|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Kaster du barnehageklær som er nyvaskede men fremdeles flekkete? | |||
| Ja. Bor i byen |
|
38 | 17,84% |
| Nei. Bor i byen |
|
117 | 54,93% |
| Ja. Bor på landet |
|
14 | 6,57% |
| Nei. Bor på landet |
|
44 | 20,66% |
| Deltakere: 213. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
This is normal!
|
Sv: Spinn off; Kaster du barnehageklær som er nyvaskede men fremdeles flekkete?Kan flekkete klær, barn og menn settes ut i regnvær for rengjøring også? Gjerne med munnen åpen for innvendig vask med sånn måtelig god effekt?
|
|
|
|
#82 |
|
Bedreviter
|
Sv: Spinn off; Kaster du barnehageklær som er nyvaskede men fremdeles flekkete?
Det funker i alle fall på mine. De insisterer alle tre på bading etter å ha vært ute i plaskregnet. |
|
|
|
|
|
#83 |
|
snur
|
Sv: Spinn off; Kaster du barnehageklær som er nyvaskede men fremdeles flekkete?Enten så har jeg god vaskemaskin eller så er ungene mine veldig påpasselige med klærne sine for vi har så godt som aldri klær med flekker etter vask. Når jeg tenker meg om så er det helt sikkert maskina for ungene kommer inn med grønske på knærne HVER dag, de går i maskina uten noe ekstra flekkfjerning.
|
|
|
#84 |
|
© All rights reserved
|
Det er nok personligheten mer enn tidsskjemaet, er jeg redd. |
|
|
|
|
|
#86 |
|
Bedreviter
|
Men sånn litt mer på det seriøse: Kan man sprute flekkfjerning på et plagg som blir liggende i skittentøykurven to uker etterpå? Hjelper det da? |
|
|
|
|
|
#89 |
|
Bedreviter
|
Jeg tok det liksom for gitt at ventetid utover to uker ikke ville ha noen praktisk betydning, jeg da
|
|
|
|
|
|
#90 |
|
Strikker
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinn off; Kaster du barnehageklær som er nyvaskede men fremdeles flekkete?Jeg bor på landet og kaster ikke klær som har småflekker. De kan brukes heime eller som reserve i bhg.
|
|
|
#91 |
|
Pauset
|
Sv: Spinn off; Kaster du barnehageklær som er nyvaskede men fremdeles flekkete?Jeg bor på landet, og jeg kaster jaggu ikke gode, fullt brukandes klær bare fordi det er en flekk på de. I barnehagen blir jo klærne fulle av flekker lell. Hva slags rolle spiller det om det er en flekk der, så lenge de ellers er hele og rene og ikke minst passer? Det er dyrt nok med klær og sko til tre unger om man ikke skal kaste et plagg pga. en flekk. Er flekken veldig stor/skjemmende blir det selvfølgelig noe annet. |
|
|
|
|
|
#92 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Hvor: Buskerud
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinn off; Kaster du barnehageklær som er nyvaskede men fremdeles flekkete?Vi bor på landet, MEN BARE EN HALVTIME FRA DRÆMMEN; jeg kaster ikke klær med flekker. Gleder meg til å se konklusjonen på denne undersøkelsen. Vi har et lite vaskerom med plass til 1 bløtlegging
|
|
|
|
#93 |
|
© All rights reserved
|
Ja, det er i alle fall min erfaring. (Feiret 17. mai i mai og vasket bunadskjorta i august... |
|
|
|
|
|
#94 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Hvor: Buskerud
Sv: Spinn off; Kaster du barnehageklær som er nyvaskede men fremdeles flekkete?Feiret du det så tidlig i år?
|
|
|
|
#96 |
|
can-jur
|
Sv: Spinn off; Kaster du barnehageklær som er nyvaskede men fremdeles flekkete?Jeg har t_r_e gutter. Skulle jeg kastet alt som fikk flekker på, hadde de sprunget nakene
|
|
|
|
#97 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinn off; Kaster du barnehageklær som er nyvaskede men fremdeles flekkete?Nei,jeg kaster ikke klær og bor i by. |
|
|
|
|
|
#98 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Spinn off; Kaster du barnehageklær som er nyvaskede men fremdeles flekkete?Skal vi se: Bor i byen, er rimelig busy + sjuskete, så det blir en del flekker hist og pist. Har litt høy terskel for å sende barn med synlige, skjemmende flekker i barnehage og på skole, men flekkete klær blir brukt litt sånn ellers, ja. |
|
|
|
|
|
#99 |
|
This is normal!
|
Sv: Spinn off; Kaster du barnehageklær som er nyvaskede men fremdeles flekkete?Jeg kan kjøre et Bli-venn-med-flekkene-kurs for de som er lei av bløtlegging og vasking!
|
|
|
|
#100 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Spinn off; Kaster du barnehageklær som er nyvaskede men fremdeles flekkete?Stemte "Ja. Bor i byen", men det kommer selvsagt helt an på flekkene og omfanget av dem.
|
![]() |
|
|