|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Textrovert
|
![]() Sv: TV-serier jeg ikke liker (selv om alle andre liker dem)
![]() |
#2 |
Sviiisj!!
|
Jeg er ikke lege, men jeg kan ikke la være å undre meg over følgende: har de ikke sykepleiere og bioingeniører på amerikanske såpesykehus, eller?
![]() |
#3 |
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: TV-serier jeg ikke liker (selv om alle andre liker dem)Jeg har aldri likt Friends eller Sex og singelliv.
![]() |
#4 |
-
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: TV-serier jeg ikke liker (selv om alle andre liker dem)Jeg så akkurat for meg at om seks måneder kommer «alle» til å se FlashForward, selv om den suger. TV2 har kjøpt den inn, seertallene er høye i USA, og ABC har utvidet bestillingen av episoder til en hel sesong denne uken (det er vanlig å bestille f.eks 6 til 13 episoder først av en ny serie for å se hvordan det går og så utvide til 22 til 24 episoder hvis det går bra). Det er naturligvis lov til å håpe at det jeg så ikke skjer, og at de plutselig begynner å lage en god serie i stedet for det de har gjort så langt, men min anbefaling er klart: Spar dere skuffelsen; ikke se første episode heller selv om akkurat den har mye bra i seg. Man glemmer fort det som var bra når de bare tar vare på det som var virkelig dårlig. Kjøp Fringe på DVD i stedet. (TV Norge viste første sesong i vår). |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Hertuginne
|
Min tørre kommentar til all reklamen for Flash Forward var "nok en serie jeg ikke kommer til å gidde å følge med på".
![]() |
#6 |
intro
|
![]() Sv: TV-serier jeg ikke liker (selv om alle andre liker dem)Det som i alle fall er sikkert, er at en del av disse upopulære seriene har veldig karakteristiske kjenningsmelodier med høy klisterfaktor.
![]() |
![]() |
#7 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: TV-serier jeg ikke liker (selv om alle andre liker dem)Det er jo bare kommet ut 3 episoder av FlashForward, kan jo hende det tar seg opp? Jeg likte forrige episode og ser frem til morgendagens. Men det slår ikke Fringe
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: TV-serier jeg ikke liker (selv om alle andre liker dem)Jeg misliker virkelig Lost, 24 og Hotell Cæsar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: TV-serier jeg ikke liker (selv om alle andre liker dem)Jeg klarte aldri bli helt engasjert i Grey´s anatomy, taklet ikke tryne på flinkis-hovedpersonen, ei heller ble jeg videre engasjert av noen av de andre karakterene.
![]() |
#10 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: TV-serier jeg ikke liker (selv om alle andre liker dem)Orker forresten heller ikke alle disse mord-oppklaringsseriene: Cold Case (heter den det?), Mentalist, CSI Miami og LA og NY og gudvethva...
![]() |
#11 |
Fru Jacobsen
![]() Sv: TV-serier jeg ikke liker (selv om alle andre liker dem)Glemte Seinfeld. Har aldri likt den. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
representert
![]() Sv: TV-serier jeg ikke liker (selv om alle andre liker dem)Frustrerte fruer, Sex and the city
![]() |
#13 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: TV-serier jeg ikke liker (selv om alle andre liker dem)Jeg har med hånden på hjertet aldri sett en episode med Hotel Cæsar (Caesar?).
![]() |
#14 |
Protonterapeut
|
Ikke jeg heller!
![]() |
#15 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: TV-serier jeg ikke liker (selv om alle andre liker dem)Jeg har ikke sett uten å holde hånden på hjertet heller, hvis noen wise ass var i tvil...
![]() |
#16 |
Sær og kresen
![]() Sv: TV-serier jeg ikke liker (selv om alle andre liker dem)Var det i den tråden om FP om 40 år noen skrev at da hadde vi endelig lært oss å sette pris på Med hjartet på rette staden.
![]() |
#20 |
representert
![]() Sv: TV-serier jeg ikke liker (selv om alle andre liker dem)Fordi en må på en måte må ha sett en episode for å se med sine egne øyer at det virkelig er søppel, så tilstår jeg, har sett 1 episode med Helvetes Cæsar.. Og noen høøyst ufrivillige klipp borte på besøk. Men det er jamensmeg alt!!
![]() |
|
|