Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Mest sexy norske skuespiller - din topp tre

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-07-09, 13:01   #81
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mest sexy norske skuespiller - din topp tre

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Åh Glitter, han hørte jeg et radiointervju med, og falt egentlig litt da.

Det er absolutt verdt å gå på den årlige oppsetningene i Forgnerparken med Teaterhøgskolen altså, hvis man vil sikle litt på de kommende skuespillerne. Det satt fire damer på benken tvers ovenfor meg som kom uten barn, og de hvinte av glede hver gang han så på dem.

Jeg syns ikke han var fullt så snerten i Bare Bea:

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-09, 13:02   #82
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Agurke, her.

Ellers, Henrik Thodesen er ikke så verst heller. Han er kanskje ikke skuespiller da ...

Et annet bilde av mannen:

Gammel 27-07-09, 13:04   #83
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ah, Glitter, det er han fra Reprise? Jeg mener egentlig at han andre i Reprise er ganske kul, men når jeg googler bilder nå, synes jeg egentlig ikke det.

Jeg skjønner at jeg bommer stygt når jeg lar Rhett ta seg av Frognerparkteateret.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-09, 13:05   #84
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Ah, det er han fra Reprise? Jeg mener egentlig at han andre i Reprise er ganske kul, men når jeg googler bilder nå, synes jeg egentlig ikke det.

Jepp. Jeg har aldri sett reprise i og med at den kom på et ugunstig tidspunkt i forhold til min hormonmengde. Du er tydeligvis tøffere enn meg.

Frognerparkteatret er i tillegg til å ha pene, unge menn veldig gøy! De lager noen helt absurde versjoner av stykkene de setter opp, og det er minst like stas for de voksne.

Gammel 27-07-09, 13:07   #85
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hm? Den kom da lenge etter vårt felles hormonsirkus?

Tenker du på Hawaii Oslo? Den så jeg 2 dager før jeg fødte. Bad idea. Virkelig.

- No. 4 -
Gammel 27-07-09, 13:10   #86
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sikkert en like dårlig idé som å se Schindlers liste to uker etter fødsel. :iddjot:

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-09, 13:10   #87
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Hm? Den kom da lenge etter vårt felles hormonsirkus?

Ja, nå roter jeg! Reprise var den snowboardfilmen det, kanskje?

Hawaii Oslo utgikk med høye kneløft når jeg var gravid, heldigvis ble jeg advart av fysioterapeuten min, og etter jeg har fått barn så har ett av kriteriene for filmvalg blitt: "Skjer det noe med barna?".

Jeg er egentlig glad vi gikk for å se Pans Labyrint uten å vite noe som helst om den, for hadde jeg lest om den først hadde jeg aldri turt å se den. Men jeg er virkelig glad jeg så den, tross alt.

Gammel 27-07-09, 13:11   #88
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Han er i "Reprise", ja.

Gammel 27-07-09, 13:13   #89
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Standard

Reprise er en veldig bra film om to kamerater som skal bli Dype ForfattereTM, og om psykiske lidelser. Ingen barn dør. Kanskje den beste norske filmen i vår tid, etter min mening.

Victoria Winge gjør en kjempejobb, blant annet.

- No. 4 -
Gammel 27-07-09, 13:14   #90
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Jeg skjønte ingenting av Reprise, og synes definitivt ingen av karene var tagbare.

Gammel 27-07-09, 13:20   #91
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Standard

Tsktsk, Elinblu.

Det var nok mer sjarm enn direkte utseende, ser jeg.

- No. 4 -
Gammel 27-07-09, 13:21   #92
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mest sexy norske skuespiller- din topp tre

Opprinnelig lagt inn av Surre, her.

1: Trond Espen Seim

Min favoritt nr.1 også!!

Gammel 27-07-09, 15:42   #93
Sokk
trøtt

Sokk sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Ingen bidrag til Liste, men jeg blir så overrasket når jeg ser skulespillere i RL, for de ser alltid så mye lavere ut enn på film.

(Jeg så Mads Ousdal i Frognerborgen (den dagen det var flere FP-ere der...), og han kan ikke ha vært 180, liksom? )

Du kan klare hva som helst
For du er suveren
Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-09, 17:36   #94
Siri
seru

Siri sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: uren luren
Blogginnlegg: 8
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ingen av de nevnte i hvertfall. Men Ida Elise Broch fra "Mannen som elsket Yngve" er den desidert vakreste:

Gammel 27-07-09, 20:30   #95
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Standard

Hun er veldig pen. RL også.

- No. 4 -
Gammel 27-07-09, 20:34   #96
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Veldig vakker. Men ikke sexy.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-09, 21:04   #97
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har nylig observert Håvard Bakke som Greven av Gral. :bidrar:

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-09, 21:21   #98
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-09, 23:05   #99
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Et annet bilde av mannen:

Ja, jeg så det bildet også, men hoppet glatt over det.
Han er kanskje ikke sexy, men søt, det er han.

Greven av Gral var ikke ulik Meat Loaf.

Gammel 27-07-09, 23:13   #100
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Mest sexy norske skuespiller- din topp tre

Opprinnelig lagt inn av Brutus_, her.

Pia T er irriterende når hun åpner gapet, men desidert nummer en på sexy-lista til Brutus.

Nummer to, men betraktelig mer behagelig :

Nummer tre:

Enig i disse to. Bortsett fra at Maria Bonnevie ligner litt på et spøkels på dette bildet.

Menn? Nei, kommer ikke på noen.

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:57.