Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Kasterunde!

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-01-07, 14:39   #1
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kasterunde!

Jeg kastet nettopp lipglossen jeg hadde på jobb. Jeg husket plutselig at jeg kjøpte den i 1996. :grøss:

Ellers så kaster jeg ikke kremer og sånt bare fordi de har vært åpnet i mer enn et år. Det eneste jeg ikke vil skal bli steingammalt, er øyensminke, ellers så bruker jeg ting så lenge de ikke virker gamle eller ekle.

Jeg bruker for øvrig samme type parfyme som jeg brukte på 80-tallet. Burde jeg slutte med det? Jeg bruker den dog bare når jeg skal ut på noe som involverer alkohol. Alkohol og Fendi hører nemlig sammen. Å bruke Fendi uten å drikke samtidig blir nemlig helt feil.

Ellers så husker jeg både Date, eplesjampo og Fenjal. Også Brut, da, for mannfolka. Også husker jeg mammas lille flasker med leggevann. Hva brukte man egentlig leggevann til? Hva gjorde det med håret? Min mor snakker for øvrig ikke om roll on og spraydeodorant, men om henholdsvis "under armene" og "under armene-spray".

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 10-01-07, 14:43   #2
Tøsa
Bølle

Tøsa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Tøsa er litt kulTøsa er litt kul
Standard

Divine: Leggevann? Er ikke det noe en bruker for og få hold i permanenten, og gjerne litt fresh farge? Min bestemor på snart 82 år, bruker det. Traff hun i går, da hadde hun nok hat noe leggevanni håret, for det var lilla . kjempefint !

Gammel 10-01-07, 15:02   #3
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tøsa, her.

Divine: Leggevann? Er ikke det noe en bruker for og få hold i permanenten, og gjerne litt fresh farge?

Mulig det. Vet at mamma brukte det på 70-tallet, og da var hun i starten av 20-åra. Avlange blanke flasker med lilla leggevann på.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:16.