Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Den nye tråden om forskjellige greier

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-11-09, 09:39   #81
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den nye tråden om forskjellige greier

Dragen: Hunden skal ikke bo i bur, den skal ha et bur, men ikke bo der. Jeg lover å gjøre alt annerledes denne gangen, absolutt alt. Jeg har blitt eldre.

Manko på svineribbe? Det betyr at vi er enda nærmere mitt ønske om å konvertere fra ribbe til pinnekjøtt på julaften.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-09, 09:42   #82
Slettet bruker
Passiv

Standard

Manko på svineribbe? :hysterisk:

Vet dere ikke at jeg kjøper ribba den 22. desember!? Fra ferskvaren?

Hvordan skal nå dette gå? :draamqueen:
Må jeg vurdere å kjøpe frossenribbe eller noe annet barbarisk?

Svar med sitat
Gammel 04-11-09, 09:43   #83
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Når vi har hatt ribbe har jeg og kjøpt den fra ferskvaren 22 desember. I år blir det pinnekjøtt.

Gammel 04-11-09, 09:47   #84
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Da vil jeg gjerne dele med der, som ren egneterapi, at jeg som 8-åring hadde en hamster ved navn Pernille. Hun hang seg i buret sitt.

Jeg fant henne for sent, så det var ikke noe å gjøre da. Men tanken slår meg; burde jeg ha snakket mer med henne, sett signalene?

Et hamsterselvmord må sees på med alvor. Det kan man ikke ta lett på. Men jeg forstår jo nå at du har slitt med dette i etterkant. Tror ikke det var noe mer du kunne gjøre jeg, for det var vel ikke slik at du alltid prioriterte Barbie?
Da kan jeg nemlig forstå Pernille.

Svar med sitat
Gammel 04-11-09, 09:51   #85
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Et hamsterselvmord må sees på med alvor. Det kan man ikke ta lett på. Men jeg forstår jo nå at du har slitt med dette i etterkant. Tror ikke det var noe mer du kunne gjøre jeg, for det var vel ikke slik at du alltid prioriterte Barbie?
Da kan jeg nemlig forstå Pernille.

Men håret, det laaange blonde håret, skulle bare børste det en gang til, en eneste gang.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-09, 09:57   #86
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kanskje det finnes en støttegruppe du kan gå i, emm?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-09, 10:09   #87
Slettet bruker
Passiv

Standard

Anonyme etterlatte etter selvmordskjæledyr?

Kommer man inn der om man for eksempel hadde en katt som døde av fedme?

Svar med sitat
Gammel 04-11-09, 10:17   #88
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde en hvit mus en gang. Den het Emilie, og den gnagde over alle eikene i løpehjulet sitt (som var av plast) så hjulet falt ned. Så drasset den bomull inn i hjulet og brukte det til å sove i. Det var en veldig oppvakt liten mus.

Gammel 04-11-09, 10:20   #89
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

En gang så lekte jeg med en som hadde Ullvott som brukernavn på et annet sted. Gjett hva jeg tenker på hver gang jeg ser Ullvott her inne.

Gammel 04-11-09, 10:21   #90
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg hadde en hvit mus en gang. Den het Emilie, og den gnagde over alle eikene i løpehjulet sitt (som var av plast) så hjulet falt ned. Så drasset den bomull inn i hjulet og brukte det til å sove i. Det var en veldig oppvakt liten mus.

Jeg ser for meg Emilie idet dere setter løpehjulet inn i buret. Det lille ansiktet som lyser som et stort spørsmålstegn, mens hun tenker: Hva skjer? Hvorfor i alle dager har de satt senga på høykant? Den står jo ikke støtt engang! Nei, her får jeg ta i et tak selv, om jeg skal ha seng, skjønner jeg.

Svar med sitat
Gammel 04-11-09, 10:22   #91
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

En gang så lekte jeg med en som hadde Ullvott som brukernavn på et annet sted. Gjett hva jeg tenker på hver gang jeg ser Ullvott her inne.

Svar med sitat
Gammel 04-11-09, 10:23   #92
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 812
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jeg ser for meg Emilie idet dere setter løpehjulet inn i buret. Det lille ansiktet som lyser som et stort spørsmålstegn, mens hun tenker: Hva skjer? Hvorfor i alle dager har de satt senga på høykant? Den står jo ikke støtt engang! Nei, her får jeg ta i et tak selv, om jeg skal ha seng, skjønner jeg.

Åh. Har du hørt den sangen om en stakkars mus som bodde i en eng og ikke hadde noen seng? Den er skrekkelig trist for damer som er så gravide og senile at de glemmer å bytte plate når de kjører fra barnehagen.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-09, 10:25   #93
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Åh. Har du hørt den sangen om en stakkars mus som bodde i en eng og ikke hadde noen seng? Den er skrekkelig trist for damer som er så gravide og senile at de glemmer å bytte plate når de kjører fra barnehagen.

Jeg kjenner at jeg er litt glad for at ungene liker Jokke nå?

Svar med sitat
Gammel 04-11-09, 10:33   #94
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her er det krise!!! Hvordan får jeg vekk den boksen med "forslag" på facebook? Den sier nå at jeg har mistet kontakten med min egen mor og må skrive på veggen hennes? (Den er faktisks sinnsykt irriterende, så plz help )

Gammel 04-11-09, 10:33   #95
Slettet bruker
Passiv

Standard

Du bare logger deg av facebook og holder deg her. Ikke en boks i sikte her hos meg.

Det er ikke unormalt å ikke ha kontakt med moren sin heller. Dette er 2009. :erfaren:

Svar med sitat
Gammel 04-11-09, 10:34   #96
Sonar
Bør lage seg en tittel selv

Sonar sin avatar

Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Blogginnlegg: 31
Sonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smart
Standard

jeg vil dele en drøm jeg som jeg nettopp er våknet fra:

Drømte at radioen ikke ville slå seg av. Uansett hva jeg gjorde, skrudde og skrudde på av knappen, tok ut batteriene...men den ville ikke gå av og det var politikere som snakket og snakket i det uendelige.

Forklaringen kom når jeg våknet: jeg hadde sovnet fra stortingets spørretime på tv

Våken nå. Nå kan dagen begynne!

Sonar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-09, 10:43   #97
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Blogginnlegg: 812
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jeg kjenner at jeg er litt glad for at ungene liker Jokke nå?

Jeg vet ikke. Ungene mine har også blitt større - de liker Kaizers.

Dessuten hadde jo Skilpadda et godt innspill om løsningsorienterte mus. Strengt tatt er det ikke synd på musa i den grønne eng. Ikke i det hele tatt, faktisk.

FP - stedet for egenterapi og mentalhygiene.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-09, 10:45   #98
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

På toalettet på jobben vår henger det en liten lapp med dette:

Sitat:

Kroppen diskuterte om hvem som skulle være sjef. Først sa hjernen at han burde være sjef fordi han var smartest, så sa føttene at de burde være det, siden de førte dem til dit de skulle. så sa hendene at de burde burde bli sjef ettersom de kunne gjøre masse ting, men hjertet ville jo også være sjef fordi hun pumpa blod osv, bla bla bla. og så kom turen til rasshølet, som mente han burde få være sjef, ettersom det er han som spyr ut al dritten. Da lo alle de andre kroppsdelene.
Det resulterte da i at rasshølet streika, og det tok ikke lang tid før magen blei full, hjertet pumpet raskere, hodet ble svimmel, hendene ble klamme og føttene sleit med å stå rett. etter kort tid ga resten av kroppen opp og sa: la gå da, du får være sjef.
ergo, etvert rasshøl kan bli en sjef

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-09, 11:13   #99
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Da vil jeg gjerne dele med der, som ren egneterapi, at jeg som 8-åring hadde en hamster ved navn Pernille. Hun hang seg i buret sitt.

Jeg fant henne for sent, så det var ikke noe å gjøre da. Men tanken slår meg; burde jeg ha snakket mer med henne, sett signalene?

Min rotte Alf Balle Hansen tok også livet sitt, han kastet seg utfor et stup (les: bord). Han var suicidal lenge før dette skjedde. Jeg har tenkt endel på dette i ettertid, og innser at han fikk for lite kjærlighet og kroppskontakt. Men det er da grenser for hvor mye man vil kose og mose på en liten rotte.

Han ble i det minste gravlagt på en ekte kirkegård.

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-09, 11:15   #100
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Arkana, her.

Er det et tegn på at man er for mye på FP når man drømmer om noe som er diskutert?

I natt drømte jeg nemlig at moren min hadde laget hull i ørene på datteren min med knappenål, uten at jeg visste om det!

Jeg drømte i natt at en sykepleierske hadde tatt med seg minstemor og tvangsvaksinert henne mot svineviruset. Datteren min reagerer kraftig på vaksiner, og vi har bestemt at hun ikke skal vaksineres.

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
marsvinselvmord, nøkkelringrelatert utstyr, sjokolade

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:04.