Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Er det noen som har flyttet fra byen til landet og trives?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-08-09, 15:38   #81
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er det noen som har flyttet fra byen til landet og trives?

Ja, vi tenker å legge inn bud så sant det ikke dukker opp noe aber. Har bestilt prospekt så få vi se.

Gammel 27-08-09, 15:43   #82
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sånn apropo ingenting: Er det Kylies munn du har i avataren din?

Gammel 27-08-09, 16:06   #83
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Sånn apropo ingenting: Er det Kylies munn du har i avataren din?

Ser du ikke at det er min??

Nei, jeg aner ikke.

Gammel 27-08-09, 20:16   #84
Dali
Glad

Dali sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Det småbruket der er det ei på jobben min som tenkte å kjøpe. Det eneste hun manglet var å selge sin pittelille leilighet, samt en millionlottogevinst. Lykke til med eventuell budrunde!

Gammel 27-08-09, 20:20   #85
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av MissS, her.

På denne: http://www.finn.no/finn/realestate/o...hfgSjMJa156056

Det var helt fantastisk. Og fascinerende nok billigere enn vårt rekkehus på 100 kvadrat er verdivurdert til i Oslo. Av og til fatter jeg ikke hva vi gjør i byen.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-09, 21:19   #86
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Lykke til i en budrunde, regner med at det blir bud på det der ja! Sånn ca 3 minutters kjøretid fra meg det der. De har forresten nettopp renovert skolen, og det var åpning i dag. Ser veldig bra ut!

Gammel 27-08-09, 21:28   #87
Hannah
tankefull

Hannah sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Åh, det småbruket var helt nydelig. Der kunne jeg bodd!

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-09, 22:55   #88
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lykke til MissS! Tror det hadde blitt supert for dere. Det vil uansett bygd eller by aldri mangle på lekekamerater hjemme hos dere.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-09, 12:49   #89
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Det var et kurant småbruk i Buvika i Adressa i dag også, men jeg finner det ikke på Finn.

Gammel 28-08-09, 13:56   #90
mina
Strikker

mina sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Ååå, mormor var fra Vallersund.

Vallersund er min barndoms ferieparadis!
Farmor vokste opp der hos sin tante og onkel, og mamma og pappa har fremdeles huset som feriehus.
Kanskje di mormor kjente mi farmor, Divine? Det er jo ikke akkurat en stor plass...

Gammel 28-08-09, 14:35   #91
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av mina, her.

Kanskje di mormor kjente mi farmor, Divine? Det er jo ikke akkurat en stor plass...

Kanskje det? Mormor er død, så jeg får ikke sjekket, naturlig nok. Men mormor snakket alltid om gamle kjente som om JEG skulle kjenne dem også, så hvis jeg får vite hva farmoren din heter, så vet jeg i alle fall om jeg har hørt navnet før.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-09, 17:08   #92
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Agurke, her.

Det var et kurant småbruk i Buvika i Adressa i dag også, men jeg finner det ikke på Finn.

Vi har "sett" på det før. Skal se på det igjen også.

Gammel 28-08-09, 17:29   #93
LaLuna
aldrende

LaLuna sin avatar

LaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtid
Standard

Å, så fint det småbruket var, MissS! Jeg kjenner hjemlengselen rykke litt...

Serenity now
LaLuna er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:55.