|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
Pauset
|
Sv: Sømmelig påkledning på skolen for alle!
Er skolene raske med å reagere mot elevene? Det skal mye til at skolen reagerer på elevenes påkledning. Hvor bor du egentlig? I en storby, mindre by, bygda?? |
|
|
|
|
|
#84 |
|
Shake it out!
|
FP hadde vært kjedeli uten tråder som dette nå og da, keep it comming!
|
|
|
#86 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Jan 2009
![]() |
Sv: Sømmelig påkledning på skolen for alle!Med fare for å skape mere latter. Bør det ikke være slik på en skole at forkus er på det læreren skal undervise i. Ikke at det blir fokus på lærerinnens kropp? |
|
|
|
|
|
#87 |
|
Bedreviter
|
Sv: Sømmelig påkledning på skolen for alle!Jeg er nå egentlig mest nysgjerrig på hvordan en forelder har gått med seg at en av lærerne til syvendeklassingen ikke bruker BH til vanlig. Så god kontroll har jeg definitivt ikke på garderoben til min andreklassings lærer - og jeg henter tross alt ungen på skolen flere ganger i uka. Det håper jeg virkelig at ikke er tilfelle lenger når hun blir 12. |
|
|
|
|
|
#88 |
|
... med mjuke pigger...
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er jeg enig i, men om det handler mer om hvordan hun kler seg enn undervisningsmetodene er vel vanskelig å si?
|
|
|
|
#90 |
|
can-jur
|
E...jo, men er det ikke du som har fokus feil sted da?
|
|
|
|
#91 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sømmelig påkledning på skolen for alle!Jeg synes Katj ganske stilig som ikke blir suttrete over responsen- |
|
|
|
|
|
#92 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Ja til burka på lærere - kvinner som menn, så slipper barna distraheres av lærerens utseende!
|
|
|
#93 |
|
Bedreviter
|
Og det å blande seg inn i læreren valg av undertøy, er ikke å fokusere på kropp, mener du? |
|
|
|
|
|
#94 |
|
Mother of Dragons
|
Helt enig! Det er likevel ikke lærerens ansvar å la være å gå kledt på en helt grei måte fordi om hormongutta blir sittende å stirre. Det kommer de til å gjøre nesten uansett, og dette er en viktig foreldreoppgave. En mor som forlanger at læreren skal ha på bh er faktisk å sette fokus på kropp. Du gjør dette her.
|
|
|
#95 |
|
can-jur
|
|
|
|
|
#96 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Jepp!! |
|
|
|
|
|
#97 |
|
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
Det bør nok være slik. Men hva elevene fokuserer på er ganske uforutsigbart. Uansett hva man velger å kle seg i. Eller uten.
|
|
|
#98 |
|
søt
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Sømmelig påkledning på skolen for alle!Husker vi hadde ei spik spenna gal lærerinne på ungdomsskolen som annonserte at hun gikk uten truse (om sommeren). Hun var gammel (60-ish) og gutta holdt på å dø.
|
|
|
#99 |
|
Ute på tur
|
Sv: Sømmelig påkledning på skolen for alle!Seriøst, burde det ikke være en slags max grense på puppestørrelsen til lærernene? F.eks liten B? Så slipper vi slike problemer.
|
|
|
#100 |
|
blant fjord og fossevell
|
Sv: Sømmelig påkledning på skolen for alle!Jeg har gjennom hele skoletiden min hatt lærere som har skapt oppmerksomhet mot helt andre sider av seg selv enn akkurat undervisningen. På barneskolen var det læreren som luktet makrell i tomat, på ungdomsskolen hun som hoppet i bosspannet når hun ble sinna. På gymnaset var vi forskrekket og fasinert over han som danderte brysthårene sine i skjortekraven og undret oss storveis over hvordan det skulle gå med de elevene vår overvektige lærer truet med å sette seg på om de ikke oppførte seg. Nevnte jeg læreren som vi laget liste over klærene han brukte? Han hadde to bukser og tre skjorter og en jakke og benyttet disse i utallige(?) kombinasjoner.
|
|
![]() |
| Emneord |
| fine tråden!, tjenerstab |
|
|