|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
WF: Sausnebbet
|
Sv: Gutter som må sitte når de tisserDet er da ikke galt om mennene påvirkes til å sitte heller. De fleste menn lærte vel stående tissing da de var barn, og i hvert fall min mann er ikke den som oppdaterer seg på hva som er best helsemessig (og hygienemessig) på egen hånd. Litt opplysning fra min side + at jeg gir uttrykk for hva jeg mener om dogris, skader ikke. Men han får da bestemme selv, bare griseriet vaskes bort uten min hjelp. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gutter som må sitte når de tisserClaire: du mener jo bare at menn kan få gjøre som de vil dersom de vil STÅ og tisse? Jeg er enig med Esme, det er litt absurd lesning å lese hele tråden med dine kommentarer om mandighet og dominerende kvinner. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Gutter som må sitte når de tisser
Nei?
|
|
|
#4 |
|
Passiv
|
Sv: Gutter som må sitte når de tisserDet er absurde uttalelser han kommer med. Jeg kan ikke forstå hvorfor dette skal være et problem. Vel kan det bli unormalt vanskelig å håndheve men da får de montere pissoar dersom det er problematisk for enkelt. Kan heller ikke se hvordan maskulinitet har noe med tissestilling å gjøre. |
|
|
|
#5 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Gutter som må sitte når de tisserTurnoff med menn som sitter når de tisser?
|
|
|
|
#6 |
|
Sviiisj!!
|
|
|
|
#7 |
|
Fortynnet
|
Sv: Gutter som må sitte når de tisserHvordan menn går på do er ikke så mye hverken turn-off eller turn-on for min del. Men jeg skjønner ikke helt engasjementet rundt hvordan mannen skal foreta dobesøk, og kan ikke se for meg at jeg skulle ta opp dette med ham. "Du burde heller sitte når du tisser"? |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Deltidsmamma
|
Skolen sier jo her at flere tiltak har vært forsøkt: |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Deltidsmamma
|
Med buksene rundt leggene kan det vel bli et stygt fall? vanskelig å lande på beina, så og hvis man ikke klarer å ta seg for? |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
Sv: Gutter som må sitte når de tisserSomaliere sitter på huk på skåla med skoa på når de driter. For det er vanærende å la legemet komme i kontakt med et vantro dass.
|
|
|
#12 |
|
Mother of Dragons
|
Du kan jo ikke påstå at menn "står og pisser. End of it." som en generell kulturell regel. Så lenge så stor andel menn sitter og tisser, så må man kunne si at det er hipp som happ.
|
|
|
#13 |
|
Yes, we can!!
|
Tøys. Det er fordi de anser det som uhygienisk å komme bort i en dass med kroppen, generelt, punktum.
|
|
|
#14 |
|
Sær og kresen
Hvilke tiltak da, mon tro?
|
|
|
#16 |
|
Deltidsmamma
|
Nå hører jo ikke han jeg skriver her, da. Håper jeg. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Sær og kresen
Nei, det er nettopp det.
|
|
|
#19 |
|
Deltidsmamma
|
Jada, jada. Jeg skal ta selvkritikk. Jeg burde skrevet: "for en nissete holdning". Ikke "for en nisse." |
|
|
|
|
|
#20 |
|
saftig
|
Sårri, men her må jeg bare rålle litt.
Hvordan kom du frem til den slutningen?
Går det ikke an å styre snoppen, da?
Selv om det hadde luktet pissoar og var tisseflekker rundt doen der du selv skulle tisse?
|
![]() |
|
|