Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Kasterunde!

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-01-07, 15:43   #81
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kasterunde!

I dag har jeg jastet 4 leppestifter. Jeg kan ikke forstå at de er mine. Jeg bruker da ikke slikt?

Gammel 08-01-07, 19:11   #82
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Nå ler jeg så jeg nesten griner. Skjønte ikke bæret av "pelsdeodorantene" dere snakket om; var sikker på at dere mente INTIMSPRAY!

.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-07, 21:09   #83
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå ler jeg så jeg nesten griner. Skjønte ikke bæret av "pelsdeodorantene" dere snakket om; var sikker på at dere mente INTIMSPRAY!

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-07, 00:10   #84
Shakira
My hips don't lie

Shakira sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Hadeland
Shakira er populærShakira er populærShakira er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

En eldre slektning av meg handler slike pelsdeodoranter, jeg antar at de stammer fra sparkjøp, siden det er den eneste butikken de bruker.

http://www.sparkjop.no/default.asp?Product=95608-6

Cubus har de også.

Shakira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-07, 00:12   #85
Shakira
My hips don't lie

Shakira sin avatar

Hvor: Hadeland
Shakira er populærShakira er populærShakira er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tøsa, her.

Elnett hårspray, den minner meg om svigermor. Veldig, veldig viktig og ikke slippe barna inn på badet, etter at hun har fikset sveisen. Da er det nemlig rene gasskammerset der inne .
.

Den hårsprayen brukte frisøren som sminket og ordnet meg til bryllupet på meg, jammen holdt håret seg der.

Shakira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-07, 00:31   #86
TGM
drømmende

TGM sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har satt av dagen i morgen til å levere ting til Fretex, og levere pappsøppel til gjenvinning. Så da blir det rydding i morgen.

Den følelsen når man kvitter seg med masse unødvendig som bare tar opp plass er helt utrolig.

TGM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-07, 07:46   #87
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Blogginnlegg: 813
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av TGM, her.

Den følelsen når man kvitter seg med masse unødvendig som bare tar opp plass er helt utrolig.

Særlig hvis det i tillegg er noen som får glede av det man gir bort.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-07, 09:06   #88
Lucifer
Skummelt distré...

Lucifer sin avatar

Hvor: Norge
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Brukte Date perfymene på 90-tallet også... Men fy den var sterk. Husker den enda. Mye av problemet var vel ikke lukten på parfymen, men mengden man hadde på seg. Ikke nok med en spray der nei.

Men ellers har jeg nettopp ryddet badeskapene og vi flyttet inn her i august og da kastet jeg også. Prøver å rydde i blandt. Skulle gjerne kastet hos både min stemor og svigermor. Stemoren min er litt bedre enn svigermor. Der blir ALT spart på. Inkludert gamle toalettruller (altså tomme sylindere). Hva skal man med det?

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-07, 14:18   #89
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg gikk igjennom badeskapene mine i fjor, men jeg tror de fortjener en ny runde. Det var iallefall tanken som slo meg da jeg pusset tennene i går og så inn i et vannvittig kaos i skapet.

Klesskapet ble angrepet i går, du verden så mange utvaskete mammatopper og ammetopper som var der. Nå er det så tomt at det nesten er ekko der inne. Noen må shoppe litt, tror jeg.

Gammel 10-01-07, 14:30   #90
Tøsa
Bølle

Tøsa sin avatar

Tøsa er litt kulTøsa er litt kul
Standard

I dag heiv jeg to poser med skrot, fra søstermors rom. Hun har desverre for mange Barbie, Bratz og My little pony. det jeg kastet, var knekte ting til de skapningene. Nå ble det fint og ryddig der inne. Så lenge det varer, da!

Gammel 10-01-07, 14:39   #91
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kastet nettopp lipglossen jeg hadde på jobb. Jeg husket plutselig at jeg kjøpte den i 1996. :grøss:

Ellers så kaster jeg ikke kremer og sånt bare fordi de har vært åpnet i mer enn et år. Det eneste jeg ikke vil skal bli steingammalt, er øyensminke, ellers så bruker jeg ting så lenge de ikke virker gamle eller ekle.

Jeg bruker for øvrig samme type parfyme som jeg brukte på 80-tallet. Burde jeg slutte med det? Jeg bruker den dog bare når jeg skal ut på noe som involverer alkohol. Alkohol og Fendi hører nemlig sammen. Å bruke Fendi uten å drikke samtidig blir nemlig helt feil.

Ellers så husker jeg både Date, eplesjampo og Fenjal. Også Brut, da, for mannfolka. Også husker jeg mammas lille flasker med leggevann. Hva brukte man egentlig leggevann til? Hva gjorde det med håret? Min mor snakker for øvrig ikke om roll on og spraydeodorant, men om henholdsvis "under armene" og "under armene-spray".

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-07, 14:43   #92
Tøsa
Bølle

Tøsa sin avatar

Tøsa er litt kulTøsa er litt kul
Standard

Divine: Leggevann? Er ikke det noe en bruker for og få hold i permanenten, og gjerne litt fresh farge? Min bestemor på snart 82 år, bruker det. Traff hun i går, da hadde hun nok hat noe leggevanni håret, for det var lilla . kjempefint !

Gammel 10-01-07, 15:02   #93
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tøsa, her.

Divine: Leggevann? Er ikke det noe en bruker for og få hold i permanenten, og gjerne litt fresh farge?

Mulig det. Vet at mamma brukte det på 70-tallet, og da var hun i starten av 20-åra. Avlange blanke flasker med lilla leggevann på.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-07, 15:05   #94
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lucifer, her.

Der blir ALT spart på. Inkludert gamle toalettruller (altså tomme sylindere). Hva skal man med det?

Dorullnisser vel.
Barna kan klisse med lim og lage ting av dem.

Nei, seriøst - de er bare å kaste!

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-07, 16:05   #95
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Mulig det. Vet at mamma brukte det på 70-tallet, og da var hun i starten av 20-åra. Avlange blanke flasker med lilla leggevann på.

Regner med at hun rullet opp håret slik min mor gjorde på 70-tallet. Husker skaut og hårruller i kombinasjon med ungdommelige jeans og gensere.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-07, 16:07   #96
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Det brukte moren min også på 70-tallet, det var bare til å rulle opp håret på ruller etter vask for å få krøllene til å holde - ikke permanent. Ser det også for meg i kombinasjon med ganske hippe 70-tallsklær, f.eks. hel cordkjeledress.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-07, 00:02   #97
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Det brukte moren min også på 70-tallet, det var bare til å rulle opp håret på ruller etter vask for å få krøllene til å holde - ikke permanent. Ser det også for meg i kombinasjon med ganske hippe 70-tallsklær, f.eks. hel cordkjeledress.

Ser for meg bilder av muttern i miniskjørt og hårruller.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-07, 00:39   #98
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Har ryddet i badeskap og skuffer i dag. Fant hverken pelsdeo, leggevann, Date-parfyme, Debbie leppestift, Dolly øyenskygge eller blå mascara, men litt ble det nå i bossposen likevel ...

Gammel 11-01-07, 09:50   #99
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Gammel 11-01-07, 10:44   #100
Patsy
Ingen tittel

Patsy sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Patsy er populærPatsy er populærPatsy er populærPatsy er populær
Standard

Patsy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:09.