|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Permanent hårfjerning
Du kommer til å ha sorte prikker en stund, hårene løsner ved rota og kommer ut over litt tid. De kan dras ut om du får tak. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Permanent hårfjerningNå skal jeg til runde to om en måneds tid. Det har tatt litt tid før jeg fikk somlet meg til å bestille en time til, så det holder vel hardt å få til enda en før sommeren. Det tok ganske lang tid før hårene kom tilbake, men jeg nå ser jeg ingen endring, egentlig.
![]() |
#84 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Aug 2016
Hvor: Vestlandet
![]() |
![]() Sv: Permanent hårfjerningJeg forsøker å røske liv i denne tråden fremfor å lage en ny. Hvordan har det gått med dere som ga permanent hårfjerning en sjanse? BLE det permanent, eller? |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Permanent hårfjerningDet er permanent nok for meg. Det slenger et og annet hår, men det meste er vekk. Jeg har heller ikke tatt så mange behandlinger som de anbefalte fordi det rett og slett var bra nok før. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Permanent hårfjerningJeg tok to ganger og ser ingen forskjell. Siste gangen tok det ikke skikkelig, jeg tror ikke hun traff hårene skikkelig egentlig. De kom fort tilbake og jeg opplevde ikke ar de ramlet ut i like stor grad som første gangen.
![]() |
#88 |
Fullverdig medlem
![]() |
Så kjedelig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Glamorøs
|
Øøøh, måtte bla meg tilbake her. Diodelaser ser det ut til:
Nå er det vel ikke ofte at noen har stor effekt etter bare to behandlinger, siden de fleste hårsekker består av tre hår tror jeg? Det er såpass lenge siden jeg satte meg inn i dette at jeg ikke husker helt. Nå fikk jeg lyst til å ta opp igjen tråden.
![]() |
#90 |
Fullverdig medlem
![]() |
![]() Sv: Permanent hårfjerningTallulah: Jeg leste en plass at diodelaser skulle være The Thing - jeg er mer usikker på dette med IPL.. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|