|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#82 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det bare meg?Dette var ikke meg akkurat |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Er det bare meg?Men altså. Jeg blir litt overrasket når så mange mener dette handler om smak? For meg er det helt klart et spørsmål om trend. Nå har den strenge Scandinavian cool-trenden hatt et helt utrolig fotfeste her i Norge, i mange flere år enn man kunne forvente, shabby chic har nesten ikke fått plass i det hele tatt. Denne trenden her (som riktignok kommer litt ekstremt frem) har blitt varslet i åresvis som en reaksjon på den. Litt nybarokk, noveau riches, glambling. Jeg er ikke enig i at det er russisk en gang, det er som å se huset til amerikanske rappestjerner.
![]() |
#84 |
|
![]() Sv: Er det bare meg?Jeg sa ingenting! Ingenting! |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Er det bare meg?Enkelte småting var ok, men ikke møblene.
![]() |
#86 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Er det bare meg?Passer ikke helt for "less is moore" stilen min. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Er det bare meg?Scarlett: jeg er jo ingen interiør-ekspert, men har ikke gull-løveføtter og Versace-glam vært på markedet i årevis allerede? Jeg ser ikke for meg at dette blir noen ny trend, annet enn for de som allerede er "fanget" i den gata der.
![]() |
#88 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Er det bare meg?
Flygel med barskap, det må jo være veldig plassbesparende, da! Det er jo så in med sånne to-i-ett-løsninger når man bor trangt.
![]() |
#92 |
Pauset
|
![]() Sv: Er det bare meg?Jeg tror ikke de går konk. Dette passer til bra feks klientellet som vanker på La Belle Sole og Strawinsky... overdådig og "jeg vil se rik ut". Jeg er ikke fan av å flashe merker, men tenker at det i grunnen ikke er noe verre enn å ha merkeklær hvor det står skrevet på. Møblene er helt ok. |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Prettiest mess ever seen
|
Men dette er jo poenget mitt
![]() |
#94 |
Sviiisj!!
|
Nei, et gullspeil og litt barokk-møbler ser jeg ikke bort i fra. Det er jo heller ikke noe nytt. Men det er den pakka med krystall, champagnefarge, gull og sølv, som ikke slår meg som noe for en ny trend..
![]() |
#97 |
Prettiest mess ever seen
|
Men altså, det er en butikk, no? Ikke et hjem?
![]() |
#98 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det bare meg?Det gjør nok det. (kommer til hjem utenfor Oslo vest)
![]() |
#100 |
Mother of Dragons
|
Joda forsåvidt. Men mange av disse trendene er jo stiler som har eksistert både før og etter de er trendy. Og glambing (bra ord forresten) er jo en stil so har eksistert lenge, om den så har slått gjennom og blitt mer trendy er nå så.
![]() |
|
|