Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Ryanair

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-07-09, 09:54   #81
safran
frakoblet

safran sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ryanair

Opprinnelig lagt inn av Stikka, her.

Hva gjorde dere da?

Flyet var helt fullt, det var bare noen få enkle plasser ledige. Førstemann helten spurte, svarte nei. Da han så spurte den andre, svarte denne at han egentlig ikke hadde lyst, men sikkert måtte likevel - siden den andre svarte nei. Tenk det! Her snakker vi om en kort tur fra Oslo til Stavanger. Jeg blir fremdeles irritert av å tenke på det.
Det ordnet seg altså, men ikke på den enkle måten.

Gammel 24-07-09, 10:20   #82
Stikka
...

Stikka sin avatar

Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Flyet var helt fullt, det var bare noen få enkle plasser ledige. Førstemann helten spurte, svarte nei. Da han så spurte den andre, svarte denne at han egentlig ikke hadde lyst, men sikkert måtte likevel - siden den andre svarte nei. Tenk det! Her snakker vi om en kort tur fra Oslo til Stavanger. Jeg blir fremdeles irritert av å tenke på det.
Det ordnet seg altså, men ikke på den enkle måten.

Men det ordnet seg. Det er vel det viktige. Ingen vil vel bli sittende ved siden av andres små barn med det ansvaret som følger.

Gammel 29-07-09, 00:07   #83
Stikka
...

Stikka sin avatar

Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ryan air

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Hva betaler dere inkludert alle billetter, skatter og avgifter?

Da har jeg bestilt nok en tur. Denne gangen for to personer. Billettene koster 1kr hver vei. Gratis online checkin, ingen flyavgifter. Det som kom i tillegg var to stykk bagasje tur/retur, 200 kr x 2, og så avgiften for å få lov til å betale, 50 kr per pers per flystrekning. Så totalt 604 kr tur/retur for to personer. Det kaller jeg billig.

Og jeg hadde gjerne valgt et annet selskap om de gikk herfra, men det gjør det ikke ennå.

Gammel 29-07-09, 00:21   #84
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi reiser en del til England, og reiser stort sett med RyanAir. Jeg håper hver gang at de andre flyselskapene skal komme med en pris som er like gunstig, men det har bare skjedd én gang. Jeg har ingen direkte dårlige erfaringer med Ryan Air, og jeg er så vant til dem at jeg vet hva jeg (ikke) får.

Vi reiste tur/retur i sommer, og billettene kostet i utgangspunktet 0,- hver vei (særlig ... tror de vi er dumme? ), men selv med alle de idiotiske gebyrene ble turen likevel 3000 kroner billigere for oss fire enn hva det nest billigste selskapet kunne tilby. Så da får personalpolitikk være personalpolitikk. Jeg har ikke råd til å betale 3000 ekstra for å være lojal.

Men begynner de med myntinnkast på toalettet, så klarer jeg ikke å ta dem alvorlig lenger. Det var ille nok med reklame for kalenderen med lettkledde kabinansatte og salg av røykfrie sigaretter om bord.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-09, 08:17   #85
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ryan air

Opprinnelig lagt inn av Stikka, her.

Da har jeg bestilt nok en tur. Denne gangen for to personer. Billettene koster 1kr hver vei. Gratis online checkin, ingen flyavgifter. Det som kom i tillegg var to stykk bagasje tur/retur, 200 kr x 2, og så avgiften for å få lov til å betale, 50 kr per pers per flystrekning. Så totalt 604 kr tur/retur for to personer. Det kaller jeg billig.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-09, 11:02   #86
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Vi reiser en del til England, og reiser stort sett med RyanAir. Jeg håper hver gang at de andre flyselskapene skal komme med en pris som er like gunstig, men det har bare skjedd én gang. Jeg har ingen direkte dårlige erfaringer med Ryan Air, og jeg er så vant til dem at jeg vet hva jeg (ikke) får.

Vi reiste tur/retur i sommer, og billettene kostet i utgangspunktet 0,- hver vei (særlig ... tror de vi er dumme? ), men selv med alle de idiotiske gebyrene ble turen likevel 3000 kroner billigere for oss fire enn hva det nest billigste selskapet kunne tilby. Så da får personalpolitikk være personalpolitikk. Jeg har ikke råd til å betale 3000 ekstra for å være lojal.

Men begynner de med myntinnkast på toalettet, så klarer jeg ikke å ta dem alvorlig lenger. Det var ille nok med reklame for kalenderen med lettkledde kabinansatte og salg av røykfrie sigaretter om bord.

Man betaler ikke for å være lojal hos andre flyselskaper heller, men man betaler for ekstra service som f.eks. muligheter til å endre billetten, muligheter for gjennomgående billetter hvor bagasje blir sendt videre automatisk , hjelp dersom det skulle skje noe uforutsett som f.eks. forsinkelse som skyldes flyselskapet. Eks.Du skal til f.eks. USA. Du flyr Ryanair til London fordi det er billig. Dersom Ryanair er forsinket til London, og du skal videre med British Airways fra London og ikke rekker det flyet, så hjelper ikke Ryanair deg med noe som helst og du må betale ny billett hos dem. Hadde du derimot fløyet f.eks. SAS eller British Airways så ville de sørget for hjelpen videre (evt. hotell og mat) og ombooking av billettene osv.
Jeg forstår selvsagt at ikke Ryanair har mulighet til å gi slik service med de lave flyprisene de har, men som sagt, det er en grunn til at prisene er lave. Elendige arbeidsforhold for de ansatte og null service er bare to av grunnene til at jeg ALDRI kommer til å fly med dem.

Gammel 29-07-09, 11:11   #87
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ville IKKE ha reist med Ryan Air hvis jeg skulle videre med et annet selskap. Det har jeg ikke nerver til. Men jeg bruker de KUN til og fra Stansted, og da skal jeg aldri videre, så da er det greit.

Jeg må dog innrømme at da jeg ble syk på flyet i fjor, var jeg sjeleglad for at det var en av de få gangene da jeg reiste med BA og ikke RyanAir. De kabinansatte var skikkelig profesjonelle, men jeg lurer på hvor mye hjelp jeg hadde fått hos RyanAir.

Gammel 29-07-09, 11:16   #88
Elin

Elin sin avatar

Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Jeg må dog innrømme at da jeg ble syk på flyet i fjor, var jeg sjeleglad for at det var en av de få gangene da jeg reiste med BA og ikke RyanAir. De kabinansatte var skikkelig profesjonelle, men jeg lurer på hvor mye hjelp jeg hadde fått hos RyanAir.

Jeg liker ikke å si det , av fare for å skremme mannskiten ut av noen, men jeg tror du skal være glad for at du fløy BA for å si det slik..... Godt at du fikk god hjelp, det er ikke noe hyggelig å bli syk i et fly.

Gammel 29-07-09, 11:19   #89
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Standard

Men ALLE kabinansatte, uansett flyselskap, er vel opplært i å behandle folk som blir syke? Da jeg ble syk, var det to stk. som tok seg av meg, hvorav én ALLTID var i nærheten av meg. De var virkelig proffe. Ringte lege på Heathrow som skulle vente på meg når jeg landet, og tok meg veldig på alvor. Jeg tror ikke de kabinsatte hos RyanAir ville latt meg dø, eller noe sånt, altså, men de ville kanskje bare gitt meg en oksygentank i hendene og så fortsatt som vanlig. Ikke vet jeg.

Gammel 29-07-09, 11:37   #90
Elin

Elin sin avatar

Standard

Men ALLE kabinansatte, uansett flyselskap, er vel opplært i å behandle folk som blir syke? Da jeg ble syk, var det to stk. som tok seg av meg, hvorav én ALLTID var i nærheten av meg. De var virkelig proffe. Ringte lege på Heathrow som skulle vente på meg når jeg landet, og tok meg veldig på alvor. Jeg tror ikke de kabinsatte hos RyanAir ville latt meg dø, eller noe sånt, altså, men de ville kanskje bare gitt meg en oksygentank i hendene og så fortsatt som vanlig. Ikke vet jeg.

De kabinansatte hos BA gjorde nøyaktig hva de skal og som vi alle er trent til. De ansatte hos Ryanair ville neppe latt deg dø de heller

Ryanair ansetter svært unge. Aldersgrensen er 18 år (hos andre 23). De får luselønn det første året, må selv betale for kurset, vaksinasjoner, id-kort, uniform osv. Man skal ikke betale for å få lov til å få jobbb noe sted!! De vet å utnytte det faktum at mange unge i denne alderen ønsker å jobbe som cabincrew. Når de ansatte nærmer seg den tid at de etter "reglene" kan søke jobb som purser/kabinsjef (kall det hva man vil) så får de fleste sparken uten videre forklaring. Jobben som purser innebærer nemlig høyere lønn og det vil ikke Ryanair være med på...

Litt mer Ryanair-kjøtt på beinet...

http://www.itfglobal.org/campaigns/ryan-be-fair.cfm

http://blogs.mirror.co.uk/investigat...ft-in-tea.html

http://www.dailymail.co.uk/news/arti...-calendar.html

Gammel 29-07-09, 11:50   #91
Elin

Elin sin avatar

Standard

I den første linken over så er det henvisning til en dokumentar om Ryanair. Jeg anbefaler alle å se den.

(Kilde: youtube.com)

Gammel 29-07-09, 11:54   #92
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg reiser med Ryan air uansett så lenge de får lov til å fly så følger de jo tydeligvis reglene. En får aldri mer enn en forventer, men jeg betaler aldri mye i avgifter når jeg reiser med dem. Jeg pleier og bestille billetter når det er sånne kampanjer som nå at en hverken betaler sjekkinn eller avgifter. Da er det kun kofferten og betalingsavgift en må betale i tillegg. Vi pleier å betale rundt. kr 1000 - 1200 totalt for alle når vi skal 3 stykker til f.eks. London.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-09, 11:55   #93
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 637
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det som er litt synd er at de ulike flyselskapene flyr til ulike flyplasser. Vi fløy til London med Norwegian nå (også et billigselskap, men jeg føler allikevel at de er i en annen kategori enn Ryan Air), og måtte derfor lande på Gatwick. Det var i motsatt ende av byen enn vi skulle, så når vi skulle hjem måtte vi bo en natt på flyplasshotell for å i det hele tatt rekke det. Det hadde vært veldig mye mer behagelig å fly til Stansted, men siden vi bor i Oslo er det for mitt vedkommende for pesete å dra til Sandefjord.

Jeg betalte for øvrig omtrent det samme med Norwegian til London som jeg ville gjort med Ryan Air, og jeg fikk bedre betingelser.

Sist redigert av Tallulah : 29-07-09 kl 13:00.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-09, 16:25   #94
Elin

Elin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Det som er litt synd er at de ulike flyselskapene flyr til ulike flyplasser. Vi fløy til London med Norwegian nå (også et billigselskap, men jeg føler allikevel at de er i en annen kategori enn Ryan Air), og måtte derfor lande på Gatwick. Det var i motsatt ende av byen enn vi skulle, så når vi skulle hjem måtte vi bo en natt på flyplasshotell for å i det hele tatt rekke det. Det hadde vært veldig mye mer behagelig å fly til Stansted, men siden vi bor i Oslo er det for mitt vedkommende for pesete å dra til Sandefjord.

Jeg betalte for øvrig omtrent det samme med Norwegian til London som jeg ville gjort med Ryan Air, og jeg fikk bedre betingelser.

Norwegian er en HELT annen kategori flyselskap enn Ryanair. Begge er forholdsvis rimelige selv om Norwegian ofte er minst like dyrt som SAS, men Norwegian er iallefall proffe på service og behandling av egne ansatte.

Flyselskapene flyr til forskjellige flyplasser alt etter hvor mye passasjerene er villig til å betale bruker f.eks. Oslo i markedsføringen, når man i virkeligheten lander på Rygge eller Torp. De bruker Stockholm, når man i virkeligheten lander på Skavsta eller Västerås og i Frankfurt lander de på Hahn-flyplassen som ligger 130 km fra Frankfurt... Dette er fordi de små flyplassene ikke krever landingsavgift. Legger man til de kostnadene man som passasjer bruker til å ta seg frem og tilbake til byen fra disse ugunstige flyplassene, så er man ganske kjapt oppe på prisen til de mer seriøse flyselskapene som flyr til større og mer sentralt beliggende flyplasser. Men nok en gang, man får hva man betaler for og tid er også penger. Mange synes å glemme det når flyprisen bare er billig,billig, billig.

Gammel 29-07-09, 16:38   #95
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det jeg mener er at når jeg skal til London så vil jeg helst lande på Stansted, fordi det er enklest i forhold til hvor jeg skal. Der er det bare Ryan Air som lander, og de vil jeg jo helst ikke fly med. På samme måte skjønner jeg at folk i Sandefjord-distriktet flyr med Ryan Air, Torp er jo mye mer sentralt for dem enn Gardermoen. Hadde Norwegian (eller SAS) flydd til disse flyplassene også, hadde kanskje flere valgt dem i stedet for Ryan Air.

Gammel 29-07-09, 16:43   #96
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Jeg reiser med Ryan air uansett så lenge de får lov til å fly så følger de jo tydeligvis reglene. En får aldri mer enn en forventer, men jeg betaler aldri mye i avgifter når jeg reiser med dem. Jeg pleier og bestille billetter når det er sånne kampanjer som nå at en hverken betaler sjekkinn eller avgifter. Da er det kun kofferten og betalingsavgift en må betale i tillegg. Vi pleier å betale rundt. kr 1000 - 1200 totalt for alle når vi skal 3 stykker til f.eks. London.

. Vi bestiller også når det er kampanjer. Sas skal ha mye mer for flybillettene å jeg er ikke villig til å betale det de skal ha. Så mye bedre er det ikke å fly med de.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-09, 16:51   #97
Elin

Elin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Det jeg mener er at når jeg skal til London så vil jeg helst lande på Stansted, fordi det er enklest i forhold til hvor jeg skal. Der er det bare Ryan Air som lander, og de vil jeg jo helst ikke fly med. På samme måte skjønner jeg at folk i Sandefjord-distriktet flyr med Ryan Air, Torp er jo mye mer sentralt for dem enn Gardermoen. Hadde Norwegian (eller SAS) flydd til disse flyplassene også, hadde kanskje flere valgt dem i stedet for Ryan Air.

SAS får ikke lov til å lande på mange av disse småflyplassene. Det legges ut anbud osv. og fordi SAS er et nettverks-flyselskap så skal det også være mulig å komme seg videre ut i verden til de flyplassene de flyr til, og da helst med en samarbeidspartner fra samme allianse. Slike problemstilllinger har ikke lavpris-selskapene. Dessuten er det ikke å legge skjul på at dersom man skal til London,så ønsker de aller fleste å lande på Heathrow eller Gatwick pga. reiseavstanden inntil London sentrum eller videreforbindelse til andre flyplasser omkring i verden.

Gammel 29-07-09, 16:52   #98
Elin

Elin sin avatar

Standard

SAS får ikke lov til å lande på mange av disse småflyplassene. Det legges ut anbud osv. og fordi SAS er et nettverks-flyselskap så skal det også være mulig å komme seg videre ut i verden til de flyplassene de flyr til, og da helst med en samarbeidspartner fra samme allianse. Slike problemstilllinger har ikke lavpris-selskapene. Dessuten er det ikke å legge skjul på at dersom man skal til London,så ønsker de aller fleste å lande på Heathrow eller Gatwick pga. reiseavstanden inntil London sentrum eller videreforbindelse til andre flyplasser omkring i verden.

Jeg ville uansett hvor jeg hadde vært bosatt aldri lagt igjen en krone på å fly Ryanair. Aldri.

Gammel 29-07-09, 17:01   #99
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Dessuten er det ikke å legge skjul på at dersom man skal til London,så ønsker de aller fleste å lande på Heathrow eller Gatwick pga. reiseavstanden inntil London sentrum eller videreforbindelse til andre flyplasser omkring i verden.

Neida, jeg skjønner jo at de aller fleste turistene vil til sentrum. Men Norwegian fløy til Stansted tidligere, jeg skulle ønske de fortsatte med det i tillegg til Gatwick. :megmegmeg:

Jeg ville uansett hvor jeg hadde vært bosatt aldri lagt igjen en krone på å fly Ryanair. Aldri.

Du er nok litt mer opptatt av dette enn de fleste andre. Jeg unngår også Ryan Air så langt jeg "kan".

Gammel 29-07-09, 17:17   #100
Elin

Elin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

. Vi bestiller også når det er kampanjer. Sas skal ha mye mer for flybillettene å jeg er ikke villig til å betale det de skal ha. Så mye bedre er det ikke å fly med de.

SAS har også kampanjer. Bestiller billetter når det er kampanjer så matcher SAS ofte prisen til lavpris-selskapene. Akkurat nå har de en kampanje på f.eks. Amsterdam, fly og to netter på hotell til 2045,-. Det er veldig billig. Dessverre sitter folk med et inntrykk av at SAS er dyrt, og alle andre er billige. Slik er ikke tilfelle. Fløy til Tenerife for noen måneder siden. Vi hadde et reisefølge på 7 ombord som hadde spart 25000,- ved å fly SAS fremfor Norwegian. Det tror ingen om man forteller det, men Norwegian er svært dyktige på sin "bare lave priser-markedsføring" . All ære til dem for det.
En som flyr mye, ofte og langt vil ikke være enig i din påstand om at SAS ikke er bedre enn andre. SAS har et langt mer effektivt og bra servicenivå enn de fleste av sine rimeligere konkurrenter. SAS er Europas mest punktlige flyselskap (hvem liker flyforsnkelser?) og de har topp-plasseringen på flyselskap i Norge, Grand Travel Awards, og den får de ikke uten grunn...
SAS tilbyr billetter som kan forandres, gratis innsjekk på mobil, nett, automat eller skranke, valg av sete, bonus-program på utenlands-flyreiser, nettverkssambarbeid med allianse-partnere gjør at du kan kjøpe en SAS-billett til 120 destinasjoner verden over m.m. Så ja, SAS er nok bedre enn du ønsker å tro

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:18.