermamma-katt

CINDY sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: østfold
CINDY har et hav av muligheter foran seg
Standard

Grusomt tristet icon.....
Hvil i fred Michael Jackson!

Gammel 27-06-09, 01:26   #93
Mamarazzi
Jazzbabe

Mamarazzi sin avatar

Hvor: Elvebyen
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Det er ingen av oss her inne som kan vite om han var pedofil eller ikke. Man kan være pedofil og bli frikjent, og man kan være ikke-pedofil og bli dømt - og omvendt.

Det kan være dumt å diskutere det man ikke vet...

Gammel 27-06-09, 07:25   #94
Slettet bruker
Passiv

Standard

Det var greit å ta en mindre avstikker på dette med at mange føler meget sterkt at de vet. Det r faktisk sjelden det byr seg en anledning til å konkret vise med eksempel at man faktisk ikke vet enda man kan føle uendelig sterkt at man gjør det. Og at den tanken bør man ta med seg en annen gang man føler sterkt at man virkelig kjenner noen og burde vite. Enten vet man - eller så vet man faktisk ikke.

Svar med sitat
Gammel 27-06-09, 09:30   #95
Brutus_
Bør lage seg en tittel selv

Brutus_ sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Brutus_ er populærBrutus_ er populærBrutus_ er populær
Standard

Han var et svin, good riddance. Ok, det var sikkert faren sin feil når han forgrep seg på alle de små i den famlien, men det er ikke til å komme unna at Mike Jackson var verdens største kjendis-pedofil. Makabert.

Brutus_ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-09, 09:59   #96
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Mye rart har blitt sagt om Michael Jackson, om ryktene har vært sanne eller ikke får vi vel kanskje aldri vite. Deler av hans historie er jo ganske tragisk og jeg ser for meg at han kanskje var en ganske ensom mann.

Jeg likte/liker musikken hans og syntes det er trist at han har gått bort. Hvil i fred Michael Jackson!

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-09, 10:49   #97
Brutus_
Bør lage seg en tittel selv

Brutus_ sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Brutus_ er populærBrutus_ er populærBrutus_ er populær
Standard

Jeg presiserer, en spade er en spade og en pikk er en pikk. Til alle sjokkerte som pusher røde kort....

Brutus_ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-09, 10:56   #98
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Brutus_, her.

Jeg presiserer, en spade er en spade og en pikk er en pikk. Til alle sjokkerte som pusher røde kort....

Jeg ble ikke det minste sjokkert over dusteinnlegget ditt. Prikken var velfortjent.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-09, 10:58   #99
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Greit det, Brutus, men du får starte en egen tråd hvis du har så sinnsykt behov for å skrike dette ut.

Musikk kunne mannen, og at han var et musikalsk unikum er ikke til å komme forbi. Privatlivet hans var det bare han som visste sannheten om. Jeg kan gjerne være skeptisk til ham, men jeg vet ikke.

Gammel 27-06-09, 11:02   #100
Siw
Twinsouls

Siw sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sørlandet
Siw er populærSiw er populærSiw er populærSiw er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg ble ikke det minste sjokkert over dusteinnlegget ditt. Prikken var velfortjent.

"The way you make mee feel"
Siw er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:17.