|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Den nye tråden om forskjellige greierDragen: Hunden skal ikke bo i bur, den skal ha et bur, men ikke bo der. Jeg lover å gjøre alt annerledes denne gangen, absolutt alt. Jeg har blitt eldre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Passiv
|
![]() Sv: Den nye tråden om forskjellige greierManko på svineribbe? :hysterisk: |
![]() |
![]() |
#83 |
Wooohhoooooo
![]() Sv: Den nye tråden om forskjellige greierNår vi har hatt ribbe har jeg og kjøpt den fra ferskvaren 22 desember. I år blir det pinnekjøtt.
![]() |
#84 |
Passiv
|
![]() Sv: Den nye tråden om forskjellige greier
Et hamsterselvmord må sees på med alvor. Det kan man ikke ta lett på. Men jeg forstår jo nå at du har slitt med dette i etterkant. Tror ikke det var noe mer du kunne gjøre jeg, for det var vel ikke slik at du alltid prioriterte Barbie? |
![]() |
![]() |
#85 |
Men først, kaffe!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Passiv
|
![]() Sv: Den nye tråden om forskjellige greierAnonyme etterlatte etter selvmordskjæledyr? |
![]() |
![]() |
#88 |
flisespikker
|
![]() Sv: Den nye tråden om forskjellige greierJeg hadde en hvit mus en gang. Den het Emilie, og den gnagde over alle eikene i løpehjulet sitt (som var av plast) så hjulet falt ned. Så drasset den bomull inn i hjulet og brukte det til å sove i. Det var en veldig oppvakt liten mus.
![]() |
#89 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Den nye tråden om forskjellige greierEn gang så lekte jeg med en som hadde Ullvott som brukernavn på et annet sted. Gjett hva jeg tenker på hver gang jeg ser Ullvott her inne.
![]() |
#90 |
Passiv
|
Jeg ser for meg Emilie idet dere setter løpehjulet inn i buret. Det lille ansiktet som lyser som et stort spørsmålstegn, mens hun tenker: Hva skjer? Hvorfor i alle dager har de satt senga på høykant? Den står jo ikke støtt engang! |
![]() |
![]() |
#92 |
VeloppDragen
|
Åh. Har du hørt den sangen om en stakkars mus som bodde i en eng og ikke hadde noen seng? Den er skrekkelig trist for damer som er så gravide og senile at de glemmer å bytte plate når de kjører fra barnehagen.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Passiv
|
Jeg kjenner at jeg er litt glad for at ungene liker Jokke nå? |
![]() |
![]() |
#94 |
Leser
|
![]() Sv: Den nye tråden om forskjellige greierHer er det krise!!! Hvordan får jeg vekk den boksen med "forslag" på facebook? Den sier nå at jeg har mistet kontakten med min egen mor og må skrive på veggen hennes?
![]() |
#95 |
Passiv
|
![]() Sv: Den nye tråden om forskjellige greierDu bare logger deg av facebook og holder deg her. Ikke en boks i sikte her hos meg. |
![]() |
![]() |
#96 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Blogginnlegg: 31
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Den nye tråden om forskjellige greierjeg vil dele en drøm jeg som jeg nettopp er våknet fra: |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
VeloppDragen
|
Jeg vet ikke. Ungene mine har også blitt større - de liker Kaizers.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: Den nye tråden om forskjellige greierPå toalettet på jobben vår henger det en liten lapp med dette:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Med & uten trylleformel.
|
Min rotte Alf Balle Hansen tok også livet sitt, han kastet seg utfor et stup (les: bord). Han var suicidal lenge før dette skjedde. Jeg har tenkt endel på dette i ettertid, og innser at han fikk for lite kjærlighet og kroppskontakt. Men det er da grenser for hvor mye man vil kose og mose på en liten rotte.
![]() |
![]() |
#100 |
Med & uten trylleformel.
|
Jeg drømte i natt at en sykepleierske hadde tatt med seg minstemor og tvangsvaksinert henne mot svineviruset. Datteren min reagerer kraftig på vaksiner, og vi har bestemt at hun ikke skal vaksineres.
![]() |
![]() |
Emneord |
marsvinselvmord, nøkkelringrelatert utstyr, sjokolade |
|
|