|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
| Se resultatene: Hvor lang tid bruker du fra du står opp om morgenen til du er ute av døra? | |||
| 1 - 10 min |
|
1 | 0,56% |
| 11 - 20 min |
|
6 | 3,35% |
| 21 - 30 min |
|
13 | 7,26% |
| 31 - 40 min |
|
12 | 6,70% |
| 41 - 50 min |
|
25 | 13,97% |
| 51 - 60 min |
|
39 | 21,79% |
| 61 - 70 min |
|
35 | 19,55% |
| 71 - 80 min |
|
12 | 6,70% |
| 81 - 90 min |
|
13 | 7,26% |
| 91 - 100 min |
|
9 | 5,03% |
| 101 - 110 min |
|
4 | 2,23% |
| 111 - 120 min |
|
5 | 2,79% |
| Over 120 min |
|
5 | 2,79% |
| Deltakere: 179. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
Epikur
|
Sv: Hvor lang tid bruker du fra du står opp om morgenen til du er ute av døra?Jeg lager som oftest havregrøt eller en Aurion-variant fra Helios. Jeg lager en ganske løs grøt på lav varme som får trekke mens jeg ordner meg eller jeg er ferdig ordnet og lager en litt kjappere kokt grøt på høyere varme, som jeg rører mer i. Grøt er best om morgenen.
|
|
|
#82 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor lang tid bruker du fra du står opp om morgenen til du er ute av døra?Med mann og barn: 45 min. |
|
|
|
|
|
#83 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Sv: Hvor lang tid bruker du fra du står opp om morgenen til du er ute av døra?91-100 minutter *treig*
|
|
|
#84 |
|
superbruker
|
Sv: Hvor lang tid bruker du fra du står opp om morgenen til du er ute av døra?Jeg må stå opp 2 timer før jeg skal dra. Ellers får ikke jeg surret ferdig. Enda er jeg alltid sent ute.
|
|
|
#85 |
|
Har kontroll
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Nordland
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor lang tid bruker du fra du står opp om morgenen til du er ute av døra?Bruker ca en time men rekker det på kortere tid også hvis jeg må |
|
|
|
|
|
#87 |
|
Tante Sofie
|
Sv: Hvor lang tid bruker du fra du står opp om morgenen til du er ute av døra?Jeg er den kjappeste av oss alle, ser jeg. |
|
|
|
|
|
#88 |
|
Fear of the dark
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor lang tid bruker du fra du står opp om morgenen til du er ute av døra?Ca to timer. Jeg liker å ha god tid på morningen, står opp i lag med sambo (klokken seks)
|
|
|
#89 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hvor lang tid bruker du fra du står opp om morgenen til du er ute av døra?Jeg bruker i underkant av en time. Da dusjer jeg sminker meg, kler på meg, fikser håret og tar med Glitterbarnet til barnehagen. De dagene jeg ikke skal levere vekker jeg ham, hjelper ham med klærne og lager matpakke i tillegg. Da bruker jeg i overkant av en time.
|
|
|
#90 |
|
Glad
|
Sv: Hvor lang tid bruker du fra du står opp om morgenen til du er ute av døra?I går var jeg oppe og på plass i barnehagen med en 3,5-åring og en på 8 mnd (som for øvrig skulle bli med hjem) en halvtime etter at jeg åpnet øynene. Det inkluderte ikke dusj av meg, men det viser da at i teorien bør jeg klare å bruke en time på meg og to små når jeg begynner å jobbe igjen.
|
|
|
#91 |
|
Aktiv
Medlem siden: Apr 2009
![]() |
Sv: Hvor lang tid bruker du fra du står opp om morgenen til du er ute av døra?Står opp 0640, er ute av døren 0705. Men så er jeg mann da.. |
|
|
|
|
|
#92 |
|
Av og på bruker
Medlem siden: Dec 2006
![]() |
Sv: Hvor lang tid bruker du fra du står opp om morgenen til du er ute av døra?Jeg bruker 15-20 minutter, men da slipper jeg å ta ansvar for Ida. Dusje gjør jeg om kvelden før jeg legger meg. Det samme gjelder å smøre matpakker.
|
|
|
#93 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Hvor lang tid bruker du fra du står opp om morgenen til du er ute av døra?60-70 minutter:
|
|
|
#94 |
|
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor lang tid bruker du fra du står opp om morgenen til du er ute av døra?40 min ca.
|
|
|
|
#95 |
|
Originala
|
Sv: Hvor lang tid bruker du fra du står opp om morgenen til du er ute av døra?I underkant av halvannen time, noe kortere om sommeren når mannen sykler og rekker å kle på Knerten før han drar. Jeg dusjer og ordner meg, forhandler klær med Lillemor, pakker sekker og pusser barnas tenner. Og leter etter nøkler og lommebok og jobbnøkkel og sånt. |
|
|
|
|
|
#96 |
|
Den som gir seg...
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hvor lang tid bruker du fra du står opp om morgenen til du er ute av døra?35 minutter når jeg skal vekke tre og ha de med meg ut døren.
|
![]() |
|
|