|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Tøff
|
Sv: Noen spørsmål om smiley-bruk og uskrevne reglerFjokolade? Nå forftår jeg ikke helt hva dere fnakker om. :forvirret:
|
|
|
#3 |
|
kamerat
|
Sv: Noen spørsmål om smiley-bruk og uskrevne reglerDet er tillatt å oute prikker om man finner det riktig selv. Det er ikke meningen at prikkene skal være en kanal for ting man skammer seg for å si offentlig. Men om noen sender deg private opplysninger à la telefonnummer pr. prikk, er det selvsagt ikke kosher å legge dette ut på nett for gud og hvermann.
|
|
|
#4 |
|
flisespikker
|
Sv: Noen spørsmål om smiley-bruk og uskrevne reglerDet er ingen generell regel mot å oute prikker, det være seg røde eller grønne, men å legge ut privat informasjon om andre som man har fått på prikk er selvsagt like mye regelbrudd som å legge ut privat informasjon om andre som man har funnet på andre måter.
|
|
|
#6 |
|
|
Sv: Noen spørsmål om smiley-bruk og uskrevne regler
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen spørsmål om smiley-bruk og uskrevne reglerNyttig tråd for oss noviser, skjønner at jeg har tatt feil smiley både titt og ofte, *tør ikke bruke noen smiley for å vise min sinns-stemning* |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Ekvilist
|
Nå trår du i grunn rett inn i et minefelt.
|
|
|
#10 |
|
Bedreviter
|
Armene? Hvilke armer? Den vifter med beina, så klart! :skingrestemme: |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Ekvilist
|
Jeg vet. Noen mener til og med at de kan skimte det blonde håret som armene liksom ordner til. De ser så klart syner.
|
|
|
#13 |
|
Bedreviter
|
Neisj. Da sier du i så fall: Jeg har en date i kveld. Jeg skal snakke om krig og religion og politikk og sånn. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Whatever, never mind
|
Sv: Noen spørsmål om smiley-bruk og uskrevne reglerJeg har ikke sett denne typen bruk her inne, men på et annet forum jeg er det titt og ofte at smilyen "rørt" blir brukt når man er lei seg. F.eks. Jeg har mistet jobben min |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Ringskrømt
|
Man kan jo bruke |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Whatever, never mind
|
Ja, kanskje litt teit eksempel. Jeg har vel sett den flest ganger i sammenheng med innlegg hvor noen er syke eller har hatt en spontanabort og det er klart ut fra innlegget at den som skriver er veldig lei seg og ikke gråter av glede. |
|
|
|
![]() |
|
|