|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
can-jur
|
Sv: Sømmelig påkledning på skolen for alle!Det er klart dette er dobbelt moral, dette gjelder jo de med STORE pupper som disser, ikke de med SMÅ pupper som vakkert liksom spretter litt.
|
|
|
|
#2 |
|
Pauset
|
Sv: Sømmelig påkledning på skolen for alle!
Dissepupper er nok verre en sprettpupper. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sømmelig påkledning på skolen for alle!Jeg er heeelt enig, pupper skal ha på bh- ellers blir jeg veldig sur og misunnelig fordi mine bare ikke funker uten seletøy.( arg det værste er at det faktisk er litt sant :drømmer om å gå bh-løs: ) |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Shake it out!
|
You know what to do
|
|
|
#5 |
|
Bedreviter
|
Sv: Sømmelig påkledning på skolen for alle!Seriøst? Du mener at skolen bør ha regler for hvilket undertøy de ansatte skal bruke? |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Sømmelig påkledning på skolen for alle!Jeg føler en hel masse her, men jeg skal fatte meg i korthet;
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Sv: Sømmelig påkledning på skolen for alle!Hm. jeg merker jeg blir litt småtent og nyskjerrig på ho frøkna... |
|
|
|
|
|
#8 |
|
One of These Days
|
Sv: Sømmelig påkledning på skolen for alle!"Kjære rektor! |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Jan 2009
![]() |
Sv: Sømmelig påkledning på skolen for alle!Med fare for å skape mere latter. Bør det ikke være slik på en skole at forkus er på det læreren skal undervise i. Ikke at det blir fokus på lærerinnens kropp? |
|
|
|
|
|
#14 |
|
... med mjuke pigger...
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er jeg enig i, men om det handler mer om hvordan hun kler seg enn undervisningsmetodene er vel vanskelig å si?
|
|
|
|
#15 |
|
Bedreviter
|
Og det å blande seg inn i læreren valg av undertøy, er ikke å fokusere på kropp, mener du? |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Mother of Dragons
|
Helt enig! Det er likevel ikke lærerens ansvar å la være å gå kledt på en helt grei måte fordi om hormongutta blir sittende å stirre. Det kommer de til å gjøre nesten uansett, og dette er en viktig foreldreoppgave. En mor som forlanger at læreren skal ha på bh er faktisk å sette fokus på kropp. Du gjør dette her.
|
|
|
#17 |
|
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
Det bør nok være slik. Men hva elevene fokuserer på er ganske uforutsigbart. Uansett hva man velger å kle seg i. Eller uten.
|
|
|
#18 |
|
blant fjord og fossevell
|
Sv: Sømmelig påkledning på skolen for alle!Jeg har gjennom hele skoletiden min hatt lærere som har skapt oppmerksomhet mot helt andre sider av seg selv enn akkurat undervisningen. På barneskolen var det læreren som luktet makrell i tomat, på ungdomsskolen hun som hoppet i bosspannet når hun ble sinna. På gymnaset var vi forskrekket og fasinert over han som danderte brysthårene sine i skjortekraven og undret oss storveis over hvordan det skulle gå med de elevene vår overvektige lærer truet med å sette seg på om de ikke oppførte seg. Nevnte jeg læreren som vi laget liste over klærene han brukte? Han hadde to bukser og tre skjorter og en jakke og benyttet disse i utallige(?) kombinasjoner.
|
|
|
|
#19 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Sv: Sømmelig påkledning på skolen for alle!Denne tråden minner meg om ei venninne av meg som fikk tilsnakk av styrer i barnehagen til hennes sønn.
|
|
|
|
#20 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Når jeg tenker meg om - ja til burka når du leverer i barnehagen også.
|
![]() |
| Emneord |
| fine tråden!, tjenerstab |
|
|