|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
Epikur
|
![]() Sv: Setter vi for høye krav til oss selv?Jeg er sikkert utrolig heldig/lite selvkritisk om dagen, for jeg er temmelig fornøyd med meg selv og egen innsats. Altså, jeg har stadig et par områder i livet som hadde trengt mer pleie, nå for tiden er det oppdragelse av enern, hagen og trening. Og så skulle jeg gjerne sovet mer. Men ellers er det bra og jeg vet jeg er flink til jobben min, at jeg jobber MerEnnNokTM og at jeg ikke trenger å piske meg selv enda mer. Selv om oppgave er ca 140% og jeg nekter å jobber mer enn 100%.
![]() |
#84 |
By the Sea
|
![]() Sv: Setter vi for høye krav til oss selv?
Du får være med hvis du ikke løper fra oss.
![]() |
#85 |
L.F.C. supporter
|
![]() Sv: Setter vi for høye krav til oss selv?Jeg setter nok for strenge krav til meg selv til tider.
![]() |
#86 |
Pauset
|
Ja, få barna fremst i rekka så de kan skremme villdyrene så kommer villdyret Skvetten og skremmer mammaene..... vææææh.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Passiv
|
Jeg er eksemplarisk når jeg er sammen med andre. Bare spør Smilefjes.
|
![]() |
![]() |
#88 |
Passiv
|
![]() Sv: Setter vi for høye krav til oss selv?Skvetten er i dag observert i skogen i rusletempo. Bikkka hennes var helt sjokkert. Han nektet å bli med til bilen hjem igjen. |
![]() |
![]() |
#89 |
Passiv
|
![]() Sv: Setter vi for høye krav til oss selv?Se der jeg kan! |
![]() |
![]() |
#90 |
Passiv
|
![]() Sv: Setter vi for høye krav til oss selv?Angående det med krav til oss selv. Det er ett sted de aller fleste kvinner stiller de mest sinnssvake krav til seg selv. Og det er når det gjelder sånn vi ser ut. Nærmere bestemt graden av slankhet. Den er helt på trynet. Og kravet om at man skal se ut som man er atten år når man har fem barn. Eller to. Eller bare er mer enn atten. |
![]() |
![]() |
#91 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er en setning som jeg virkelig hater når det gjelder meg selv, den har jeg hørt så mange ganger og jeg har følt meg ikke bra nok enkelte ganger. I dag hvet jeg hvorfor siden jeg fikk adhd diagnose i voksen alder. Det er ikke så greit og prøve og prøve og ikke få til ting som for enkelte kan være lett men som for meg er problematisk. Jeg vill mye men enkelte ganger sliter jeg med utholdenheten og div andre ting. Det står ikke på lysta til og få til ting men enkelte ganger klarer jeg bare ikke pga adhd problematikken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Passiv
|
|
![]() |
![]() |
#93 |
Travelt opptatt
|
-enda et argument for å flytte sørover.
![]() |
Emneord |
barn, familie, forventninger |
|
|