|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#82 |
Permakulturell
|
![]() Sv: Hva bør man gjøre/burde ha gjort før fylte 30?:fniser av Charlettaaah:
![]() |
#84 |
I mål
|
![]() Sv: Hva bør man gjøre/burde ha gjort før fylte 30?Det jeg er aller mest glad for at jeg gjorde før jeg fylte 30 er: |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hva bør man gjøre/burde ha gjort før fylte 30?Få tatt noen ordentlig fine, rynkefrie bilder av seg selv.
![]() |
#87 |
kamerat
|
![]() Sv: Hva bør man gjøre/burde ha gjort før fylte 30?Klart du må reise steder! Det går fint etter fylte 30 også, altså. :kikker på høstens syke kalender:
![]() |
#88 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Hva bør man gjøre/burde ha gjort før fylte 30?skal vi se... før fylte 30 har jeg fått tre barn og tatt 6 års utdannelse.... Jeg skal oppleve alt det andre ettter fylte 40. Da er alle barna så gamle at de ikke vil vite av sin mor hele tiden.
![]() |
#90 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Hva bør man gjøre/burde ha gjort før fylte 30?Ting jeg hadde gjort før jeg fylte 30:
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Hva bør man gjøre/burde ha gjort før fylte 30?
Gremli, jeg er jo så glad i deg.
![]() |
#92 |
Dig for victory!
|
Eller få fotografen til å retusjere litt. Bryllupsbildene for eksempel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
har tatt seg sammen
|
Mannen tar feil. Punktum.
![]() |
#94 |
Ansvar for egen luring
|
Og jeg i deg.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Hva bør man gjøre/burde ha gjort før fylte 30?Skal vi ha oppramsing altså? |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
"At the age of 37 she realized she'd never ride through Paris in a sportscar with the warm wind in her hair" ... (Kilde: youtube.com) ) Uten sammenligning forøvrig. Jeg anbefaler ingen å hoppe ut fra et tak.
Sist redigert av Enhjørning : 26-09-09 kl 00:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Endelig ferdigflyttet
Medlem siden: Sep 2009
![]() ![]() |
![]() Sv: Hva bør man gjøre/burde ha gjort før fylte 30?Gode gud. Jeg innser at jeg har det svinetravelt. Tar hvertfall dykking, pyramider og Egypt til uka, så da hjelper det vel noe. :svett: |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Audacious
|
![]() Sv: Hva bør man gjøre/burde ha gjort før fylte 30?Her var det en del ting jeg ikke gjorde før 30, men på en annen side var det en del ting jeg ikke har noe ønske om å gjøre heller. Reising utenfor Europa og dykking er i boks. Jeg opprettholder for øvrig at miljøvennlige mennesker går for togtoalett og ikke flytoalett.
![]() |
|
|