Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Twilight - New Moon

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-11-09, 17:26   #1
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Twilight - New Moon

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Gjør det noe da? En helt glætt brun overkropp som er så veltrent kan jeg ta når som helst.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-09, 18:18   #2
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Gjør det noe da? En helt glætt brun overkropp som er så veltrent kan jeg ta når som helst.

Joa, men jeg har unger som snart er på den alderen.
Da funker det ikke mere.

Svar med sitat
Gammel 21-11-09, 18:20   #3
Anne C

Anne C sin avatar

Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Da funker det ikke mere.

Jeg sliter litt med at elevene mine ikke er så veldig mye yngre enn han. Men skitt, han er HOT å se på.

Gammel 21-11-09, 20:54   #4
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Da funker det ikke mere.

Hehe, jeg er bare 2 år eldre enn Robert Pattinson. Men jeg er visst 8 år eldre enn Tayor Lautner. Men herlighet, alder er jo bare et tall.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-09, 17:10   #5
slaraffen
litt gøy på håret

slaraffen sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

Likte ikke new moon boken, jeg. Tok så lang tid før den "kom i gang". Begynte allikevel på bok 3, og da ble det straks mye bedre. Nå har jeg begynt på den siste, og nå er jeg hektet.

Om filmen til New Moon er dårligere enn boken vet jeg ikke om jeg orker å se den

Gammel 21-11-09, 20:48   #6
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Jacob er hot, men jeg synes fortsatt at Edward er den som er coolest. Har akkurat sett New Moon, og jeg er frelst. Gleder meg til neste! Irriterer meg litt over at Volvoen er sort, eller mørk grå. Den er jo beskrevet som silver.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-09, 22:08   #7
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Jacob er hot, men jeg synes fortsatt at Edward er den som er coolest. Har akkurat sett New Moon, og jeg er frelst. Gleder meg til neste! Irriterer meg litt over at Volvoen er sort, eller mørk grå. Den er jo beskrevet som silver.

Jeg for min del er skeptisk til vampyrer i volvo uansett jeg kjenner jeg.

Svar med sitat
Gammel 21-11-09, 22:11   #8
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg for min del er skeptisk til vampyrer i volvo uansett jeg kjenner jeg.

Ikke jeg. En rik vampyr i en rålekker Volvo? Ja takk.

Gammel 21-11-09, 22:12   #9
Anne C

Anne C sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Å ja, dessuten så er jo de gamle nok for meg. 117 år er jo ingen alder når man holder seg så godt. For ikke å snakke om 1000 år (True Blood).

Gammel 21-11-09, 22:15   #10
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Å ja, dessuten så er jo de gamle nok for meg. 117 år er jo ingen alder når man holder seg så godt. For ikke å snakke om 1000 år (True Blood).

Han Skarsgårdvampyren er lekker. :sikle:
Veldig, veldig, veldig lekker.

Svar med sitat
Gammel 21-11-09, 22:14   #11
Slettet bruker
Passiv

Standard

Rålekker volvo?

Nei, det har vi ikke sett.

Svar med sitat
Gammel 21-11-09, 22:15   #12
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Ikke sant.

Rålekker volvo?

Nei, det har vi ikke sett.

Nei du har jo ikke lest bøkene, di sviske.

Gammel 21-11-09, 22:18   #13
Slettet bruker
Passiv

Standard

Har sett et par episoder - den er bedre enn twillight, men ikke heeeelt der nei.

Jeg liker True Blood jeg. Der har de budsjett for kostymer etter blodsøl. Og sexscener.

Svar med sitat
Gammel 21-11-09, 22:45   #14
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Har ikke så god greie på bil, men innbiller meg at den panser-Volvoen ikke finnes eller kun finnes i et meget begrenset antall. Begge Volvoene fra Twilight og New Moon finnes.

Er Vampire Diaries litt Twilightaktig? Da tror jeg jammen jeg må streame noen episoder.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-09, 22:52   #15
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Er Vampire Diaries litt Twilightaktig? Da tror jeg jammen jeg må streame noen episoder.

Jess, jeg synes det. Hight school, ungdommer, forelskelse, uvennskap osv. Veldig tenåring, hehe. Men ikke mer enn Twilight, ganske likt altså. Og Stefan, "hovedvampyren" er utrolig hot, broren også (selv om jeg er litt farget av at jeg ikke likte ham i Lost).

http://novelasymas.com/wp-content/up...e-diaries2.jpg

Gammel 22-11-09, 08:18   #16
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Da mannen min først ville ha meg til å se den første filmen, ble jeg litt skeptisk. Jeg elsker jo vampyrer, men vampyrer på high school, lizzm? Men jeg så nå filmen, og ble fullstendig frelst. (Som så mange andre. ) Jeg hadde aldri hørt om twilightsagaen før det, og visste ikke at det var en bok serie. Men da jeg leste bøkene ble jeg fullstendig solgt, mer enn det jeg ble etter filmen. Lettleste, spennende, romantiske, nydelige, vakre... Ja, alt en kan ønske av en bokserie.

Og jeg er fremdeles høy etter filmen på fredag.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-09, 08:23   #17
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Tenk hvor skeptisk JEG var, jeg hatet jo vampyrer. Trodde virkelig aldri jeg skulle like det overhodet, men falt pladask.

Gammel 22-11-09, 08:36   #18
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Mercedes Guardian finnes! Men den heter bare Guard da, og så koster den nærmere 3 millioner kroner.

http://answers.yahoo.com/question/in...7221159AAYnyze

Gammel 22-11-09, 11:41   #19
Pappalille
Tøff

Pappalille sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 57
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Mercedes Guardian finnes! Men den heter bare Guard da, og så koster den nærmere 3 millioner kroner.

http://answers.yahoo.com/question/in...7221159AAYnyze

Ja, Iset, den finnes. Hva trodde du jeg la ut link til? Volvo lizzm?

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-09, 08:49   #20
Slettet bruker
Passiv

Standard

Mercedes er en skikkelig bil.

Det kan man ha når man er filmhelt. Men volvo.

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:17.