|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
Come what may...
|
![]() Sv: Advarsel sterk video!! (Saddam hengning)
Javel! |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
"De"
|
Det er ALLTID rart å tillegge folk meninger.
![]() |
#88 |
Come what may...
|
![]() Sv: Advarsel sterk video!! (Saddam hengning)Vi mistforstår hva dem reagerer på. Men saken er at dem har reagert skikkelig sterkt på dette. Og tilslutt så sterkt at dem ikke engang vet selv hva dem reagerer på! |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Ringskrømt
|
Jammen, HP, selv om vi er uenige betyr ikke det at vi misforstår, vel? Jeg skjønner at vi ikke diskuterer for og imot dødsstraff i denne tråden, jeg er bare uenig i det dere tillegger HI, samt at jeg synes det er helt greit å legge ut "slike" tråder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Administrator
|
Fra innlegg nr 4 så har tråden handlet om denne typen tråder. Denne typen er tråder som setter fokus på noe forferdelig, grusomt og sensasjonellt, for så å "dokumentere" med video eller bilder.
Takk for oppklaringen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Glamorøs
|
Jeg vil presisere. Uten å diskutere noe som helst, bare "vise fram".
![]() |
#93 |
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jo, overdriver nok. Men det var for å forsøke å underbygge poenget jeg tror Glitter ville frem til (og som jeg selv er enig i). Som HP sier, så er det flere misforståelser i denne diskusjonen, og ved å spissformulere meg, trodde jeg at jeg ville klare å oppklare noe. Men jeg tok visst feil. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|