|
Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Er det noen andre som synes denne var morsom?Jeg elsker sånne absurditeter og lo så jeg ristet her.
![]() |
#82 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Er det noen andre som synes denne var morsom?Jeg fniste uhemmet! Jeg får av og til ukontrollerte latteranfall av sånne absurde ting. Og natthistoriene her har gjort meg enda mer lattermild.
![]() |
![]() |
#83 |
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det noen andre som synes denne var morsom?Jeg lo godt da jeg leste den for et par dager siden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Det ordner seg alltid
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det noen andre som synes denne var morsom?... og etter å ha lest alle historiene om nattlige utskeielser ler jeg enda mer! |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Er det noen andre som synes denne var morsom?Herregud, jeg prøver å lese historiene her høyt for mannen, men det er altså helt umulig, for jeg ler sånn.
![]() |
#86 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Er det noen andre som synes denne var morsom?
Jeg også |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
frakoblet
|
![]() Sv: Er det noen andre som synes denne var morsom?Oh, nå kom jeg på at helten også har vært på naken nattevandring.
![]() |
#88 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Er det noen andre som synes denne var morsom?En kamerat av meg skulle hente avisen utenfor døra i oppgangen i blokka der han bodde, og så smekket døra igjen bak ham der han sto, i halvsøvne og med kraftig bakrus - og kliss naken. Leiligheten var full av kamerater som sov over, men alle sammen overhørte brølingen gjennom brevsprekken, til han til slutt fikk gått ut og ringt på lenge nok. Med Aftenposten (den gangen i fullformat) som eneste dekke.
![]() |
#91 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Er det noen andre som synes denne var morsom?Jeg har aldri ledd av Nemi før, men denne lo jeg godt av. Godt, men ingenting i forhold til hva jeg har ledd av dette:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Ferdig!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det noen andre som synes denne var morsom?Må le av alle historiene her altså. |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Passiv
|
![]() Sv: Er det noen andre som synes denne var morsom? |
![]() |
![]() |
#94 |
Weeeee
|
![]() Sv: Er det noen andre som synes denne var morsom?
![]() |
#95 |
Passiv
|
![]() Sv: Er det noen andre som synes denne var morsom?Stakkars Alberto, han lurte vel fælt i natt da jeg hang ut av vinduet og hvisket inntrengende "kom og se, det er en grevling utenfor her". Med min forhistorie var det sikkert litt vanskelig å ta meg på alvor. Men det VAR faktisk en grevling der. |
![]() |
![]() |
|
|