Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Spinoff: Hvordan ville partneren ønsket at du så ut?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-08-09, 00:08   #81
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Hvordan ville partneren ønsket at du så ut?

Kristin Scott Thomas, antar jeg.

Gammel 26-08-09, 02:21   #82
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Likner på Iset jo!

Gammel 26-08-09, 14:06   #83
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Siw, her.

Elisabeth Shue svarte mannen min

Mannen din har god smak. Elisabeth Shue fra "Leaving Las Vegas"-perioden er jo bare ganske enkelt verdens nydeligste.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-09, 01:25   #84
Bell412
Aktiv

Medlem siden: Apr 2009
Bell412 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Kanskje som en kasse brus?

Bell412 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-09, 23:50   #85
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I går var vi i selskap. Det hadde vi en selskapslek som gikk på at man skulle svare på spørsmål om pratneren, og den som hadde flest sammenfallende svar vant.

Og vi vant med et poeng over neste par

Det kan dels årsaksforlares med at et av spørsmålene var hvilken kjendis man skulle ønske kona så ut som, om man kunne velge fritt. Det hadde jeg jo spurt min kjære om for Kun Kort Tid Siden. Og fått svaret Svampebob... Så da satset jeg på det, og fikk rett .

Ellers var det tre som svarte Julia Roberts (noe min kjære forklarte med at hun var den dama de sist hadde sett på film ), det ble en god del latter av han som sa Marlyn Monroe, mens kona var ei mørk lita flis fra Colombia. Resten av gutta feiga ut (som min kjære, men med mindre stil) og sa at neida, de ønsket ikke at kona skulle se annerledes ut i det hele tatt.

Fantastisk morsom selskapslek, forresten, med et par skuffa mannfolk som hadde svart "me" på spørsmålet om hva kona ikke kunne klare seg uten på en øde øy, mens de hadde svart hhv ansiktskrem og sjokolade

Gammel 31-08-09, 02:55   #86
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

I går var vi i selskap. Det hadde vi en selskapslek som gikk på at man skulle svare på spørsmål om pratneren, og den som hadde flest sammenfallende svar vant.

Og vi vant med et poeng over neste par

Det kan dels årsaksforlares med at et av spørsmålene var hvilken kjendis man skulle ønske kona så ut som, om man kunne velge fritt. Det hadde jeg jo spurt min kjære om for Kun Kort Tid Siden. Og fått svaret Svampebob... Så da satset jeg på det, og fikk rett .

Ellers var det tre som svarte Julia Roberts (noe min kjære forklarte med at hun var den dama de sist hadde sett på film ), det ble en god del latter av han som sa Marlyn Monroe, mens kona var ei mørk lita flis fra Colombia. Resten av gutta feiga ut (som min kjære, men med mindre stil) og sa at neida, de ønsket ikke at kona skulle se annerledes ut i det hele tatt.

Fantastisk morsom selskapslek, forresten, med et par skuffa mannfolk som hadde svart "me" på spørsmålet om hva kona ikke kunne klare seg uten på en øde øy, mens de hadde svart hhv ansiktskrem og sjokolade

Morsomt! Er det et eksisterende spill eller noe som vertsparet fant på? I tilfelle så skulle det være gøy å få flere spørsmål.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-09, 03:10   #87
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Morsomt! Er det et eksisterende spill eller noe som vertsparet fant på? I tilfelle så skulle det være gøy å få flere spørsmål.

Jeg mener de sa det var tatt fra et program som går på tv her borte?

Spørsmålene var veldig "amerikanske" på mange vis. Skal vi se hvilke jeg husker?

Hvilken hund ville kona di vært om hun var en hund? Med eksempler. Mener det var Chiuawa, Puddel, St. Bernhard og Bulldog. Min mann svarte forøvrig Bulldog. Hvordan skal jeg tolke det

Hva er det kona "overspend" på (det er vel et ord som knapt finnes på norsk ) Her skulle man velge fritt

Hvordan ville du ha beskrevet eksen til kona. Med eksempler. Tror det var snill, gal, pen, stalker eller ingen av de overfornevnte

Hva er den rareste gaven du har fått av mannen din? (velge fritt)

Hva var den ene tingen du ville tatt med på en øde øy? (velge fritt)

Hva er din comfort food? (velge fritt, begge skulle svare).

Og så hvilken Hollywood-kjendis man ville kona skulle likne på.

Alle ble spurt spørsmålene og så noterte man ned svarene, og etterpå tok man runden, lot alle svare og de som hadde sammenfallende svar fikk poeng.

Man kan jo i grunnen velge hvilke spørsmål man vil

Gammel 31-08-09, 14:45   #88
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det må jeg gjøre på en fest en gang!

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:01.