|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
Nybegynner
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Vestfold
![]() |
![]() Sv: Ok å snakke i mobiltelefonen under handling?Jeg er litt enig med ekspeditøren. Syns man bør kunne vise litt respekt, selv om man ikke har noe forhold til den som jobber bak disken. Det er da normal høflighet?
![]() |
#84 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Ok å snakke i mobiltelefonen under handling?Jeg ville tro at de fleste er glade for alle de slipper å svare på meningsløsheter om været og t-banen, unnskyld, trikken, fra. :misogyn:
![]() |
#87 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Ok å snakke i mobiltelefonen under handling?Jeg jobber i butikk (ikke matbutikk, kiosk e.l.) og irriterer meg grenseløst hver gang noen kommer og skal ha hjelp/betjenes samtidig som telefonen er klistret til øret av den enkle grunn at de færreste klarer å gjøre begge deler effektivt.
![]() |
#88 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Ok å snakke i mobiltelefonen under handling?Jeg har jobba i butikk og kiosk selv, og kan ikke skjønne hva som skal være problemet. Jeg jobber, slår inn varer, tar i mot penger og får lønn. Hva kunden gjør eller ikke gjør - så lenge de faktisk betaler var meg revnende likegyldig. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|