|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Glamorøs
|
Sv: Ari, deprimert alkoholiker eller mann med evnen til å lage snakk?Du syns alltid jeg er krenkende og misforstår deg fullstendig, Jessica. Men enig i at vi er uenige, det kan vi mer enn gjerne være.
|
|
|
#2 |
|
Pauset
|
Sv: Ari, deprimert alkoholiker eller mann med evnen til å lage snakk?
Javel... Det er din oppfatning. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ari, deprimert alkoholiker eller mann med evnen til å lage snakk?Trist som faen, hele mannen. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
By the Sea
|
Sv: Ari, deprimert alkoholiker eller mann med evnen til å lage snakk?Kult med folk som ikke er A4.
|
|
|
#5 |
|
🎈
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Ari, deprimert alkoholiker eller mann med evnen til å lage snakk?Enig med Zöe. Jeg har sansen for Ari og liker at han tør å være seg selv og snakke med store ord, men nå synes jeg at han gikk for langt og dette ble bare dumt.
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Ari, deprimert alkoholiker eller mann med evnen til å lage snakk?Jeg synes han er temmelig uspiselig, men så er man ikke nødt til å like alle heller |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Alle skjønner at det ikke er seriøst ment, litt flåsete ja. Reaksjonen hennes er mer barnslig og selvhøytidelig, men så finner jeg henne mye mer uspiselig enn Ari.
|
|
|
#9 |
|
Trapper opp igjen !
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ari, deprimert alkoholiker eller mann med evnen til å lage snakk?Jeg ser nå ikke hva Ari har sagt som var så forferdelig ?
|
|
|
#11 |
|
By the Sea
|
Ja, DET er ihvertfall sikkert!
|
|
|
#12 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Det er hun jo |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Ari, deprimert alkoholiker eller mann med evnen til å lage snakk?Jeg må vel si at Mr Ari er litt for mye for meg. Han gir inntrykk av å være litt selvhøytidelig - selv om han prater om at han er misforstått selvhøytidelig.
|
|
|
#14 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Ari, deprimert alkoholiker eller mann med evnen til å lage snakk?Altså, jeg tror selv Aris biggest fans kan være enig i at det kommer en rekke utrolig teite utsagn derfra.
|
|
|
#15 |
|
Ringskrømt
|
Og det er han ikke alene om, jeg driter meg ut stadig vekk, og mye av sjiten jeg stundom lesser av meg tenker jeg der og da er så lurt at avisen burde quotet meg på det. :etterpåklok: Jeg er forresten også litt wannabe, uten at jeg ser på det som noe negativt. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Ari, deprimert alkoholiker eller mann med evnen til å lage snakk?Jeg klarer ikke å ta han helt seriøst, det virker som han prøver veldig hardt, uten at han får det til. Jeg tror han har en hemmelig drøm om å være Thåstrøm eller noe i den gata, litt forfyllet, sårbar og deppe-poetisk. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Mother of Dragons
|
Jeg har litt sansen for Ari Behn, men det er fordi han er pompøs og selvkonstruerende, teatralsk og romantiker. Historien om at datteren kjente igjen moffa på pengestykket som kom fra tannfeen tror jeg for eksempel ikke spesielt på, så stor er ikke likeheten at en liten unge ser den, og tror han har funnet den på for å illustrere at for jentene er kongen bare morfar eller noe slikt.
|
|
|
#18 |
|
ctrl+z
|
Sv: Ari, deprimert alkoholiker eller mann med evnen til å lage snakk?Ari tør å være annerledes, svevende og arrogant og det digger jeg han litt for. Imidlertid må jeg innrømme at jeg er svært glad for at jeg slipper å ha han i min omgangskrets, for det ser jeg for meg hadde blitt litt mye. De siste uttalelsene får meg til å krympe meg på Märtha sine vegne også, jeg hadde nok satt pris på om mannen min hadde latt være å gå ut offentlig med så personlige problemer.
|
|
|
#19 |
|
Tåler regn
|
Slik tenker jeg også. Jeg driter i hva han gjør, men jeg er pokker så glad han ikke er min mann. Synes han opptrer respektløs ovenfor sin kone |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Guardian of the galaxy
|
Jeg regner med hans kone kjenner ham og vet hvordan han er. Jeg tror ikke hun blir videre skuffet eller såret eller furten eller noe.
|
![]() |
|
|