|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: KjendiserJeg møtte og snakket med en kjempe-kjendis for en liten stund siden. Og samtidig som jeg ville spørre og snakke litt, så prøvde jeg å gjøre møte veldig kjapt for å ikke virke påtrengende. Men jøss så moro!!
![]() |
#82 |
<*(((<
|
![]() Sv: KjendiserSånn litt på siden: Stephen Fry har skrevet en lang og lesverdig bloggpost om det å være kjent, og skriver en del om slike møte/gjenkjent-situasjoner: http://www.stephenfry.com/2007/09/27/let-fame/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: KjendiserJeg har en gang rett og slett gått bort og introdusert meg for en kjent mann som jeg har hatt sansen for lenge. Det var på en fest, da, og han hadde holdt en utrolig kul tale som jeg kommenterte, så jeg startet en samtale, og vi danset og pratet og drakk sjampis resten av kvelden.
![]() |
#84 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjendiser
Ikke Han? Ikke si at du møtte Han?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: KjendiserJeg er generelt lite starstruck. Kombinert med at jeg overhodet ikke ser reality eller Beat for beat, samt har en ansiktshukommelse som en veggelus, så er dette sjelden noe problem for meg. Men jeg har helt sikkert hilst på mange småkjendiser som jeg har trodd var kunder, og snuffet enda flere jeg kanskje burde visst hvem var.
![]() |
#86 |
Superaktiv
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Vestfold
![]() ![]() |
![]() Sv: KjendiserHmm si det. Er generelt lite opptatt av at noen har kjendisstatus egentlig.
![]() |
#88 |
Whatever, never mind
|
![]() Sv: KjendiserHadde jeg møtt Johnny Depp hadde jeg nok rødmet og ikke visst hvilken fot jeg skulle stå på. Jeg klarer ikke å se for meg at jeg ville oppført meg annerledes enn det jeg gjør mot andre fremmede i møt med en norsk kjendis. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Salt in the rainbow
|
![]() Sv: KjendiserWenche Foss ja. Hun er noe for seg selv. Ned i søla med pelskåpa på for å dulle med valpene mine.
![]() |
#90 |
Textrovert
|
![]() Sv: KjendiserDa vi flyttet inn i leiligheten vår, flyttet det samtidig inn en mann i leiligheten under. Noen hadde nevnt at han var dyrlege, så da jeg gikk ned for å hilse på og si hei, så nevnte jeg det i forbifarten at "jeg hører at du er dyrlege". Da så han litt rart på meg, og sa litt lattermildt, "he he, jo da, for så vidt, men jeg er nå mest kjent som administrende direktør i XX. Jeg ble helt flau, og tenkte "hjelp, BURDE jeg vite hvem han er?". Så jeg spurte alle jeg kjente de nærmeste dagene om DE visste hvem han var, men det var sånn 50/50 om folk kjente til han eller ikke. Da ble jeg litt lettet. Det var da enda godt at det ikke vare bare meg som ikke hadde peiling.
![]() |
#91 |
Mother of Dragons
|
Johnny Depp er noe annet en vanlige kjendiser. Han hadde jeg prøvd å stappe ned i veska mi og ha med meg hjem til senere eller noe.
![]() |
#93 |
På flyttefot.
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: KjendiserJeg har møtt ganske mange kjendiser gjennom jobben og det har gått fint. Noen av dem har jeg fortsatt litt kontakt med også utenom.
![]() |
![]() |
#94 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() |
Signerer, men merker at jeg blir veeeldig nysgjerrig på hvilke kjendiser det er snakk om i denne tråden..
![]() |
#95 |
kan tilsettes alkohol
|
Er det noe rart de har livvakter?
![]() |
#97 |
Borte
|
Nei, det kunne ikke falt meg inn.
![]() |
#98 |
Sliter med tastaturet
Jeg også, men en gang ble jeg såpass forfjamset at jeg antakelig fremsto som noe målløs. |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Pen. Så det så.
![]() Sv: KjendiserSist jeg traff en a-kjendis ble jeg nesten med han på hotellrommet hans for å røyke. Helt til jeg oppdaget at han mente RØYKE og dessuten husket på en aldri så liten voldsanklage fyren har på seg.
![]() |
#100 |
Glamorøs
|
Min erfaring er at de alltid er de minst kjente som er mest kravstore. F.eks. band på festivaler; de store stjernene er laid back og tar ting som det kommer, de som nettopp har fått en bitteliten hit er plagsomme, kravstore, sure og lager masse drama.
Han er jo så liten at han sikkert hadde fått plass også!
![]() |
|
|