|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva bør man gjøre/burde ha gjort før fylte 30?
|
|
|
|
#3 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Hva bør man gjøre/burde ha gjort før fylte 30?Flytoaletter er oppskrytt, sier min venninne Charlettaaah. Særlig hvis man kommer borti vakuumknappen.
|
|
|
#7 |
|
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
#9 |
|
Permakulturell
|
Sv: Hva bør man gjøre/burde ha gjort før fylte 30?:fniser av Charlettaaah:
|
|
|
#13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
kamerat
|
Sv: Hva bør man gjøre/burde ha gjort før fylte 30?Klart du må reise steder! Det går fint etter fylte 30 også, altså. :kikker på høstens syke kalender:
|
|
|
#15 |
|
prøver å være tål***ig
|
Sv: Hva bør man gjøre/burde ha gjort før fylte 30?skal vi se... før fylte 30 har jeg fått tre barn og tatt 6 års utdannelse.... Jeg skal oppleve alt det andre ettter fylte 40. Da er alle barna så gamle at de ikke vil vite av sin mor hele tiden.
|
|
|
#16 |
|
Ansvar for egen luring
|
Sv: Hva bør man gjøre/burde ha gjort før fylte 30?Ting jeg hadde gjort før jeg fylte 30:
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
|
|
|
|
|
#17 |
|
har tatt seg sammen
|
Gremli, jeg er jo så glad i deg.
|
|
|
#18 |
|
Ansvar for egen luring
|
Og jeg i deg.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
|
|
|
|
|
#19 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Hva bør man gjøre/burde ha gjort før fylte 30?Skal vi ha oppramsing altså? |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Endelig ferdigflyttet
Medlem siden: Sep 2009
![]() ![]() |
Sv: Hva bør man gjøre/burde ha gjort før fylte 30?Gode gud. Jeg innser at jeg har det svinetravelt. Tar hvertfall dykking, pyramider og Egypt til uka, så da hjelper det vel noe. :svett: |
|
|
|
![]() |
|
|